-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія(Електрична енергія)
Закупівля електричної енергії на 2023 рік. Місцезнаходження замовника: 52600, Україна, Дніпропетровська область, сел. Васильківка, вул. Першотравнева, 140. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Споживач здійснює плату за послуги з розподілу (передачі) електричної енергії у складі вартості (ціни) електричної енергії Постачальника. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються Учасником складаються українською мовою. Документи викладені іншими мовами повинні надаватися з їх автентичним перекладом.
Завершена
1 210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 050.00 UAH
Період оскарження:
26.06.2023 14:48 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
проєкт договору
Номер:
d05cee1a20264cc1ac63ee05e79d0799
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-008543-a.c3
Назва:
проєкт договору
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до п 12ю3.2 Сторони протягом дії цього договору вносять зміни у Договір в частині ціни за одиницю товару у разі коливання ціни товару на ринку. В такому випадку Постачальник письмово звертається до Споживача щодо зміни ціни за одиницю товару. Наявність факту коливання ціни товару на ринку підтверджується довідкою(ами) (завіреними копіями довідок) компетентного органу (Торгово-промислової палати України та/або її регіональних представництв або ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза» чи іншого погодженого Сторонами органу щодо величини коливання на ринку. В письмовому зверненні Постачальник наводить посилання на зміни в нормативно-правових актах щодо формування ціни або умов постачання електричної енергії, на підставі яких вносяться зміни/доповнення в Порядок визначення та зміни ціни постачання електричної енергії; (цей пункт встановлюється у разі незастосування п.12.3.7.) ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ , А САМЕ КОНКРЕТИЗУВАТИ , ЯКІ САМЕ ПІРІДРИ БУДУТЬ БРАТИЯ ДЛЯ ПОРІВНЯННЯ КОЛИВАННЯ ЦІНИ. Відповідно до п 12.3.7. зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
Сторони можуть внести відповідні зміни в разі зміни регульованих цін (тарифів) на передачу та/або розподіл електричної енергії та/або середньозважених цін на електричну енергію на ринку «на добу наперед» згідно з Додатком 2 до Договору. (цей пункт встановлюється у разі незастосування п.12.3.2.)
Просимо внести зміни в додаток 2 , так як в даному додатку нічого не зазначено конкретно.
Згідно з п 18 ОСОБЛИВОСТЕЙ: Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.06.2023 16:09
Вирішення:
Шановний учасник, стосовно вашого питання ми надаємо зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
a70cc58f09424e399d5b959bde5abcab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-008543-a.c2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Відсутність у тендерній документації дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та учасників процедури закупівлі – електропостачальників. Відповідно до Вашої Тендерної документації, учасник процедури повинен надати: «довідку про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»Дана вимоги до учасників є дискримінаційними та такими, що здійснюють перешкоди в участі у процедурі закупівлі та конкуренції під час здійснення закупівлі. Слід зазначити, що наявність у учасника (електропостачальника), у якого організовані та функціонують у відповідності до вимог Постанов НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 та від 12.06.2018 № 373 центри обслуговування споживачів, на території інших областей/регіонів України, а не на території Дніпроетровської області, жодним чином не впливає на виконання цим електропостачальником умов договору про постачання електричної енергії та обов’язків, визначених Правилами роздрібного ринку електричної енергії і Законом України «Про ринок електричної енергії». Враховуючи вищезазначене. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши з умов тендерної документації вищезгадані вимоги. Натомість Замовник може залишити вимогу про наявність ЦОК (якщо постачальник обслуговує більше 50000 споживачів) або структурного підрозділу (у випадку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів), не обмежуючись Дніпропетровською областю, щоб уникнути дискримінації постачальників, які мають ЦОКи або структурні підрозділи на територіях інших областей України. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2023 16:27
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження.
Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Трактування вимоги стосовно «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.»;
«Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» ґрунтується необхідністю підтвердження учасниками, для яких відповідно до положень п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, та постанови НКРЕКП від 12.06.2018 № 373 створення центрів обслуговування споживачів та/або кол-центрів не є обов'язковим.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Дніпропетровської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.».
Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.07.2023 08:31
Вимога
Вирішена
проєкт договору
Номер:
4e7b6f194b3d4eafbd447cdd2d62ce79
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-26-008543-a.c1
Назва:
проєкт договору
Вимога:
Шановний замовнику,те що Ви скопіювали істотні умови договору з Особливостей , не дає Вам права в разі змін їх використовувати. Для того, щоб істотні умови договору мали юридичну силу необхідно прописати відповідно по кожному пункту механізм змін. Просимо чітко вказати як будуть змінюватися істотні умови догвору відповідно до п. 19 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2023 16:05
Вирішення:
Шановний учасник, ми приймаємо ваші зауваження стосовно проєкту договору та надаємо відкорегований варіант з чітко зазначеними умовами згідно п.19 Особливостей ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус вимоги:
Задоволено