• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 18:23 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога ДСТУ ISO/IEC 27001:2013, яка не має відношення до предмету закупівлі

Номер: 3955f86456a544eabd442e2518dc0b03
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012459-a.c3
Назва: дискримінаційна вимога ДСТУ ISO/IEC 27001:2013, яка не має відношення до предмету закупівлі
Вимога:
Вимагаємо видалити з тендерної Документації вимогу "Копія сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги.», виданого на імя учасника цієї закупівлі, дійсний на момент кінцевого строку подання на пропозицій;" яка вказана у Додатку 2 тендерної документації, так як вона жодним чином не стосується предмету закупівлі, а саме: "Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів (код 30120000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).". Вище вказана вимога стосується виключно послуг у сфері інформаційних технологій або поставки персональних компютерів або робочих станцій. До поставки картриджів до друкуючої техніки ця вимога не має жодного відношення і служить виключно для лобіювання інтересів учасника якого Замовник вже обрав переможцем, або хоче бачити переможцем у даній закупівлі, що є порушенням Законодавства Україний у сфері публічних закупівель. Тому вимагаємо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». ISO / IEC 27001 «Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» входить в сімейство стандартів ISO / IEC серії 27000 і належить Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) і Міжнародної електротехнічної комісії (IEC). Це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та вдосконалення СМІБ в контексті організації, а також до постійної оцінці інформаційних ризиків і ризик-менеджменту. Система управління інформаційною безпекою забезпечує збереження конфіденційності, цілісності й доступності інформації за допомогою запровадження процесу управління ризиками . Отже, зважаючи на зазначене вище та специфіку діяльності Замовника, він має законодавче право на включення сертифікату вказаного стандарту до тендерної документації. В той же час, вами , як скаржником, у Вимозі UA-2023-06-23-012459-a.c3 не наведено жодного доказу неможливості отримання сертифікату ДСТУ ISO/IEC 27001:2013, що свідчить про відсутність у цьому випадку саме дискримінаційної вимоги, і недоцільності внесення змін до умов тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискрімінаційна вимога щодо ISO 45001:2018

Номер: 16a229def0b94e5f8c80ec10e9516d86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012459-a.c2
Назва: Дискрімінаційна вимога щодо ISO 45001:2018
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2023-06-23-012459-a, за предметом «Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів (код 30120000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», та враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону), просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного. Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації від учасників вимагається: «Копія сертифікату на системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2018 , виданого на імя учасника цієї закупівлі, дійсний на момент кінцевого строку подання на пропозицій;» Встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання Копія сертифікату на системи управління охороною здоровя та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2018 , виданого на імя учасника цієї закупівлі, дійсний на момент кінцевого строку подання на пропозицій не відповідає вимогам статей 22, 23 Закону, виходячи з такого. Дана вимога Тендерної документації щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 виробника товару не є технічною специфікацією товару, оскільки цей стандарт не регулює технічні, функціональні, якісні, експлуатаційні, екологічні вимоги до товару. Також хочемо зауважити, що отримання виробником Сертифікату ISO 45001:2018 не є обов’язковим так як цей стандарт ISO 45001:2018 своїми положенням слідує Структурі високого рівня інших стандартів ISO, таких як ISO 9001 (система управління якості) та ISO 14001 (система екологічного управління), тобто стандарт ISO 45001:2018 дублює положення які описуються у стандартах ISO 9001 та ISO 14001. Отже стандарт ISO 45001:2018 спрямований на інтеграцію з іншими стандартами системи управління, такими як ISO 9001 та ISO 14001, щоб підприємству було простіше ввести стандарти ISO 9001 та ISO 14001. Враховуючи наведене вище вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу та виклавши її у наступній редакції: «Копії сертифікатів про наявність у виробника витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданих органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, дійсних на момент подання пропозицій;», оскільки вимога щодо надання сертифікату ISO 45001:2018 порушує принципи здійснення публічних закупівель, що встановлені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». ISO 45001 – це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до систем менеджменту охорони праці та техніки безпеки. Він дозволяє організації мати контроль та знання про всі відповідні небезпеки, які виникають в результаті нормальної роботи та непередбачуваних ситуацій, та підвищувати свою продуктивність. Отже, зважаючи на зазначене вище, Замовник має законодавче право на включення сертифікату вказаного стандарту до тендерної документації. Також повідомляємо вам, що згідно наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 № 502 ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) вступили в дію замість ДСТУ OHSAS 18001:2010 , а не замість ISO 9001 та ISO 14001. Проте, Ви , як потенційний учасник можете додатково надати в складі пропозиції сертифікати стандарту ISO 9001 та ISO 14001 . В той же час, вами , як скаржником, не наведено жодного доказу неможливості отримання сертифікату на системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги щодо застосування ДСТУ ISO 45001:2018, що свідчить про відсутність у цьому випадку саме дискримінаційної вимоги, і недоцільності внесення змін до умов тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: dc7a6c9a0fd94d0693d3407364b928b2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-012459-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «сканований оригінал листа авторизації від виробника товару, або офіційного представництва/ дочірнього підприємства виробника товару в Україні, яким підтверджується право (або можливість) учасника здійснювати продаж запропонованого товару, в листі повинно бути зазначено найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «В разі якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів (картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї сканований оригінал листа авторизації від виробника товару, або офіційного представництва/ дочірнього підприємства виробника товару в Україні, яким підтверджується право (або можливість) учасника здійснювати продаж запропонованого товару, в листі повинно бути зазначено найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. В листі повинна бути інформація, що учасник є авторизованим /офіційним партнером або представником відповідно та на товар розповсюджуються гарантійні зобов’язання виробника щодо сервісної підтримки авторизованими сервісними центрами» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Повідомляємо, що наявність у учасника листа авторизації від виробника товару, або офіційного представництва/ дочірнього підприємства виробника товару в Україні надає додаткові гарантії про те , що замовник вбереже себе від закупівлі фальсифікатів , тобто товару який ввезений нелегальним шляхом на територію України . Закупівлі в яких присутні такі листи від виробника товару, або офіційного представництва/ дочірнього підприємства виробника товару в Україні завжди знаходяться на контролі виробника ,який в свою чергу буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить . Слід зауважити право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі. Взаємовідносини з виробником чи офіційним дистриб’ютором (адже саме вони ввозять товар на територію України) є гарантом того , що продукція є якісною , офіційною та поставлений товар буде підтримуватись авторизованими сервісними центрами виробника протягом всього терміну.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 10:00