• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1)

Київська область

Завершена

165 794 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 103 621.50 UAH
Період оскарження: 27.06.2023 13:37 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Причина відхилення пропозиції

Номер: 1bb1b1ea38e940c1a243b6305230e1eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.b9
Назва: Причина відхилення пропозиції
Вимога:
Добрий день. Надайте будь ласка уточнену інформацію стосовно відхилення пропозиції ТОВ ""Екстрім -Текс, у чому саме полягає невідповідність пропозиці ? Дякуємо
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до підпункту 3 пункту 12.3. оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Натомість, ТОВ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" не надано в електронному вигляді скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога додаткової аргументації причин відхилення

Номер: d63375ccfcc147e38e5a0afcb4c9c455
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.a8
Назва: Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВ "ТОП-ТЕКС" у складі пропозиції не надав для підтвердження фінансової спроможності скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, а також сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 році, що вимагалось підпунктом 4 пункту 12.3. оголошення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

причини відхилення пропозиції

Номер: fd4e0431e3584b48bc82fa94a0149259
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.a7
Назва: причини відхилення пропозиції
Вимога:
просимо надати роз"яснення щодо причин відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВ «ТУСМО» накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), замість кваліфікованого (КЕП), що не відповідає вимогам замовника в оголошені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

причини відхилення пропозиції

Номер: 5ec0d57d261e4570a543aba200d85fc1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.c6
Назва: причини відхилення пропозиції
Вимога:
Просимо надати роз"яснення щодо підстав відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ТОВ «ТУСМО» накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), замість кваліфікованого (КЕП), що не відповідає вимогам замовника в оголошені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»

Номер: c26a53b2a59946c384147ec84681ab04
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.a5
Назва: Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Вимога:
Пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» по лоту №2 Військова уніформа (35811300-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) спрощеної закупівлі № UA-2023-06-27-006713-a відхилена Міністерство оборони України без зазначення яким саме умовам Оголошення не відповідає пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» та в чому саме полягає ця невідповідність. Згідно абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» ПрАТ «Астра Люкс» вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ПрАТ «Астра Люкс» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: яким саме умовам (номер пункту) Оголошення та/або вимогам до предмету закупівлі не відповідає пропозиція ПрАТ «Астра Люкс» ? в чому саме полягає ця невідповідність ?
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні, що вимагалось пунктом 10.6. оголошення на закупівлю Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) – 8 лотів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про надання інформації про причини відхилення

Номер: e0cb4c7df21d4449a81a88d73b1a7557
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.c4
Назва: Вимога про надання інформації про причини відхилення
Вимога:
Текст вимоги в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 12.3. оголошення вимагалось для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку. Натомість, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС” у складі пропозиції надано сканований Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2023 року. Враховуючи, що дата розміщення оголошення в електронній системі – 27.06.2023, останній звітний період до дати Оголошення – 1 квартал 202 року. Тобто, для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС” не надано сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Водночас, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА ПРОФІ ТЕКС” не надано у складі пропозиції документи, які вимагались в оголошенні на підтвердження фінансової спроможності, відповідно до підпункту 4 пункту 12.3. оголошення. Разом з тим, відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) – 8 лотів, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС” накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), замість кваліфікованого (КЕП), що не відповідає вимогам замовника в оголошені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про надання інформації про причини відхилення

Номер: 6fa4d05fe842459cadd44dd4aada432e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.c3
Назва: Вимога про надання інформації про причини відхилення
Вимога:
Текст вимоги в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 12.3. оголошення вимагалось для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку. Натомість, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА ПРОФІ ТЕКС” у складі пропозиції надано сканований Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 2 квартал 2023 року. Враховуючи, що дата розміщення оголошення в електронній системі – 27.06.2023, останній звітний період до дати Оголошення – 1 квартал 202 року. Тобто, для підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА ПРОФІ ТЕКС” не надано сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Водночас, ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА ПРОФІ ТЕКС” не надано у складі пропозиції документи, які вимагались в оголошенні на підтвердження фінансової спроможності, відповідно до підпункту 4 пункту 12.3. оголошення. Разом з тим, відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Штани вітровологозахисні зимові, вид 1) – 8 лотів, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). ТОВ “ШВЕЙНА ФАБРИКА ПРОФІ ТЕКС” накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), замість кваліфікованого (КЕП), що не відповідає вимогам замовника в оголошені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників

Номер: ea3093073bd24756a1f713e6c680c82a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Текст вимоги викладений в додатках
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

деталі у вимозі

Номер: 1f4a4f1d2ccf4d6ca9ab8e18d04625f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-27-006713-a.a1
Назва: деталі у вимозі
Вимога:
дискримінаційна вимога 1: Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки.. Просимо усунути дану дискримінаційну умову так як учасник може доукомплектувати кількість працівників до встановленої вами вимоги, проте може не мати ще податкового розрахунку за звітний період. Крім цього, учасник може залучити осіб згідно цивільно-правової угоди. Просимо звернути увагу, що в умовах воєнного стану дана кількість штатних працівників необгрунтована ані обсягами потреби замовлень, ані можливістю їх виконання замовлення по часу, так як взявши участь в одному лоті, виконати договір за встановлений час зможе менша кількість працівників. Такою вимогою замовник позбавляє малий та середній бізнес для участі в закупівлі, сплати податків та підвищення конкурентості в закупівлі. Просимо зменшитит кількість працівників, а бо надати альтернативу залучення по цивільно-правовим угодам. дискримінаційна вимога 2: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5). Вимоги ТД, які передбачають процедуру отримання даного акту до кінцевого строку прийому пропозицій та скорочені строки прийому пропозицій не дозволяють унеможливити потенційному учаснику упередженість замовника, який може без обґрунтованих на те причин відхилити зразок учасника, затягувати час із підписанням відповідного документа. Пропозиції подаються через електронну систему закупівель та не передбачають особисте знайомство Замовника і потенційних учасників. Дана умова згідно практики АМКУ визначається у 100% випадках дискримінаційною. Просимо видалити. Звертаємо увагу, що в сучасних умовах, Замовник – повинен бути еталоном законності та недискримінації при проведенні закупівель, аби унеможливити повторність скандальних ситуацій, які демонструють нашу країну як джерело корупції. Надіємося на Ваше реагування без залучення громадських організацій та засобів масової інформації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Звертаємо увагу, що згідно з оголошенням замовником вимагається у складі пропозиції, серед інших документів, акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4). Нормативно-технічна документації ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5 не відноситься до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Разом з тим, відповідно до статті 16 Закону України замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону. Щодо залучення осіб згідно цивільно-правової угоди: Працівник може перебувати з учасником в трудових правовідносинах, регульованих законодавством України, на підставі трудового договору. В такому випадку на нього покладено відповідно до професії, спеціальності та посади виконання певної трудової функції, яка не обмежена конкретними об’єктами, кількістю або рамками укладених підприємством договорів з контрагентами, тобто такий працівник виконує свою роботу там, де йому приписано роботодавцем, в тому числі і в рамках виконання майбутніх договірних відносин з замовником закупівлі. Тому зазначення учасником в пропозиції такого працівника (працівників), в разі відповідності його за ознаками кваліфікації, знання та досвіду відповідає вимогам законодавства щодо даного кваліфікаційного критерію. За загальним правилом, правовідносини, які виникають з таких договорів цивільно-правового характеру, не є трудовими, оскільки предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт, який може не передбачати обов’язку виконання роботи на додаткових об’єктах, зокрема на тих, що можуть виникнути в майбутньому за результатами закупівель. Крім того, на правовідносини, що виникають на підставі договорів цивільно-правового характеру, не розповсюджуються норми законодавства про охорону праці, оплату праці тощо. Окремо слід зазначити про передбачену законом, а саме ст. 265 Кодексу законів про працю України, відповідальність роботодавця за приховування фактично існуючих трудових правовідносин, шляхом необґрунтованого укладання вищевказаних договорів цивільно-правового характеру. Так, Постановою Верховного Суду від 11 березня 2021 року (справа № 2340/3415/18) залишено в силі постанову управління Держпраці у Черкаській області від 02.08.2018 про накладення штрафу у розмірі 5 584 500, 00 грн на ДП Санаторій «Україна» за порушення ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України, а саме допуск до роботи працівників в кількості 50 осіб на підставі договорів цивільно-правового характеру, без укладання трудового договору. У зв’язку з цим, вимога замовника залишається незмінною щодо наявності в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на останній звітний період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки. Замовником встановлено наступні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідність вимогам нормативно-технічною документації Міністерства оборони України, а саме: ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4. Відповідно до вимог пункту 7 Положення про Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпеченню Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021 № 344, Центральне управління відповідно до наданих повноважень формує технічні та якісні характеристики на предмети закупівлі за номенклатурою речового забезпечення, а також розробляє технічну документацію за напрямом речового забезпечення. З метою підтвердження якості запропонованого учасником товару та підтвердження відповідності його вимогам нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, замовником вимагається акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4). Водночас, слід зазначити, що твердження про начебто упереджене ставлення, необґрунтовані причини відхилень, затягування часу із підписанням відповідного документи – не відповідають дійсності. В той же час, у разі виявлення фактів зловживань чи корупційних ризиків у сфері оборонних закупівель, просимо терміново повідомляти Департамент з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України (електронна поштова скринька – dzvk_mou@post.mil.gov.ua, телефон «гарячої лінії» - (044) 271-39-86). У зв’язку з цим, вимога замовника залишається незмінною щодо надання учасником у складі пропозицій для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника акту, виданого Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-135-00034022-2016, повідомлення про зміни № 4).
Статус вимоги: Відхилено