-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1)
Київська область
Завершена
283 765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 141 882.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 141 882.50 UAH
Період оскарження:
26.06.2023 19:40 - 30.06.2023 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Номер:
234664203ba44182ac706eab5576ba98
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.a7
Назва:
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога запит причин відхилення КВВЗ Лот 7.pdf 19.07.2023 13:53
Дата подачі:
19.07.2023 13:53
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 7 відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник у складі пропозиції не надав для підтвердження фінансової спроможності скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, а також сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 році, що не відповідає вимогам замовника в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Номер:
bac48010a63c4260ace3ff09887817a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.a8
Назва:
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога запит причин відхилення КВВЗ Лот 5.pdf 19.07.2023 13:54
Дата подачі:
19.07.2023 13:54
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 5 відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник у складі пропозиції не надав для підтвердження фінансової спроможності скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, а також сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 році, що не відповідає вимогам замовника в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Номер:
228aa590a6d74aeaa22e36cc459bcf78
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.a9
Назва:
Вимога додаткової аргументації причин відхилення
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога запит причин відхилення КВВЗ Лот 4.pdf 19.07.2023 13:55
Дата подачі:
19.07.2023 13:55
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 4 відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник у складі пропозиції не надав для підтвердження фінансової спроможності скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) станом на 31.12.2020, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за 2020 рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за 2020, рік, за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, а також сканований оригінал/копія податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 році, що не відповідає вимогам замовника в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
причини відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Номер:
d94b5187402a4035bde5efdadba37ec3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.b6
Назва:
причини відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Вимога:
Просимо надати роз"яснення щодо причин відхилення пропозиції ТОВ"ТУСМО"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога по КВВЗ лот 6.pdf 19.07.2023 11:15
Дата подачі:
19.07.2023 11:15
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 6. відхилено пропозицію ТОВ "ТУСМО" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Департаментом ресурсного забезпечення Міністерства оборони України, за договором, укладеним з ТОВ “ТУСМО” від 07.06.2022 № 286/3/22/206 щодо закупівлі штанів вітровологозахисних зимових, вид 1, Міністерством оборони України виставлено претензію за неналежне виконання стороною умов договору щодо строків постачання. Крім того, на сьогодні за вказаним договором суб’єктом господарювання недопостачено 1300 штук штанів вітровологозахисних зимових. ТОВ “ТУСМО” частково визнано претензію та сплачено суму пені, але не в повному обсязі. Матеріали претензії скеровано до Департаменту юридичного забезпечення Міністерства оборони України листом від 27.04.2023 № 286/2703.
Відповідно до абзацу другого підпункту 13 пункту 12.2 оголошення замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у спрощеній закупівлі та може відхилити пропозицію учасника в разі, якщо учасник спрощеної закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання та було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник спрощеної закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Натомість, відповідно до довідки, наданою ТОВ «ТУСМО» про підтвердження відсутності підстав відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виконав ТОВ «ТУСМО» всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником.
Крім цього, документи учасника підписані УЕП, а не КЕП. Умовами п. 12.3 оголошення вимагалося, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Номер:
3309814712bb4350a480c84b6e612721
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.a5
Назва:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит причин відхилення КВВЗ 8 лот.pdf 18.07.2023 21:58
Дата подачі:
18.07.2023 21:58
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 8. відхилено пропозицію ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні, що вимагалось пунктом 10.6. оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Номер:
9076d20dd68541bcb00d0e5069142bba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.c4
Назва:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Вимога:
Вимога надати додаткову аргументацію причин відхилення пропозиції ПрАТ «Астра Люкс»
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит причин відхилення КВВЗ 2 лот.pdf 18.07.2023 21:55
Дата подачі:
18.07.2023 21:55
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 2. відхилено пропозицію ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної спрощеної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному в оголошенні, що вимагалось пунктом 10.6. оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про надання інформації про причини відхилення
Номер:
693d76664f404ba9b1efaeca0d0e8763
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.b3
Назва:
Вимога про надання інформації про причини відхилення
Вимога:
Текст вимоги в доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КВВЗ лот 3.pdf 18.07.2023 18:29
Дата подачі:
18.07.2023 18:29
Вирішення:
Відповідно до вимог пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” за лотом 3. відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" щодо закупівлі індивідуального обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова, вид 1), у зв’язку з тим, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції надано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) за ІІ квартал 2023 р.
Відповідно до вимог п. 12.3 оголошення учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення.
Оголошення було оприлюднено 26.06.2023.
Крім цього, документи учасника підписані УЕП, а не КЕП. Умовами п. 12.3 оголошення вимагалося, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис чи печатку (КЕП) (крім учасників-нерезидентів): на пропозицію в цілому (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
a950863a63954337a05a04e98bb101e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.c2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних вимог до учасників
Вимога:
Текст вимоги викладений в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 05.03.2019 № 2422.pdf 30.06.2023 10:53
- Вимога.pdf 30.06.2023 10:53
- рішення від 15.09.2020 № 17345.pdf 30.06.2023 10:53
- рішення від 07.10.2019 № 14379.pdf 30.06.2023 10:53
- Рішення від 07.05.2014 № 497.pdf 30.06.2023 10:53
- Рішення від 23.05.2017 № 3158.pdf 30.06.2023 10:53
Дата подачі:
30.06.2023 10:53
Вимога
Відхилено
деталі у вимозі
Номер:
aabe694bccac420786af36f5254f4e20
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-013112-a.c1
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
дискримінаційна вимога 1: Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників - не менше ніж 50 працівників на ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ період до дати Оголошення. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки..
Просимо усунути дану дискримінаційну умову так як учасник може доукомплектувати кількість працівників до встановленої вами вимоги, проте може не мати ще податкового розрахунку за звітний період. Крім цього, учасник може залучити осіб згідно цивільно-правової угоди. Просимо звернути увагу, що в умовах воєнного стану дана кількість штатних працівників необгрунтована ані обсягами потреби замовлень, ані можливістю їх виконання замовлення по часу, так як взявши участь в одному лоті, виконати договір за встановлений час зможе менша кількість працівників.
Такою вимогою замовник позбавляє малий та середній бізнес для участі в закупівлі, сплати податків та підвищення конкурентості в закупівлі. Просимо зменшитит кількість працівників, а бо надати альтернативу залучення по цивільно-правовим угодам.
дискримінаційна вимога 2: Акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5).
Вимоги ТД, які передбачають процедуру отримання даного акту до кінцевого строку прийому пропозицій та скорочені строки прийому пропозицій не дозволяють унеможливити потенційному учаснику упередженість замовника, який може без обґрунтованих на те причин відхилити зразок учасника, затягувати час із підписанням відповідного документа. Пропозиції подаються через електронну систему закупівель та не передбачають особисте знайомство Замовника і потенційних учасників. Дана умова згідно практики АМКУ визначається у 100% випадках дискримінаційною. Просимо видалити.
Звертаємо увагу, що в сучасних умовах, Замовник – повинен бути еталоном законності та недискримінації при проведенні закупівель, аби унеможливити повторність скандальних ситуацій, які демонструють нашу країну як джерело корупції. Надіємося на Ваше реагування без залучення громадських організацій та засобів масової інформації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 11:27
Вирішення:
Відповідь на вимогу №1
Відповідно до статті 16 Закону України замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону.
Щодо залучення осіб згідно цивільно-правової угоди:
Працівник може перебувати з учасником в трудових правовідносинах, регульованих законодавством України, на підставі трудового договору. В такому випадку на нього покладено відповідно до професії, спеціальності та посади виконання певної трудової функції, яка не обмежена конкретними об’єктами, кількістю або рамками укладених підприємством договорів з контрагентами, тобто такий працівник виконує свою роботу там, де йому приписано роботодавцем, в тому числі і в рамках виконання майбутніх договірних відносин з замовником закупівлі. Тому зазначення учасником в пропозиції такого працівника (працівників), в разі відповідності його за ознаками кваліфікації, знання та досвіду відповідає вимогам законодавства щодо даного кваліфікаційного критерію.
За загальним правилом, правовідносини, які виникають з таких договорів цивільно-правового характеру, не є трудовими, оскільки предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт, який може не передбачати обов’язку виконання роботи на додаткових об’єктах, зокрема на тих, що можуть виникнути в майбутньому за результатами закупівель. Крім того, на правовідносини, що виникають на підставі договорів цивільно-правового характеру, не розповсюджуються норми законодавства про охорону праці, оплату праці тощо.
Окремо слід зазначити про передбачену законом, а саме ст. 265 Кодексу законів про працю України, відповідальність роботодавця за приховування фактично існуючих трудових правовідносин, шляхом необґрунтованого укладання вищевказаних договорів цивільно-правового характеру.
Так, Постановою Верховного Суду від 11 березня 2021 року (справа № 2340/3415/18) залишено в силі постанову управління Держпраці у Черкаській області від 02.08.2018 про накладення штрафу у розмірі 5 584 500, 00 грн на ДП Санаторій «Україна» за порушення ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України, а саме допуск до роботи працівників в кількості 50 осіб на підставі договорів цивільно-правового характеру, без укладання трудового договору.
Відповідь на вимогу № 2
Замовником встановлено наступні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – відповідність вимогам нормативно-технічною документації Міністерства оборони України, а саме: ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5).
Відповідно до вимог пункту 7 Положення про Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпеченню Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України ввід 02.11.2021 № 344, Центральне управління відповідно до наданих повноважень формує технічні та якісні характеристики на предмети закупівлі за номенклатурою речового забезпечення, а також розробляє технічну документацію за напрямом речового забезпечення.
З метою підтвердження якості запропонованого учасником товару та підтвердження відповідності його вимогам нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, замовником вимагається акт, виданий Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (ТУ 14.1-134-00034022-2016, повідомлення про зміни № 5).
Водночас, слід зазначити, що твердження про начебто упереджене ставлення, необґрунтовані причини відхилень, затягування часу із підписанням відповідного документу, не відповідають дійсності.
В той же час, у разі виявлення фактів зловживань чи корупційних ризиків у сфері оборонних закупівель, просимо терміново повідомляти Департамент з питань запобігання та виявлення корупції Міністерства оборони України (електронна поштова скринька - dzvk_mou@post.mil.gov.ua, телефон "гарячої лінії"— (044) 271-39-86).
Статус вимоги:
Відхилено