• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Опромінювач ультрафіолетовий екранований бактерицидний із жалюзі (НК 024:2023 62893 - Ультрафіолетова система дезінфекції приміщень), Опромінювач ультрафіолетовий екранований круговий бактерицидний (НК 024:2023 62893 - Ультрафіолетова система дезінфекції приміщень) (код за ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Торги не відбулися

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2023 17:02 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 4dc96f67872f4257b469f1572e16260e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-26-012217-a.c2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Уповноваженій особі з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради Ознайомившись із Протоколом №262 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 липня 2023 року уповноваженої особи Валентини Лошак висловлюємо незгоду з рішенням щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Чеканцева Л.А. В Протоколі зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлене наступне: «Пiд час розгляду тендерної пропозицiї Учасника було виявлено наступне: 1. За позицiєю №1 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований бактерицидний із жалюзi (на площу примiщення до 15 м2)»: -пунктом 3 «Безпечнiсть для людини та ефективнi рiвнi знезараження» - зокрема вимагається документальне пiдтвердження параметрiв ефективностi, незалежною лабораторiєю яка атестована на проведения даного виду досліджень. Зазначенi пiдтвердження незалежною лабораторiєю учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданi лише документальнi пiдтвердження лабораторiєю виробника продукцiї НВПП «МЕДПРОМСЕРВIС», яка є виробником даної продукцiї, а отже не може вважатися незалежною та не упередженою. -пунктом 8 «Сфера застосування» - вимагається пiдтвердженням застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiологiчної експертизи або аналогiчного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрів безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торriвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромінювачів проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза віповідно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiнювачiв. 2. За позицiєю №2 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований бактерицидний із жалюзi (на площу примiщення до 30 м2)»: -пунктом 3 «Безпечнiсть для людини та ефективнi рiвнi знезараження» - зокрема вимагається документальне пiдтвердження параметрiв ефективностi, незалежною лабораторiєю яка атестована на проведения даноrо виду дослiджень. Зазначенi пiдтвердження незалежною лабораторiєю учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданi лише документальнi пiдтвердження лабораторiєю виробника продукцiї НВПП «МЕДПРОМСЕРВIС», яка є виробником даної продукцiї, а отже не може вважатися незалежною та не упередженою. -пунктом 8 «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торriвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даного висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiнювачiв. 3. За позицiєю №3 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований круговий бактерицидний (для плоскої стелi)»: -пунктом 6 «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчноrо за змістом документу Державноїi експертизи щодо пітвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торгiвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiновачiв Абзацам 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник вiдхиляє тендерну пропозицiю iз зазначенням арrументацiї в електроннiй системi закупiвель у разi, коли тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчної специфiкацiї та іншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерної документацiї, крiм невiдповiдностi у iнформацiї та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупiвлi вiдповiдно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозицiя Фiзичної особи-пiдприємця Чеканцева Любов Анатолiївна пiдлягає вiдхиленню на пiдставi зазначеної норми.» Щодо вимоги документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабораторією, яка атестована на проведення даного виду досліджень повідомляємо наступне: Декларація відповідності медичних виробів – це основний документ, що підтверджує відповідність вказаного товару вимогам технічного регламенту медичних виробів. Якість та ефективність опромінювачів гарантовано забезпечується наявністью у виробника акредитованої лабораторії, яка дозволяє систематично проводити випробування та вимірювання необхідних параметрів згідно технічних умов. У складі тендерної пропозиції ТОВ Чеканцева Л.А надано Декларацію про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. Також повідомляємо, що лабораторія НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» є технічно компетентною та стан її системи вимірювань відповідає вимогам ДСТУ ISO 0012:2005 Системи керування вимірювання, що підтверджується Свідоцтвом про відповідність стану системи випромінювань №027-22 від 28.02.2022року, виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр Стандартизації, метрології та сертифікаці» та є відповідальна та вимоглива до продукції власного виробництва. Тому протоколи вимірювання параметрів ефективності запропонованих медичних виробів недоречно вважати упередженими, Отже вимога щодо документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабараторією є дискримінайційною, тому як медичні вироби запропоновані учасником є задекларовані та не потребують додаткових підтверджень незалежних лабораторій щодо параметрів ефективності. Щодо вимоги : «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчноrо за змістом документу Державноїi експертизи щодо пітвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ Чеканцева Л.А надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. У даному висновку вказано, що запропоновані медичні вироби, а саме Опромінювачі бактерицидні виготовлені у відповідності із ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3. В ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3, вказано: «Ці технічні умови (далі за текстом ТУ) розповсюджуються на опромінювачі бактерицидні (далі за текстом – «опромінювачі», які призначені для знешкодження бактерій, вірусів та інших найпростіших організмів. Опромінювачі відкритого типу використовують для дезінфекції повітря та поверхонь в медичній, фармацевтичній та харчовій сферах у відсутності людини. Опромінювачі-рециркулятори та опромінювачі з екраном використовують для дезінфекції повітря в присутності людини.» Згідно з вищевказаним Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. підтверджує параметри безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів. Також дана інформація підтверджується в Розділах 1 «Призначення» наданих інструкцій з експлуатації запропонованих медичних виробів. Щодо вимоги : «у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р не вказано, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiновачiв» повідомляємо наступне: Згідно ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи може містити Позначення товарів, які можуть бути вказані як загальне позначення групи товарів так і із вказанням торговельної марки чи позначення серій виробів, моделей, артикулів і т.д., тобто максимальне ідентифікаційне позначення. Для продукції українського виробництва обов'язковою вимогою є вказувати нормативний документ, згідно якого виробляється продукція, це може бути ДСТУ чи ТУ. Згідно з вищевказаним Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р не обов'язково повинин містити інформацію щодо конкретних моделей опромiнювачiв. Дана інформація вказана в Технічних умовах. Звертаємо увагу, що надання Технічних умов не було передбачено тендерною документацією Замовника, тому не було подано в тендерній пропозиції. Вважаємо причини відхилення пропозиції ФОП Чеканцева Л.А., опубліковані в Протоколі від №262 від 11 липня 2023року такими, що є неправомірними та мають відверто дискримінаційний характер, так як припускаємо, що вимогам, які наявні в тендерній документації можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо перегляду пропозиції ФОП Чеканцева Л.А та перегляду рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Чеканцева Л.А. У разі негативної відповіді, готуємо оскарження до Антимонопольного комітету України. ФОП Чеканцева Л.А.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Пунктом 3 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованого бактерицидного із жалюзі (на площу приміщення до 15 м2) та пунктом 3 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованованого бактерицидного із жалюзі (на площу приміщення до 30 м2) додатку №2 до Тендерної документації Замовника «Безпечність для людини та ефективні рівні знезараження» - зокрема вимагається документальне підтвердження параметрів ефективності, незалежною лабораторією яка атестована на проведення даного виду досліджень. Вами, як учасником процедури закупівлі закупівлі була представлена продукція НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», це знаходить своє підтвердження у наданому останнім гарантійному листі на право представляти продукцію (вих. № 002906 від 29.06.2023 р.), Свідоцтві про відповідність стану системи вимірювань № 027-22 від 28.02.2022 р., виданого «Полтавським регіональним науково-технічним центром стандартизації, метрології та сертифікації», яке видано на лабораторію світлотехнічних та електричних параметрів НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС». Тобто виробником запропонованого Вами товару є НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС». У складі тендерної пропозиції ФОП Чеканцевої Любов Анатоліївни надано протоколи вимірювання опроміненості №1490/1 та №1490/2 за підписом начальника вимірювальної лабораторії та з відтиском печатки НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС», що підтверджує належність лабораторії світлотехнічних та електричних параметрів НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС». Видача протоколу підприємством виробником на виріб, який ним же самим і вироблений, не те що не є незалежним, а навіть породжує конфлікт інтересів, та як наслідок, не відповідає вимогам закупівлі. Нажаль непоодинокою є практика недобросовісності учасників (виробників) при представленні своєї продукції. Також враховуючи, вище зазначене, беручи до уваги той факт, що жоден з учасників не позбавлений можливості отримати документальне підтвердження параметрів ефективності незалежною атестованою лабораторією, вважаємо вимогу (практику) проведення вимірювань незалежною лабораторією законною та обґунтованою, такою що не порушує принципи законодавства про закупівлі та є не дискримінаційною. 2. Пунктом 8 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованого бактерицидного із жалюзі (на площу приміщення до 15 м2), пунктом 8 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованованого бактерицидного із жалюзі (на площу приміщення до 30 м2), пунктом 6 Медико-технічних вимог до опромінювача ультрафіолетового екранованованого кругового бактерицидного (для пласкої стелі) додатку №2 до Тендерної документації Замовника «Сфера застосування» - зокрема вимагається підтвердження застосування в присутності людей висновком санітарно-епідеміологічної експертизи або аналогічного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрів безпеки використання в присутності людей. Згідно з ст.11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров’я та середовища життєдіяльності людини, документація на розроблювальні техніку, технології, устаткування, інструменти, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоду здоров’ю людей тощо. Ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» визначено. Що державна санітарно-епідеміологічна експертиза – це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, встановленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм – в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини; Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи. Учасником ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна (представлена продукція НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС») надано Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 р. на об’єкт експертизи Опромінювачі бактерицидні виготовлені у відповідності із ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». Виробник та заявник експертизи: Науково-виробниче приватне підприємство «МЕДПРОМСЕРВІС», Україна, 36000, м. Полтава, вул. Комарова, 5, Код ЄДРПОУ 32256828. Сфера застосування та реалізації об’єкта експертизи: знезараження повітря приміщень; реалізація через торгівельну мережу. Висновок дійсний на термін дії ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». У даному висновку знаходження людей в приміщенні під час застосування зазначених пристроїв не передбачено. Наявність у виробника Декларації відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів (Постанова КМУ № 753 від 02.10.2013 р.) не звільняє від виконання Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», яким передбачено проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи кожного наявного зразка продукції. Закон не тільки надає право, але і зобов’язує проводити обов’язкову експертизу кожного нового зразка продукції. Бактерицидні опромінювачі - є приладами підвищеної небезпеки, так як при не досконалій конструкції може бути ураження УФ. Для нас надзвичайно важливо, щоб прилад не тільки ефективно знезаражував повітря в присутності людей, а саме головне - щоб був безпечним для пацієнтів, відвідувачів та персоналу. Саме проведення санітарно-епідеміологічної експертизи компітентним органом підтверджує безпечність опромінювачів, а вказана сфера застосування: знезараження повітря в присутності людей, свідчить що проведені всі необхідні дослідження для підтвердження безпеки. Замовником було акцентовано увагу саме на показниках безпечності випромінювання УФ в зоні постійного перебування людей. Тому, дану вимогу дискримінаційною не вважаємо, а навпаки вважаємо, що це має бути обов’язкова умова при закупівлі приладів з ризиками такого класу. 3. Учасником ФОП Чеканцева Любов Анатоліївна надано в процесі закупівлі ряд документів, які не містять ознак того, що саме ці документи містять інформацію до запропонованих зразків предмету закупівлі, а саме: «Опромінювач ультрафіолетовий екранований бактерицидний із жалюзі (на площу приміщення до 15 м2) – Опромінювач бактерицидний ОРБ-4; «Опромінювач ультрафіолетовий екранований бактерицидний із жалюзі (на площу приміщення до 30 м2) – Опромінювач бактерицидний ОРБ-5; «Опромінювач ультрафіолетовий екранований круговий бактерицидний (для пласкої стелі) – Опромінювач бактерицидний ОРБ-8. Так, наприклад у Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 р. об’єкт експертизи заявлено, як: Опромінювачі бактерицидні виготовлені у відповідності із ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». Але саме ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3» не були надані. Учасник заявив, що надання Технічних вимог не було передбачено тендерною документацією. Звертаємо увагу, що Розділ ІІІ – Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 передбачає, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2. Щодо підтвердження сфери застосування у присутності людей учасник посилається на Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 р., який в свою чергу відсилає до визначення об’єктів експертизи відповідно до ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3», в яких і повинні, як ми розуміємо, бути зазначені конкретні моделі (продукція), що відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» повинні проходити експертизу. З яких причин учасник приховує та не надає інформацію щодо конкретних зразків експертизи не відомо. Окремо слід зазначити, що у пункті Висновку Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 з назвою «Висновок дійсний до:» зазначено наступне: «на термін дії ТУ У 33.1-32256828 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови зі зміною № 3». З цього знову питання, чи діючі на час подання пропозиції дані умови, чи продовжено їх термін дії. Крім того, окремо слід зазначити наприклад, що такий, запропонований предмет закупівлі, як «Опромінювач ультрафіолетовий екранований круговий бактерицидний (для пласкої стелі) – Опромінювач бактерицидний ОРБ-8 задекларовано відповідно до Декларації № ДВ-045 щодо відповідності медичним виробам вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів в редакції № 09 від 20.08.2022 р., а наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-1/20597 від 08.05.2018 р., отже даний виріб не проходив державну санітарно-епідеміологічну експертизу відповідно до вимог санітарного законодавства. Підсумовуючи, ще раз слід зазначити, що вимога надання повної достовірної інформації про предмет закупівлі (як за тендерними вимогами та і відповідно до вимог Законів України) не може вважатися дискримінаційною, адже ціль Замовника – безпечне перебування у закладі як пацієнтів так персоналу. Зважаючи на все вище перелічене, вимога учасника не може бути задоволеною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовнику

Номер: cf2e0cfe2a764942808fcd21eb1a7036
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-26-012217-a.b1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Уповноваженій особі з публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради Ознайомившись із Протоколом №262 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 липня 2023 року уповноваженої особи Валентини Лошак висловлюємо незгоду з рішенням щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Чеканцева Л.А. В Протоколі зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлене наступне: «Пiд час розгляду тендерної пропозицiї Учасника було виявлено наступне: 1. За позицiєю №1 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований бактерицидний із жалюзi (на площу примiщення до 15 м2)»: -пунктом 3 «Безпечнiсть для людини та ефективнi рiвнi знезараження» - зокрема вимагається документальне пiдтвердження параметрiв ефективностi, незалежною лабораторiєю яка атестована на проведения даного виду досліджень. Зазначенi пiдтвердження незалежною лабораторiєю учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданi лише документальнi пiдтвердження лабораторiєю виробника продукцiї НВПП «МЕДПРОМСЕРВIС», яка є виробником даної продукцiї, а отже не може вважатися незалежною та не упередженою. -пунктом 8 «Сфера застосування» - вимагається пiдтвердженням застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiологiчної експертизи або аналогiчного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрів безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торriвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромінювачів проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза віповідно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiнювачiв. 2. За позицiєю №2 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований бактерицидний із жалюзi (на площу примiщення до 30 м2)»: -пунктом 3 «Безпечнiсть для людини та ефективнi рiвнi знезараження» - зокрема вимагається документальне пiдтвердження параметрiв ефективностi, незалежною лабораторiєю яка атестована на проведения даноrо виду дослiджень. Зазначенi пiдтвердження незалежною лабораторiєю учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданi лише документальнi пiдтвердження лабораторiєю виробника продукцiї НВПП «МЕДПРОМСЕРВIС», яка є виробником даної продукцiї, а отже не може вважатися незалежною та не упередженою. -пунктом 8 «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчного за змістом документу Державної експертизи щодо підтвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торriвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даного висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiнювачiв. 3. За позицiєю №3 «Опромiнювач ультрафiолетовий екранований круговий бактерицидний (для плоскої стелi)»: -пунктом 6 «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчноrо за змістом документу Державноїi експертизи щодо пітвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей. Зазначенi пiдтвердження учасником ФОП Чеканцева Л.А. не наданi. Наданий висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи № 602-123-20-1/20597 вiд 08.05.2018р. Сферою застосування визначає: «знезараження повiтря примiщень: реалiзацiя через спецiальну торгiвельну мережу». Даний висновок не має пiдтвердження можливостi застосування запропонованої продукцiї до використання в присутностi людей. Також у даному висновку державної санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи, як об'єкт експертизи визначенi опромiнювачi бактерициднi виготовленi у вiдповiдностi до ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «опромiнювачi бактерициднi. Технiчнi умови зi змiною № 3». З даного документу не видно, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiновачiв Абзацам 2 пiдпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник вiдхиляє тендерну пропозицiю iз зазначенням арrументацiї в електроннiй системi закупiвель у разi, коли тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчної специфiкацiї та іншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерної документацiї, крiм невiдповiдностi у iнформацiї та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупiвлi вiдповiдно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозицiя Фiзичної особи-пiдприємця Чеканцева Любов Анатолiївна пiдлягає вiдхиленню на пiдставi зазначеної норми.» Щодо вимоги документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабораторією, яка атестована на проведення даного виду досліджень повідомляємо наступне: Декларація відповідності медичних виробів – це основний документ, що підтверджує відповідність вказаного товару вимогам технічного регламенту медичних виробів. Якість та ефективність опромінювачів гарантовано забезпечується наявністью у виробника акредитованої лабораторії, яка дозволяє систематично проводити випробування та вимірювання необхідних параметрів згідно технічних умов. У складі тендерної пропозиції ТОВ Чеканцева Л.А надано Декларацію про відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. Також повідомляємо, що лабораторія НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС» є технічно компетентною та стан її системи вимірювань відповідає вимогам ДСТУ ISO 0012:2005 Системи керування вимірювання, що підтверджується Свідоцтвом про відповідність стану системи випромінювань №027-22 від 28.02.2022року, виданий Державним підприємством «Полтавський регіональний науково-технічний центр Стандартизації, метрології та сертифікаці» та є відповідальна та вимоглива до продукції власного виробництва. Тому протоколи вимірювання параметрів ефективності запропонованих медичних виробів недоречно вважати упередженими, Отже вимога щодо документального підтвердження параметрів ефективності незалежною лабараторією є дискримінайційною, тому як медичні вироби запропоновані учасником є задекларовані та не потребують додаткових підтверджень незалежних лабораторій щодо параметрів ефективності. Щодо вимоги : «Сфера застосування» - вимагається підтвердження застосування в присутностi людей висновком санiтарно-епiдемiолоriчної експертизи або аналоriчноrо за змістом документу Державноїi експертизи щодо пітвердження параметрiв безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ Чеканцева Л.А надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. У даному висновку вказано, що запропоновані медичні вироби, а саме Опромінювачі бактерицидні виготовлені у відповідності із ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3. В ТУ У 33.1-32256828-001:2005 «Опромінювачі бактерицидні. Технічні умови» зі зміною №3, вказано: «Ці технічні умови (далі за текстом ТУ) розповсюджуються на опромінювачі бактерицидні (далі за текстом – «опромінювачі», які призначені для знешкодження бактерій, вірусів та інших найпростіших організмів. Опромінювачі відкритого типу використовують для дезінфекції повітря та поверхонь в медичній, фармацевтичній та харчовій сферах у відсутності людини. Опромінювачі-рециркулятори та опромінювачі з екраном використовують для дезінфекції повітря в присутності людини.» Згідно з вищевказаним Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р. підтверджує параметри безпеки використання в присутностi людей щодо запропонованих медичних виробів. Також дана інформація підтверджується в Розділах 1 «Призначення» наданих інструкцій з експлуатації запропонованих медичних виробів. Щодо вимоги : «у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р не вказано, якi самi моделi опромiнювачiв проходили дану експертизу, та чи проводилася експертиза вiдповiдно до даноrо висновку запропонованих моделей екранованих бактерицидних опромiновачiв» повідомляємо наступне: Згідно ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи може містити Позначення товарів, які можуть бути вказані як загальне позначення групи товарів так і із вказанням торговельної марки чи позначення серій виробів, моделей, артикулів і т.д., тобто максимальне ідентифікаційне позначення. Для продукції українського виробництва обов'язковою вимогою є вказувати нормативний документ, згідно якого виробляється продукція, це може бути ДСТУ чи ТУ. Згідно з вищевказаним Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20597 від 08.05.2018р не обов'язково повинин містити інформацію щодо конкретних моделей опромiнювачiв. Дана інформація вказана в Технічних умовах. Звертаємо увагу, що надання Технічних умов не було передбачено тендерною документацією Замовника, тому не було подано в тендерній пропозиції. Вважаємо причини відхилення пропозиції ФОП Чеканцева Л.А., опубліковані в Протоколі від №262 від 11 липня 2023року такими, що є неправомірними та мають відверто дискримінаційний характер, так як припускаємо, що вимогам, які наявні в тендерній документації можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо перегляду пропозиції ФОП Чеканцева Л.А та перегляду рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Чеканцева Л.А. У разі негативної відповіді, готуємо оскарження до Антимонопольного комітету України. ФОП Чеканцева Л.А.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Не загрузились всі файли документів
Дата скасування: 14.07.2023 09:31