-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування екскаваторів-навантажувачів JCB
Завершена
586 167.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 861.68 UAH
мін. крок: 1% або 5 861.68 UAH
Період оскарження:
27.06.2023 15:16 - 02.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо рішення Замовника
Номер:
05b559f1d220408098b9cde7e0dc5c20
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-27-009475-a.b1
Назва:
Щодо рішення Замовника
Вимога:
Від 12.07.2023 № 01/23
Замовник: КП "Житомирводоканал"
Номер оголошення про проведення процедури
закупівлі UA-2023-06-27-009475-a
ВИМОГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
27.06.2023р. КП "Житомирводоканал""(далі — Замовник) на виконання вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) ДК 021:2015 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Технічне обслуговування екскаваторів-навантажувачів JCB) (далі – відкриті торги з Особливостями). Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2023-06-27-009475-a.
Аукціон відбувся 06.07.2023 о 12:22.
Після розкриття тендерних пропозицій електронною системою було визначено порядок учасників згідно результатів аукціону за ціновим критерієм, отже участь у закупівлі приймали 3 учасники:
Учасник №1: ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" сума пропозиції 422 000,00 грн.
Учасник №2:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ОЛАНВО» сума пропозиції 422 742,00 грн.
Учасник №3:ТОВ "Констракшн Машинері" сума пропозиції 582 439,92 грн.
Розглядаючи Пропозицію Учасника №1 - Замовник протокольним рішенням від 10.07.2023р. №139 визначає його переможцем та приймає рішення про намір укласти договір.
Проаналізувавши реєстр документів до комерційної пропозиції ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" нами було виявлено ряд наступних порушень:
I. Згідно п.1 Додатку 1 Тендерної документації «п.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
1.1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі — Послуги з технічного обслуговування екскаваторів), із зазначенням: - назви установи (підприємства, організації) Замовника/Покупця; - номера та дати його укладання.
1.2. Копія зазначеного в довідці договору зі всіма додатками до нього. Якщо в договорі є посилання на документи, що є його невід'ємною частиною, надаються копії всіх зазначених документів.
1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»
Натомість, Учасник№1 на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом договору надає у складі своєї пропозиції скан-копію документу «Аналогічний договір.pdf» предметом якого є «послуги з ремонту екскаватора».
II. Також, відповідно п. 2 Додатку 1 ТД Замовника на підтвердження кваліфікації працівників Учасник повинен надати сертифікати на проходження навчання, чим підтверджує їх кваліфікацію «п. 2.Наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що мають підтверджуватись копіями документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу, зазначеного у довідці (не менше 2-х осіб) (сертифікати на проходження навчання відповідного виробника продукції, виданий відповідним навчальним закладом, навчальним центром; курси підвищення кваліфікації, виданий уповноваженим сервісним центром представництва підприємства заводу-виробника, тощо).»
Натомість, Учасник ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" надає сертифікат на проходження курсу навчання з ремонту та технічного обслуговування екскаваторів в Навчальному центрі СПТ м. Київ Набережно Печерська дорога 8 працівників: Нікітченко Олександра Валерійовича та Кондратюк Сергія Володимировича. Перевіривши адресу навчального центру за допомогою пошукового запиту засобами Інтернет – нами було виявлено, що за такою адресою навчального центру СПТ не існує.
Також просимо звернути увагу, що Дата видачі сертифікату 2019 рік/05 місяць. ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" було створено 01.09.2020 року.
Окрім цього, Згідно Закону «Про електронні документи та електронний документообіг», зазвичай на самому документі присутня інформація про електронний підпис, яка відображається у вигляді окремого файту у форматі sign.p7s, штрих-коду або QR-коду, якщо документ підписується як документ системи електронного документообігу. Скориставшись сервісом перевірки підписів на сайтах ЦЗО або надавача «Дія» за посиланнями: www.czo.gov.ua/verify або www.ca.diia.gov.ua/verify - в результаті перевірки файлу отримуємо три файли: документ з підписом, документ без підпису та «протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису» в файлі формату PDF. Також відображається результат перевірки підпису з усіма даними підписанта.
Задля того, щоб перевірити справжність наданих Учасником №1 документів на підтвердження вимоги Замовника, а це - «СЕРТЕФИКАТ КОНДРАТЮК.pdf» та «СЕРТЕФИКАТ НІКІТЧЕНКО.pdf» на яких присутній Qr-код – слід перевірити його справжність за допомогою зчитування Qr-коду.
Після зчитування Qr-коду, який присутній на вищеперерахованих документах ми отримали посилання на таку інформацію:
Відповідно, пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, та не може бути підтверджена вимогам п.1 та п.2 Додатку 1 Тендерної документації .
За таких умов Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник необ’єктивно оцінює пропозицію учасника ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" та визначає переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації та абз.2 пп.1 п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості), а саме «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; «абз.1 п.42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»». Також абз.4 пп.2 п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;»
ТОВ «СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ОЛАНВО» (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись абз.3 п.59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» скаржник звертається з Вимогою до Замовника з огляду на таке:
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати прийняті рішення.
Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та статтями 5, 18, Закону,-
ПРОСИМО:
1. Визнати рішення уповноваженої особи неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати його.
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, абз.2 пп.1 п.44 та абз.4 пп.2 п.44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Прийняти до розгляду наступну за порядком пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ОЛАНВО".
або
4.Відмінити відкриті торги у зв’язку з виявленими порушеннями згідно пп.2 п.50 Особливостей «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;». В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись в АМКУ з вимогою скасувати рішення про визнання ТОВ "МАКС ТОРГ КОМПАНІ" Переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_на_рішення_Замовника_Житомирводоканал_12 07 2023.docx 12.07.2023 11:50
- Відповідь на вимогу.pdf 13.07.2023 16:13
Дата подачі:
12.07.2023 11:50
Вирішення:
Для дотримання законності та прозорості - Замовником буде скасована закупівля UA-2023-06-27-009475-a в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії та бездіяльність Уповноваженої особи
Номер:
f7bd2ca1bf37458c85e1a12ac63422b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-27-009475-a.a2
Назва:
СКАРГА на дії та бездіяльність Уповноваженої особи
Скарга:
ПРОШУ:
1. Встановити порушення законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі № UA-2023-06-27-009475-a.
2. Зобов`язати Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРВОДОКАНАЛ» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ – 03344065) скасувати Рішення своєї уповноваженої особи, що були оформлені протокольним рішенням від 17.07.2023 р.
3. Зобов’язати Замовника поновити процедуру Закупівлі з моменту його останньої правомірної дії.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Макс Торг Компані.docx 21.07.2023 14:56
- Скарга ТОВ Макс Торг Компані.pdf 21.07.2023 14:56
- Рішення від 07.08.2023 № 12206.pdf 10.08.2023 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2023 № 12206.pdf 08.08.2023 13:57
- Рішення від 25.07.2023 № 11308.pdf 25.07.2023 20:38
- Відповідь на скаргу ТО JCB.pdf 26.07.2023 15:22
- Відповідь на скаргу ТО JCB.doc 26.07.2023 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2023 15:08
Дата розгляду скарги:
07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 20:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.08.2023 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
16.08.2023 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 25.07.2023 № 11308 Замовником було скасовано рішення від 14.07.2023 №144.