• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33140000-3 - Медичні матеріали

по коду за ДК 021:2015р. (CPV:2008), 33140000-3 - Медичні матеріали

Завершена

528 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 16.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2018 17:08 - 05.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bd729cc9f266485da9e62d53e0be3e93
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-002108-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Рівненській центральній районній лікарні ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2147424, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-19-002108-c 19.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали ЛОТ 1. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: № з/п Найменування лікарських засобів, медичних виробів, допоміжних матеріалів Од-ця вимір К-сть 1. Бинт н/с 7 х14 шт 1500 2. Бинт н/с 5 х 10 шт 60 3. Вата н/с 100 гр. шт 970 4. Водню пероксид 32,5 % 5 л. фл 11 5. Відріз марлевий 5 м. шт 810 6. Гіпсобинт 15 х 270 шт 120 7. Гіпсобинт 20 х 270 шт 120 8. Полігліколід 1,5 м. розмір USP 0 шт 10 9. Азопірамова проба уп 4 10. Індикатор ІКПС 132 х 20 № 1000 уп 6 11. Індикатор ІКПС ВН 132 х 20 № 1000 уп 6 12. Індикатор ІКВС 180 х 60 № 1000 уп 4 13. Канюля в/в типу «Butterfly» 22G шт 100 14. Катетер аспіраційний № 12 шт 60 15. Катетер аспіраційний № 14 шт 60 16. Катетер аспіраційний № 10 шт 50 17. Катетер аспіраційний № 8 шт 50 18. Катетер в/в 20G (рожевий) шт 500 19. Катетер в/в 22G (голубий) шт 650 20. Катетер в/в 24G (жовтий) шт 300 21. Катетер в/в 26G (фіолетовий) шт 200 22. Катетер Фолея № 14 шт 110 23. Катетер Фолея № 16 шт 110 24. Кетгут № 4 (12 шт) уп 6 25. Кетгут № 5 (12 шт) уп 6 26. Клейонка медична м 100 27. Костюм «АНТИ-СНІД» № 1 шт 20 28. Комплект стер. одягу та покриттів для лапаротомії № 1/Б REF 1230211 шт 10 29. Крафт папір шт 1000 30. Лезо до скальпеля шт 10 31. Маска захисна шт 4500 32. Набір гінекологіч. оглядовий з щіточкою №3 стерильний шт 1500 33. Пластир медичний 1х500 шт 380 34. Покриття стер. опер. для лапаротомії № 1 REF 1210201 шт 10 35. Рукавиці н/с пар 34200 36. Рукавиці хірург. стерильні № 7 пар 850 37. Рукавиці хірург. стерильні № 7,5 пар 250 38. Рукавиці хірург. стерильні № 8 пар 250 39. Рукавиці хірург. стерильні № 8,5 пар 100 40. Рукавиці хірургічні стерильні, подвійні пар 50 41. Система ПР шт. 3950 42. Система ПК шт. 1200 43. Скарифікатор сталевий стерильний № 200 уп 114 44. Стрічка теплова «Юкард 100» 80х23 шт 362 45. Стрічка теплова «Юкард 200» 110х25 шт 300 46. Трубка ендотрахеальна 2,5 шт 10 47. Трубка ендотрахеальна 3,0 шт 10 48. Трубка ендотрахеальна 6,0 шт 20 49. Трубка ендотрахеальна 6,5 шт 20 50. Трубка ендотрахеальна 7,0 шт 50 51. Халат стер. хірург. L - 130 см. шт 100 52. Шприц – 20 - шт. 3150 53. Шприц – 10 - шт. 4500 54. Шприц – 5 - шт. 11150 55. Шприц – 2 - шт. 10750 56. Шприц – 1 - шт. 300 57. Шприц інсуліновий 100 – 1 мл. шт. 1220 58. УЗД гель 1 000 мл. уп 150 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц – 20 - шт. 3150 Шприц – 10 - шт. 4500 Шприц – 5 - шт. 11150 Шприц – 2 - шт. 10750 Шприц – 1 - шт. 300 Шприц інсуліновий 100 – 1 мл. шт. 1220 Система ПР шт. 3950 Система ПК шт. 1200 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2147424, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-19-002108-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Шприц – 20 - шт. 3150 Шприц – 10 - шт. 4500 Шприц – 5 - шт. 11150 Шприц – 2 - шт. 10750 Шприц – 1 - шт. 300 Шприц інсуліновий 100 – 1 мл. шт. 1220 Система ПР шт. 3950 Система ПК шт. 1200 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на лист-скаргу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні та обмежуючі вимоги закупівлі

Номер: 60272668a5034cb78467af5d29f12fe5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-002108-c.c2
Назва: Дискримінаційні та обмежуючі вимоги закупівлі
Вимога:
19.02.2018 року Замовник оголосив закупівлю 33140000-3 - Медичні матеріали. Лотом №2 є “Система для забору крові з капіляром 200мкл, ЕДТА, Червона № 50”. Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо червоного кольору кришки системи для забору крові є вимогою, яка суттєво обмежує конкуренцію. У різних виробників колір кришки таких систем різний. Проте, колір кришки не впливає на медичні, технічні чи якісні характеристики системи для забору крові. Таким чином, через наявність вимоги щодо червоного кольору кришки суттєво обмежується конкуренція. Цим самим Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначених ст.ст. 3, 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Крім цього, Згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері державних закупівель № 1175-р/пк-ск від 17.07.2015 року, встановлення вимоги до кольору кришки є дискримінацією учасників (Копія Рішення додається). Враховуючи вищезазначене, просимо виключити вимогу щодо кольору кришки з Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідь Рівненської ЦРЛ на скаргу
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 24130d7e52af444b9071073febe67e74
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-19-002108-c.c1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь до пропозиції
Статус вимоги: Відхилено