• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини для обладнання ТЦ системи кулькового очищення конденсаторів для ВП ХАЕС

Торги не відбулися

11 071 278.79 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 110 712.79 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 16:35 - 23.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Строк доставки

Номер: 2303ef762ce942bcb008f31e86a26b7a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-011825-a.b3
Назва: Строк доставки
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу на те, що багато запчастин мають більш тривалий термін виготовлення, що становить до 5-6 місяців. Враховуючи терміни проведення процедури закупівлі та можливість укладання контракту на поставку в серпні 2023 року поставити весь обсяг запасних частин до 31.12.2023 не є можливим. У зв'язку з цим просимо продовжити терміни постачання продукції до 28.02.2024, при цьому передбачити можливість постачання продукції партіями за умови оплати за кожну поставлену партію окремо. просимо також продовжити термін подання пропозицій до 19.07.2023
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується Замовником та у випадку прийняття рішення щодо нових строків поставки продукції відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 19.07.2023.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Додаток 3 до ТД

Номер: 4b288b2049094f519f6ed5b7e57aa047
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-011825-a.b2
Назва: Додаток 3 до ТД
Вимога:
За умовами закупівлі необхідно надати пропозицію дуже великий список різних запасних частин, загальною кількістю 80 штук. При цьому в ТСдоПЗ всі запчастини розташовані в правильному логічному порядку, тобто згруповані за кожним окремим вузлом системи кулькового очищення. Таке розташування полегшує обробку інформації та виключає можливі помилки при поданні пропозиції та узгодженні та формуванні здавальної документації. При цьому Виробник формує всі документи постачання у такому ж логічно правильному порядку. Однак у Додатку 3 до ТД всі деталі, що закуповуються, розташовані в хаотичному порядку. Позиції зазначені з одного, з іншого місця специфікації без прив'язки до конкретному вузлу. Просимо Вас змінити Додаток 3 шляхом сортування всіх позицій відповідно до порядку, передбаченого ТСдоПЗ. Це дозволить не лише полегшити обробку запиту та формування комерційної пропозиції, а й у майбутньому постачання продукції та приймання її у кінцевого користувача оскільки цей подярок запчастин буде відображено і в специфікації до контракту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

умови оплати

Номер: b6b08edf87bc4b849482dffe14d8635a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-011825-a.b1
Назва: умови оплати
Вимога:
Враховуючи велику вартість продукції, що закуповується, а також умови виробника за попередньою оплатою при розміщенні замовлення повідомляємо Вам, що запропоновані в контракті умови оплати є неприйнятними. У зв'язку з цим для можливості виконання контракту просимо змінити умови оплати та передбачити авансовий платіж у розмірі 50% від вартості контракту, якій сплачується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання від Постачальника належним чином оформленої банківської гарантії або страхової гарантії повернення авансового платежу), а також передбачити авансовий платіж у розмірі 50 % від загальної суми, якій сплачується шляхом відкриття документарного безвідкличного покритого непідтвердженого акредитиву протягом 10 календарних днів після отримання повідомлення від Постачальника про готовність щодо відвантаження продукції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання опрацьовується Замовником та у випадку прийняття рішення щодо авансування закупівлі, відповідні зміни будуть внесення в умови тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено