-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Простирадла, Підковдри, Наволочки, Пелюшки
Завершена
1 125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 625.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2023 15:36 - 29.06.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
979b9873fcd74b81ae9aaabc279eed8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010733-a.a4
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Скарга в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Тестиль-Рівне по ISO.docx 28.06.2023 20:52
- Скарга ІСО.pdf 28.06.2023 20:52
- Квитанція-2332805178.pdf 28.06.2023 20:59
- рішення від 30.06.2023 № 9664.pdf 30.06.2023 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.06.2023 20:57
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.06.2023 16:12
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірні вимоги замовника (повторно)
Номер:
763fabf6bfb74f5f8d2469ac27956682
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010733-a.b3
Назва:
Неправомірні вимоги замовника (повторно)
Вимога:
Замовник мабуть знущається з потенційних учасників і навмисно ігнорує конкретну цілком правомірну вимогу щодо виключення недоречних та неправомірних документів (сертифікат ІСО з інформаційної безпеки та сертифікат ІСО з протидії корупції), які штучно спотворюють конкуренцію та ніяким шляхом не впливають на предмет закупівлі, зокрема на технічні, кількісні та якісні його характеристики, про що наявні неодноразові застерігаючі рекомендаційні лИсти АМКУ !!!
Так дійсно, згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам АЛЕ ТІЛЬКИ У РАЗІ ПОТРЕБИ!!!
Замовник вочевидь забуває про пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» де чітко визначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону!!!
Замовник навряд зможе пояснити колегії АМКУ яким саме чином витребувані ним сертифікати ІСО з інформаційної безпеки та з протидії корупції підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником в технічному завданні вимогам щодо якості та відповідності!!! А саме яким чином вони можуть вплинути на "розмір : не менше 215*150 см матеріал : страйп-сатин (100% бавовна) колір: білий по білому (смужка 1 см.) щільність: не менше 150 г./кв.м"?
Висловлювання замовника про те, що "саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії" є а) абсолютною несенітницею оскільки закупівля не стосується продуктів харчування; б) не підтверджуються замовником нормами чинного законодавства, зокрема нормами Закона «Про публічні закупівлі».
Отже вищезазначена вимога щодо надання двох сертифікатів (які вочевидь є лише в "свого" постачальника) є дискримінаційною та протиправною, має бути до кінця завтрашнього робочого дня скасована замовником самостійно або зустрінемось в засіданні колегії АМКУ через два тижні!
Крім того ця закупівля вже явно стане предметом пильної уваги відповідних органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2023 21:19
Вирішення:
Доброго дня! За результатми розгляду Вашого питання можемо повідомити:
1. Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі із врахуванням норм чинного законодавства;
2. Так як Ви і вказали, пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником. Замовник на власний розсуд вирішує стосовно необхідності встановлення тих чи інших вимог до предмету закупівлі з врахуванням норм чинного законодавства;
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.07.2023 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно сертифікатів ISO.
Номер:
ca622644c73044dca1641eb2e678d58e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010733-a.b2
Назва:
Вимога стосовно сертифікатів ISO.
Вимога:
Ваша вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції копії діючого сертифікату ДСТУ ISO/ISO 9001 в Додатку № 2 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні вимоги, щодо закупівлі, «код ДК 021:2015 - 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Простирадла, Підковдри, Наволочки, Пелюшки)», є не правомірною, тому що зазначений сертифікат підтверджує відповідність стандарту системі менеджменту якості організацій та підприємств. Цей стандарт відповідає за бізнес процес підприємства. Предметом закупівлі є товар, а не підприємство.
Серія стандартів ISO 14000 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту (СЕМ) підприємств і організацій. Стандарт ISO 14001 є добровільним і не встановлює екологічні вимоги до підприємств. Цей стандарт в загалі є добровільним.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасників закупівлі, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Приєднуємося к попередньої вимоги та також Вимагаємо від Вас самостійно усунути дані неправомірні вимоги.
P.S. Зважаючи на Вашу відповідь на попередню вимогу (UA-2023-06-23-010733-a.b1 від 24.06.2023) одного з учасників, спостерігається явна корупційна складова та дискримінація решти учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2023 16:43
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне:
У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Враховуючи вищевикладене потреби для внесення змін по вказаному пункту ТД, не вбачаємо за необхідне.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.07.2023 18:03
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно усунення дискримінаційних вимог ТД
Номер:
07933c70def9440ba235296cc790314b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010733-a.b1
Назва:
Стосовно усунення дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
З метою уникнення оскарження в Антимонопольному комітеті України Вашої дискримінаційної та неправомірної вимоги щодо надання в складі пропозиції копії діючого сертифікату ДСТУ ISO/ISO 27001 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою», який виданий Учаснику або перевізнику та який чинний протягом усього строку поставки товару та копії діючого сертифікату ДСТУ ISO/ISO 37001 «Системи управління протидії корупції», який виданий Учаснику або перевізнику та який чинний протягом усього строку поставки товару, які ніяким шляхом не впливають на якість текстильних виробів, які є предметом закупівлі та не можуть вимагатись щодо підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно норм Закону "Про публічні закупівлі", вимагаємо від Вас самостійно усунути дані неправомірні вимоги по наданню двох вищезазначених документів в складі пропозиції. В іншому випадку будемо вимушені оскаржити зазначені неправомірні та дискримінаційні вимоги до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2023 10:25
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.07.2023 18:03