-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мікрасепт 1000 мл, Мікрасепт 250 мл, Бланідас Актив 1000 мл, Госпісепт 1 кг, Бланідас А 1 кг, Пероксид водню 5 кг
Допорогова закупівля на 2018 рік
Завершена
98 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 494.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 494.75 UAH
Період оскарження:
06.03.2018 10:05 - 13.03.2018 14:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
f1fd1d51c3e246c9bd802c59d7bd1fc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-06-000405-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2018 16:07
Вирішення:
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне. Так як процедура закупівлі є допороговою, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору потачальника. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов"язком. Список пропозицій було зазначено виходячи чиключно з позитивного досвіду користування даними засобами, з точки зору функціональності, економічності та ефективності. Підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є невідповідність пропозиції вимогам Замовника, зазначних в оголошенні до закупівлі відповідно до п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Поряду здійснення допорогових закупівель. Крім того, вирази "хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні" та "Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника" є такими, що не відповідають дійсності, носять образливий характер та створюють тиск на комітет з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів незалежно від потреб Замовника, що в свою чергу також не сприяє відкритості та чесності провдених торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні