-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до турбін К-220-44 для ВП РАЕС
Торги не відбулися
3 440 855.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 408.55 UAH
мін. крок: 1% або 34 408.55 UAH
Період оскарження:
23.06.2023 15:34 - 29.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Погодження кресленнь
Номер:
171cb61e39b4439087b8235a35205d5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010685-a.b4
Назва:
Погодження кресленнь
Вимога:
Шановний Замовник АТ "Полтавський турбомеханічний завод"направив вам лист від 17 липня 2023 року (вих.№ 12/21-001789/1) та креслення запасних частин до турбін К-220-44 на погодження. Станом на 27 липня 2023 року відповідь на наш запит з вашої сторони не надійшла. Просимо надати відповідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2023 08:38
Вирішення:
На Ваше звернення відповідаємо: відповідь на лист від 17 липня 2023 року (вих.№ 12/21-001789/1) та зауваження до креслень надані листом ВП РАЕС від 28.07.2023 №14434/041.
Водночас звертаємо увагу, що згідно установленого порядку здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваше звернення не стосується ні роз’яснення щодо тендерної документації, ні вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Зважаючи на вищевикладене, та з метою дотримання порядку здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», пропонуємо в подальшому з питань, які не стосуються тендерної документації та/або усунення порушення під час проведення тендеру, звертатися в загальному порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
УМОВИ ОПЛАТИ
Номер:
5923698db8bc4ac8a3647e76878663e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010685-a.b3
Назва:
УМОВИ ОПЛАТИ
Вимога:
Шановний Замовник! Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити оплату товару Замовником шляхом передоплати 50% вартості товару на поточний рахунок Постачальника та 50% з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, але не пізніше 20 календарних днів після поставки товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2023 09:57
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідним підрозділом. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
строк поставки товару
Номер:
798d8bc6975144368ec11469575f7b47
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010685-a.a2
Назва:
строк поставки товару
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має намір взяти участь у торгах. Як досвідчений виробник, зазначаємо, що строк поставки, вказаний у ТД (01.11.2023), є нездійсненним з урахуванням технологічного процесу виготовлення обладнання такого типу.
Просимо змінити вимоги тендерної документації щодо строку поставки товару на наступне: 9 місяців з моменту укладення контракту та отримання авансового платежу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2023 11:55
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідним підрозділом. У разі позитивного рішення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
умови оплати
Номер:
f109bb4e59424af294b4d324bbef159c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-010685-a.c1
Назва:
умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник!
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі. Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити оплату продукції перед відвантаженням Покупцю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2023 11:50
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідним підрозділом. У разі позитивного рішення до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено