-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УБГ23П(УО)-192_50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту екскаваторів HYUNDAI)
Завершена
4 971 739.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 575.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 575.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2023 16:57 - 26.08.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
76a9f51295f5431a8daf7e003f5cd419
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-012155-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга та підтверджуючі документи
Пов'язані документи:
Учасник
- Hyundai скарга на нові зміни.pdf 03.08.2023 13:43
- 4.jpg 03.08.2023 13:44
- накладна.pdf 03.08.2023 13:44
- Сертификат Печеный_укр.pdf 03.08.2023 13:44
- Сертиф ман.jpg 03.08.2023 13:44
- АД спецтехніка з Відгуком .pdf 03.08.2023 13:44
- підтвердження направлення листів.pdf 03.08.2023 13:44
- GDS official website.png 03.08.2023 13:44
- Himate official website.png 03.08.2023 13:44
- Відгук.pdf 03.08.2023 13:44
- Печений_Серт_укр.pdf 03.08.2023 13:44
- Брали участь.pdf 03.08.2023 13:44
- Сертификат Печеный Николай_укр.pdf 03.08.2023 13:44
- New holland.pdf 03.08.2023 13:44
- Запит представникам та виробнику.pdf 03.08.2023 13:44
- 1.jpg 03.08.2023 13:44
- 3.jpg 03.08.2023 13:44
- Резнік переклад.pdf 03.08.2023 13:44
- 2.jpg 03.08.2023 13:44
- резнік.jpg 03.08.2023 13:44
- Договір.pdf 03.08.2023 13:44
- Додаткові пояснення.pdf 16.08.2023 21:37
- рішення від 07.08.2023 № 12144.pdf 07.08.2023 17:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2023 № 12950.pdf 18.08.2023 11:58
- рішення від 17.08.2023 № 12950.pdf 22.08.2023 14:08
- Відповідь на скаргу UA-2023-06-26-012155-a.c4.pdf 09.08.2023 14:20
- Відповідь на скаргу UA-2023-06-26-012155-a.c4.docx 09.08.2023 14:20
- Протокол УО внесення змін в ТД_2.pdf 24.08.2023 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2023 14:24
Дата розгляду скарги:
17.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2023 17:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.08.2023 14:08
Дата виконання рішення Замовником:
24.08.2023 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Акціонерне товариство "Укргазвидобування" в особі філії Бурове управління "Укрбургаз" виконало рішення АНМКУ від 17.08.2023 №12950-р/пк-пз, шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "УБГ23П(УО)-192_50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту екскаваторів HYUNDAI)".
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
44ad9a13004d42b9ba2cd9fc0e458c2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-012155-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Резнік переклад.pdf 07.07.2023 17:01
- Himate official website.png 07.07.2023 17:01
- Сертификат Печеный_укр.pdf 07.07.2023 17:01
- Сертификат Печеный Николай_укр.pdf 07.07.2023 17:01
- New holland.pdf 07.07.2023 17:01
- АД спецтехніка з Відгуком .pdf 07.07.2023 17:01
- 3.jpg 07.07.2023 17:01
- Відгук.pdf 07.07.2023 17:01
- Брали участь.pdf 07.07.2023 17:01
- Печений_Серт_укр.pdf 07.07.2023 17:02
- Договір.pdf 07.07.2023 17:02
- 1.jpg 07.07.2023 17:02
- резнік.jpg 07.07.2023 17:02
- GDS official website.png 07.07.2023 17:02
- 4.jpg 07.07.2023 17:02
- 2.jpg 07.07.2023 17:02
- накладна.pdf 07.07.2023 17:02
- Сертиф ман.jpg 07.07.2023 17:02
- Скарга.pdf 07.07.2023 17:02
- рішення від 11.07.2023 №10382.pdf 11.07.2023 19:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.07.2023 №11394.pdf 26.07.2023 13:20
- рішення від 25.07.2023 № 11394.pdf 28.07.2023 17:08
- Додаток 1. Hi-MATE - uk.pdf 13.07.2023 17:24
- Відповідь на скаргу.docx 13.07.2023 17:24
- Відповідь на скаргу.pdf 13.07.2023 17:24
- Обґрунтування кваліфкритеріїв ТВ.pdf 24.07.2023 13:24
- ПРОТОКОЛ УБГ-186(УО)-Виконання рішення АМКУ -внесення змін до ТД УБГ23П(УО)-192.pdf 02.08.2023 17:15
- ПРОТОКОЛ УБГ-186(УО)-Виконання рішення АМКУ -внесення змін до ТД УБГ23П(УО)-192.doc 02.08.2023 17:15
- ТД_УБГ23П(УО) 192 Послуги з ТО та ремонту екскаваторів HYUNDAI ЗІ ЗМІНАМИ.docx 02.08.2023 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 17:15
Дата розгляду скарги:
25.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2023 19:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2023 17:08
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2023 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі УБГ23П(УО)-192_50110000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту екскаваторів HYUNDAI), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-26-012155-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, а саме: Додаток №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» викласти в новій редакції
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
792bd682ea334ac4852a06bbbf362e7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-012155-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга долучена
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертификат Печеный Николай_укр.pdf 07.07.2023 16:09
- Печений_Серт_укр.pdf 07.07.2023 16:09
- 1.jpg 07.07.2023 16:09
- резнік.jpg 07.07.2023 16:09
- Відгук.pdf 07.07.2023 16:09
- Сертиф ман.jpg 07.07.2023 16:09
- накладна.pdf 07.07.2023 16:09
- АД спецтехніка з Відгуком .pdf 07.07.2023 16:09
- Hyundai.pdf 07.07.2023 16:09
- 3.jpg 07.07.2023 16:09
- Брали участь.pdf 07.07.2023 16:09
- 4.jpg 07.07.2023 16:09
- Himate official website.png 07.07.2023 16:09
- New holland.pdf 07.07.2023 16:09
- Резнік переклад.pdf 07.07.2023 16:09
- Договір.pdf 07.07.2023 16:09
- 2.jpg 07.07.2023 16:09
- GDS official website.png 07.07.2023 16:09
- Сертификат Печеный_укр.pdf 07.07.2023 16:09
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
07.07.2023 16:46
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
60ceb2895f6b46cbb28665c739f5004d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-012155-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
шановний замовнику, бажаючи прийняти участь у вашій закупівлі, нами було проведено аналіз встановлених вами вимог у тендерній документації, та на превеликий жаль виявлено декілька вимог що не відповідають діючому законодавству з публічних закупівель у частині дискримінаційності по відношенню до нас так і до інших учасників ринку закупівель з проведення ТО та ремонту транспортної техніки. Ці вимоги:
- наявність щонайменше чотирьох фахівців для надання послуг за договором, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту екскаваторної техніки HYUNDAI
- скановані копії підтверджуючих документів про пройдене навчання щодо технічного обслуговування та ремонту екскаваторної техніки HYUNDAI, виданих виробником техніки (компанія HYUNDAI).
а також:
- наявність доступу до системи Hi MATE
- скановані копії документів від виробника техніки, що підтверджують доступ Учасника до системи Hi MATE
незаконність зазначених пунктів підтверджується ідентичним до вашої ситуації рішенням постійно-діючої колегії амку з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за № 8907 від 19.06.2023 року, по скарзі UA-2023-05-30-002995-a.a1 у закупівлі № UA-2023-05-30-002995-a.
Радимо вам ознайомитися із зазначенним рішенням та прибрати дискримінаційні вимоги до нашого звернення зі скаргою на ваші дії
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 19.06.2023 № 8907.pdf 30.06.2023 15:10
Дата подачі:
30.06.2023 15:10
Вирішення:
Добрий день! На сьогоднішній день екскаваторна техніка HYUNDAI R210W-9S є високотехнологічним виробом та вантажопідіймальним механізмом підвищеної небезпеки. БУ «Укрбургаз», як державне підприємство, приділяє першочергово увагу безпечній та безаварійній експлуатації наявного парку спецтехніки, запорукою якої є проведення своєчасного та насамперед якісного технічного обслуговування та ремонту даної техніки. Наше підприємство, нажаль має негативний досвід закупівлі непрофесійних послуг наслідком яких є простої техніки, невиконання запланованих об’ємів робіт, що є неприпустимим для державного підприємства критичної інфраструктури. З метою уникнення ризиків щодо закупівлі не професійних послуг у некваліфікованого Виконавця та враховуючи те що дана техніка є вантажопідіймальним механізмом (підвищена небезпека при наданні непрофесійних послуг) встановлена вимога «наявність щонайменше чотирьох фахівців для надання послуг за договором, які отримали відповідну підготовку щодо технічного обслуговування та ремонту екскаваторної техніки HYUNDAI». Кількість фахівців (не менше чотирьох) обумовлена значною кількістю техніки, яка передбачена для надання послуг (10 одиниці), та необхідністю одночасного обслуговування від 3 до 5 одиниць техніки в різних регіонах виробничої діяльності Замовника (БУ «Укрбургаз»), враховуючи вищесказане дана вимога не є дискримінаційною. Вимога щодо «наявності доступу до системи Hi MATE», дані сервіси запроваджені виробником техніки для максимальної ефективності та оперативності при діагностиці несправностей техніки, визначенні та підбору відповідних запасних частин, вузлів, дистанційного контролю за роботою техніки та дотримання режимів її експлуатації, що в свою чергу гарантує Замовнику оперативність надання послуг, їх якість та як наслідок безпечну та тривалу експлуатацію техніки.
Статус вимоги:
Відхилено