• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Гамма-спектрометр Canberra HPGe 10 LYNX або еквівалент

Завершена

1 960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 600.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2018 16:17 - 26.02.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо обмеження конкуренції та дискримінації учасників

Номер: 3c154c31bacc4877a42bf6bc60e7929a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-13-003166-b.c2
Назва: Скарга щодо обмеження конкуренції та дискримінації учасників
Скарга:
ННЦ "Інститут метрології" є організатором та Замовником відкритих конкурсних торгів, тендерна документація яких затверджена Комітетом з конкурсних торгів протоколом № Т 18/01 від 08.02.2018. Предмет закупівлі - ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (гамма-спектрометр Canberra HPGe 10 LYNX або еквівалент). Проте, на думку Скаржника, містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників торгів. Відповідно до частини 3, ст.5 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.15 №922-VIII (далі закон №922) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно частини 4, ст.22 Закону №922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але, технічні вимоги Додаток Г до тендерної документації не містять чіткого визначення конкретних технічних параметрів предмета закупівлі. Це унеможливлює участь у конкурсних торгах учасників, яку пропонують аналогічне обладнання (гамма-спектрометри) та програмного забезпечення інших виробників ніж фірма Canberra. Так, згідно частини 3, ст.22 Закону №922 технічна специфікація не повинна містить посилання на конкретну торговельну марку, фірми, конструкцію, тип предмета закупівлі, або виробника. Якщо таке посилання є необхідним воно повинне бути обґрунтоване, а специфікація містити вираз (або еквівалент). Але технічна документація торгів (Додаток Г) в графі назва приладу містить лише назву конкретного виробу гамма-спектрометра Canberra HpGe 10 LYNX. Через це пропозиції інших виробників можуть бути автоматично відхилені. Згідно частини п.3, частини 2, ст.22 Закону №922 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічні специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальні опис товарів, їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Але, в графі технічні характеристики Додатку Г містяться, на приклад, доволі дивні вимоги до базового програмного забезпечення: «- керує будь-якими пристроями накопичення фірми Канберра». По-перше, незрозумілий зв`язок предмета закупівлі (гамма-спектрометр) з «будь якими пристроями накопичення» саме фірми Канберра. Що взагалі мається на увазі під «пристроями накопичення» (накопичення чого ? якого типу і року випуску?). По-друге, така умова є явно дискримінаційною по відношенню до багатьох інших розробників аналогічного програмного забезпечення і виробників пристроїв накопичення. Дискримінаційної є умова «-підтримує тільки один вхід багатоканального аналізатора АIМ або Multiport II» (Додаток Г). Тобто знову такі виробництва саме фірми Канберра. ». В даному випадку необхідно чітко зазначити тип входу (аналоговий, цифровий) та інші технічні характеристики (зокрема - параметри вхідного сигналу). Таким чином, на думку Скаржника, в технічних умовах тендерної документації містяться відверто дискримінаційні умови, що є очевидним порушенням вимог ст.3,5,22 Закону №922. Виходячи з викладеного керуючись нормами ст.18 Скаржник просить Орган оскарження: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, що зазначені в технічній специфікації шляхом чіткого викладення конкретних технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі, що дозволить об’єктивно визнати відповідність аналогічного обладнання інших виробників вимогам до предмету закупівлі. Додатки. Платіжне доручення про оплату сбору за подання скарги. «23» лютого 2018 р. Голова НВК «Спектр» Петросян Е.Е.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2018 11:48
Автор: Науково-виробничий кооператив "Спектр", Погуляй Сергій Сергійович 380501595079,380445247702 info@spectrometr.com http://spectrometr.com
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга щодо обмеження конкуренції та дискримінації учасників

Номер: b42bcaf082e34f49aa75e26cf8508e97
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-13-003166-b.c1
Назва: Скарга щодо обмеження конкуренції та дискримінації учасників
Вимога:
Про усунення вимог тендерної документації, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ННЦ "Інститут метрології" є організатором та Замовником відкритих конкурсних торгів, тендерна документація яких затверджена Комітетом з конкурсних торгів протоколом № Т 18/01 від 08.02.2018. Предмет закупівлі - ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (гамма-спектрометр Canberra HPGe 10 LYNX або еквівалент). Проте, на думку Скаржника, містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників торгів. Відповідно до частини 3, ст.5 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.15 №922-VIII (далі закон №922) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно частини 4, ст.22 Закону №922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але, технічні вимоги Додаток Г до тендерної документації не містять чіткого визначення конкретних технічних параметрів предмета закупівлі. Це унеможливлює участь у конкурсних торгах учасників, яку пропонують аналогічне обладнання (гамма-спектрометри) та програмного забезпечення інших виробників ніж фірма Canberra. Так, згідно частини 3, ст.22 Закону №922 технічна специфікація не повинна містить посилання на конкретну торговельну марку, фірми, конструкцію, тип предмета закупівлі, або виробника. Якщо таке посилання є необхідним воно повинне бути обґрунтоване, а специфікація містити вираз (або еквівалент). Але технічна документація торгів (Додаток Г) в графі назва приладу містить лише назву конкретного виробу гамма-спектрометра Canberra HpGe 10 LYNX. Через це пропозиції інших виробників можуть бути автоматично відхилені. Згідно частини п.3, частини 2, ст.22 Закону №922 тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічні специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальні опис товарів, їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Але, в графі технічні характеристики Додатку Г містяться, на приклад, доволі дивні вимоги до базового програмного забезпечення: «- керує будь-якими пристроями накопичення фірми Канберра». По-перше, незрозумілий зв`язок предмета закупівлі (гамма-спектрометр) з «будь якими пристроями накопичення» саме фірми Канберра. Що взагалі мається на увазі під «пристроями накопичення» (накопичення чого ? якого типу і року випуску?). По-друге, така умова є явно дискримінаційною по відношенню до багатьох інших розробників аналогічного програмного забезпечення і виробників пристроїв накопичення. Дискримінаційної є умова «-підтримує тільки один вхід багатоканального аналізатора АIМ або Multiport II» (Додаток Г). Тобто знову такі виробництва саме фірми Канберра. ». В даному випадку необхідно чітко зазначити тип входу (аналоговий, цифровий) та інші технічні характеристики (зокрема - параметри вхідного сигналу). Таким чином, на думку Скаржника, в технічних умовах тендерної документації містяться відверто дискримінаційні умови, що є очевидним порушенням вимог ст.3,5,22 Закону №922. Виходячи з викладеного керуючись нормами ст.18 Скаржник просить Орган оскарження: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, що зазначені в технічній специфікації шляхом чіткого викладення конкретних технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі, що дозволить об’єктивно визнати відповідність аналогічного обладнання інших виробників вимогам до предмету закупівлі. Додатки. Платіжне доручення про оплату сбору за подання скарги. «23» лютого 2018 р. Голова НВК «Спектр» Петросян Е.Е.
Пов'язані документи: Учасник
Дата опублікування: 23.02.2018 16:44
Опис причини скасування: Редагування
Дата скасування: 23.02.2018 16:44