-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 24450000-3 - Агрохімічна продукція
Згідно наказу командира військової частини А3306, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, закупівля військовою частиною А3306 - державним замовником у сфері оборони здійснюється відповідно до затвердженого у військовій частині порядку, з урахуванням положень постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами й доповненнями
Торги не відбулися
2 042 850.69
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 428.51 UAH
мін. крок: 1% або 20 428.51 UAH
Період оскарження:
26.06.2023 16:12 - 08.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в документацію
Номер:
671658276e5f4bc6a10882e6642d936a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-011063-a.a2
Назва:
Вимагаємо внести зміни в документацію
Вимога:
Замовником оприлюднено Тендерну документацію, в якій було виявлено вимоги до технічної частини, які не відповідають чинним стандартам і законодавству України та обмежують конкуренцію в частині кола потенційних учасників процедури закупівлі, а саме в Додатку №2 тендерної документації Технічна специфікація, медико-технічні вимоги, Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Позиція 9 Додатку № 2:
Засіб антисептичний для шкіри 150мл
При цьому вимагається:
Засіб у вигляді рідини, повинен: - призначений для місцевого застосування; - повинен володіти потужною протизапальною, протимікробною та репаративною дією; - використовуватись у нерозведеному стані для антисептичної обробки шкіри, ранових, опікових поверхонь.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів ВІД 14.03.2018 Р. № 178 «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ (ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЇ) ДЕЗІНФЕКЦІЙНИХ ЗАСОБІВ»:
3. Державній реєстрації (перереєстрації) підлягають засоби, на які встановлені гігієнічні нормативи та які призначені для:
• здійснення дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, дошкільних навчальних закладах;
• «холодної» стерилізації медичних виробів;
• дезінфекції рук медичних працівників;
• профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах;
• промислової дезінфекції;
• миття і очищення в побуті та промисловості з дезінфекційними властивостями;
• дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків;
• знищення переносників збудників інфекційних хвороб (інсектицидні);
• знищення синантропних комах у середовищі життєдіяльності людини;
• відлякування комах;
• знищення гризунів, які є джерелами та переносниками збудників інфекційних хвороб;
• деконтамінації шкіри рук персоналу підприємств харчової та переробної промисловості, громадського харчування, торгівлі;
• достерилізаційного очищення медичних виробів;
• контролю за якістю стерилізації та достерилізаційного очищення медичних виробів.
Таким чином, до дезінфекційних засобів не відносяться засоби для антисептичної обробки ранових, опікових поверхонь. Це виключно лікарські засоби, вони повинні бути зареєстровані як лікарські засоби і не можуть закуповуватися по коду для дезінфекційних засобів.
Недобросовісні виробники, звичайно у своїх інструкціях можуть написати, що дезінфекційний засіб володіє такими властивостями, але ж ви як лікарі, маєте розуміти, що засіб, який не пройшов спеціальні тестування, клінічні дослідження, не може застосовуватися для обробки ран та опікових поверхонь. Це шо, експерименти над пораненими ? або корупційна складова? Проведіть експерименти на своїх родичах або дітях, а не на поранених і опублікуйте ці дані. Або це свідчить про крайню некомпетентність у питаннях лікування хворих.
Позиція 15 Додатку № 2:
Засіб дезінфекційний для дезінфекції через повітря різних типів поверхонь та дезінфекції повітря 20л
«Засіб у вигляді суспензії (рідини з твердими частками), готовий до використання»
По-перше, яким чином на якість дезінфекції впливає форма засобу, а саме те, що вимагається суспензія, а не рідина? Це вочевидь корупційна складова
По-друге, якщо засіб буде використовуватися методом розпилення, то суспензія не може застосовуватися взагалі, оскільки буде забиватися твердими частками (які вимагаються) розпилювач. Для цього краще застосовувати саме однорідну рідину.
По-трете, «бути призначений для дезінфекції через повітря важкодоступних поверхонь, систем вентиляції, кондиціювання та інших поверхонь повітрообміну способом розпилення»
Згідно наказу МОЗ України № 1777 від 03.08.2020 року «Про затвердження Заходів та Засобів щодо попередження інфікування при проведенні догляду за пацієнтами», Рекомендації щодо очищення і дезінфекції в ЗОЗ та ЗСЗ наведені в додатку 8 до цих Заходів:
П. 6. Дезінфекція шляхом розпилення:
1) в ЗОЗ або ЗСЗ для проведення рутинних і планових дезінфекційних заходів заборонено використовувати розпилення (аеролізацію) дезінфекційних засобів (наприклад, фенолвмісних або четвертинних амонієвих сполук);
2) не рекомендовано, через відсутність достовірних даних щодо ефективності, використовувати розпилення озону та перекису водню.
Таким чином, ця вимога заборонена.
Крім того, Замовник навмисно не вказав назви засобів, але чітко зазначив характеристики конкретних засобів, вказав обмеження в складі діючих речовин та їх кількості.
Ці факти можна трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику, без можливості вільної конкуренції серед усіх можливих учасників тендеру. Замовник порушує права та інтереси інших, окрім завідомого Учасника процедури публічної закупівлі, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Встановлені дискримінаційні вимоги призводять до порушення наших прав та законних інтересів для участі у закупівлі, адже статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принципи здійснення закупівель та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовником хоча і не вказані конкретні торгівельні марки, проте це не дозволяє учасникам торгів запропонувати еквівалентний товар або товар який підійшов би за своїми функціональними та якісними характеристиками до вимог закупівлі, адже технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Замовник порушує права та інтереси інших Учасників процедури публічної закупівлі, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, встановлює вимоги котрі унеможливлюють конкуренцію та призводить до зловживань, корупції та не ефективного використання бюджетних коштів.
Вимагаємо внести зміни в документацію, Технічну специфікацію- медико-технічні вимоги, видалити дискримінаційні обмеження в складі та інші, вказані вище порушення вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 06.07.2023 13:45
- 19. Роз'яснення на вимогу.docx 08.07.2023 15:14
Дата подачі:
06.07.2023 13:45
Вирішення:
Виходячи зі змісту вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, надаємо наступні роз’яснення.
Військово-медичним клінічним центром Північного регіону – державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник) сформовані вимоги щодо предмета закупівлі з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України без обмеження конкуренції в частині кола потенційних учасників процедури закупівлі. У Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації державним замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які повністю відповідають принципам публічних закупівель, а саме: добросовісній конкуренції серед учасників; максимальній економії, ефективності та пропорційністі; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, технічні вимоги визначені у відповідності до наявної потреби державного замовника та з урахуванням актуальних наукових та клінічних досліджень.
Як зазначено самим заявником, тендерна документація не містить торгівельних назв предмету закупівлі і всі технічні вимоги до предмету зазначені виключно в частині потреби відповідного складу та характеристик, щоб в межах процедури публічної закупівлі залучити до участі якомога ширше коло постачальників, що зможуть задовольнити наявну потребу.
Державний замовник не порушує права та інтереси потенційних учасників і діє з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Виходячи із вищенаведеного, заявлені ФОП Бондарчук Олександр Анатолійович, код ЄДРПОУ: 2669006639 вимоги щодо внесення змін до тендерної документації у процедурі закупівлі Дезінфекційні засоби, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 24450000-3 - Агрохімічна продукція не ґрунтуються на нормах діючого законодавства у сфері публічних закупівель і, відповідно, не підлягають задоволенню. (Докладніше в прикріпленому файлі)
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Номер:
02af0f8a6cdf4ec5858956ce285d11d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-011063-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкції, Висновки, Витяги.rar 30.06.2023 17:06
- 3. ТД_дезінф.засоби.docx 30.06.2023 17:06
- реєстр деззасобів.rar 30.06.2023 17:06
- 5. Д.2_ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx 30.06.2023 17:06
- Скарга АМКУ Військово-медичний клінічний центр .docx 30.06.2023 17:06
- Аналоги таблиця.docx 30.06.2023 17:06
- Скарга АМКУ.pdf 30.06.2023 17:06
- рішення від 04.07.2023 №9766.pdf 04.07.2023 21:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2023 № 10863.pdf 19.07.2023 19:21
- рішення від 18.07.2023 № 10863.pdf 21.07.2023 16:32
- Інформація на запит.pdf 06.07.2023 14:39
- Д.1_Кваліфікаційні критерії.pdf 06.07.2023 14:39
- Перелік змін.pdf 06.07.2023 14:39
- Д.3_договір.pdf 06.07.2023 14:39
- 12. Д. 1_ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 06.07.2023 14:39
- 10. Перелік змін.docx 06.07.2023 14:39
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 06.07.2023 14:39
- Ефективність застосування Bacillus species в лікуванні інфікованих опікових (1) (1).pdf 06.07.2023 14:39
- 11. ТД_дезінф.засоби (нова редакція).docx 06.07.2023 14:39
- 13. Д.2_ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) (нова редакція).docx 06.07.2023 14:39
- Д.2_Технічна специфікація.pdf 06.07.2023 14:39
- 14. Д.3_Договір.docx 06.07.2023 14:39
- 17. Інформація на запит.docx 06.07.2023 14:39
- 15. Д.4_ТД_Форма_Тендерна_пропозиція.docx 06.07.2023 14:39
- Д.4_тендерна пропозиція.pdf 06.07.2023 14:39
- Інформація на запит.pdf.asice 06.07.2023 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 17:38
Дата розгляду скарги:
18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 21:46
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.07.2023 16:32
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.07.2023 16:32