• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)

Одеська область

Торги не відбулися

106 411 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 156 070.75 UAH
Період оскарження: 27.06.2023 14:08 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»

Номер: a1caa8eb76aa4ff18d05bcdbff993f61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-007387-a.b4
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Вимога:
Пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» по лоту Лот 4. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1) спрощеної закупівлі № UA-2023-06-27-007387-a відхилена Міністерством оборони України без зазначення яким саме умовам Оголошення не відповідає пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» та в чому саме полягає ця невідповідність. Згідно абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» ПрАТ «Астра Люкс» вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ПрАТ «Астра Люкс» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме пояснити: яким саме умовам (номер пункту) Оголошення та/або вимогам до предмету закупівлі не відповідає пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» ? в чому саме полягає ця невідповідність ?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні, що вимагалось пунктом 10.6. оголошення на закупівлю Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1) – 4 лоти.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про надання роз'яснення

Номер: 2e5e6ad662954f85819c9a666d7952fb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-007387-a.a3
Назва: Вимога про надання роз'яснення
Вимога:
Просимо надати інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1) – 4 лоти, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). ТОВ "ФОРМ ТРЕЙД" накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), замість кваліфікованого (КЕП), що не відповідає вимогам замовника в оголошені. Разом з тим, ТОВ «ФОРМ ТРЕЙД» у складі пропозиції надав довідку від 10.07.2023 № 3-пз про те, що в штаті підприємства станом на 10.07.2023 перебуває 54 працівника та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного податку за 4 квартал 2022 року (дата подання – 08.02.2023). Відповідно до зазначеної звітності ТОВ «ФОРМ ТРЕЙД» (код рядка 101) середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період становить 1 особа. Однак, відповідно до вимог оголошення учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: fb303104b8234db095f6a8508e4a25d5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-007387-a.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Текст вимоги викладений в додатках
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

деталі у вимозі

Номер: 89b874333e4b41649f92f83a46f3d739
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-007387-a.b1
Назва: деталі у вимозі
Вимога:
дискримінаційна вимога 1: Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки.. Просимо усунути дану дискримінаційну умову так як учасник може доукомплектувати кількість працівників до встановленої вами вимоги, проте може не мати ще податкового розрахунку за звітний період. Крім цього, учасник може залучити осіб згідно цивільно-правової угоди. Просимо звернути увагу, що в умовах воєнного стану дана кількість штатних працівників необгрунтована ані обсягами потреби замовлень, ані можливістю їх виконання замовлення по часу, так як взявши участь в одному лоті, виконати договір за встановлений час зможе менша кількість працівників. Такою вимогою замовник позбавляє малий та середній бізнес для участі в закупівлі, сплати податків та підвищення конкурентості в закупівлі. Просимо зменшитит кількість працівників, а бо надати альтернативу залучення по цивільно-правовим угодам. дискримінаційна вимога 2: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5). Вимоги ТД, які передбачають процедуру отримання даного акту до кінцевого строку прийому пропозицій та скорочені строки прийому пропозицій не дозволяють унеможливити потенційному учаснику упередженість замовника, який може без обґрунтованих на те причин відхилити зразок учасника, затягувати час із підписанням відповідного документа. Пропозиції подаються через електронну систему закупівель та не передбачають особисте знайомство Замовника і потенційних учасників. Дана умова згідно практики АМКУ визначається у 100% випадках дискримінаційною. Просимо видалити. Звертаємо увагу, що в сучасних умовах, Замовник – повинен бути еталоном законності та недискримінації при проведенні закупівель, аби унеможливити повторність скандальних ситуацій, які демонструють нашу країну як джерело корупції. Надіємося на Ваше реагування без залучення громадських організацій та засобів масової інформації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону України замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону. Щодо залучення осіб згідно цивільно-правової угоди: Працівник може перебувати з учасником в трудових правовідносинах, регульованих законодавством України, на підставі трудового договору. В такому випадку на нього покладено відповідно до професії, спеціальності та посади виконання певної трудової функції, яка не обмежена конкретними об’єктами, кількістю або рамками укладених підприємством договорів з контрагентами, тобто такий працівник виконує свою роботу там, де йому приписано роботодавцем, в тому числі і в рамках виконання майбутніх договірних відносин з замовником закупівлі. Тому зазначення учасником в пропозиції такого працівника (працівників), в разі відповідності його за ознаками кваліфікації, знання та досвіду відповідає вимогам законодавства щодо даного кваліфікаційного критерію. За загальним правилом, правовідносини, які виникають з таких договорів цивільно-правового характеру, не є трудовими, оскільки предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт, який може не передбачати обов’язку виконання роботи на додаткових об’єктах, зокрема на тих, що можуть виникнути в майбутньому за результатами закупівель. Крім того, на правовідносини, що виникають на підставі договорів цивільно-правового характеру, не розповсюджуються норми законодавства про охорону праці, оплату праці тощо. Окремо слід зазначити про передбачену законом, а саме ст. 265 Кодексу законів про працю України, відповідальність роботодавця за приховування фактично існуючих трудових правовідносин, шляхом необґрунтованого укладання вищевказаних договорів цивільно-правового характеру. Так, Постановою Верховного Суду від 11 березня 2021 року (справа № 2340/3415/18) залишено в силі постанову управління Держпраці у Черкаській області від 02.08.2018 про накладення штрафу на у розмірі 5 584 500, 00 грн на ДП Санаторій «Україна» за порушення ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України, а саме допуск до роботи працівників в кількості 50 осіб на підставі договорів цивільно-правового характеру, без укладання трудового договору. У зв’язку з цим, вимога замовника залишається незмінною щодо наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки. Замовником встановлено наступні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідність вимогам нормативно-технічною документації Міністерства оборони України, а саме: ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5. Відповідно до вимог пункту 7 Положення про Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпеченню Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України ввід 02.11.2021 № 344, Центральне управління відповідно до наданих повноважень формує технічні та якісні характеристики на предмети закупівлі за номенклатурою речового забезпечення, а також розробляє технічну документацію за напрямом речового забезпечення. З метою підтвердження якості запропонованого учасником товару та підтвердження відповідності його вимогам нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, замовником вимагається акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5). Водночас, слід зазначити, що твердження про начебто упереджене ставлення, необґрунтовані причини відхилень, затягування часу із підписанням відповідного документи – не відповідають дійсності. В той же час, у разі виявлення фактів зловживань чи корупційних ризиків у сфері оборонних закупівель, просимо терміново повідомляти Департамент з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України (електронна поштова скринька – dzvk_mou@post.mil.gov.ua, телефон «гарячої лінії» - (044) 271-39-86). У зв’язку з цим, вимога замовника залишається незмінною щодо надання учасником у складі пропозицій для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5).
Статус вимоги: Відхилено