• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт споруди цивільного захисту найпростішого укриття у будівлі Комунального закладу «Тернівський ліцей №6 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Миру, 19, м.Тернівка, Дніпропетровської області

Завершена

3 694 197.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 470.99 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 15:32 - 29.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 5e2bb6949ca84d0ca55073f329d429f0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-010313-a.b3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
23.06.2023 Відділ освіти Тернівської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт споруди цивільного захисту найпростішого укриття у будівлі Комунального закладу «Тернівський ліцей №6 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Миру, 19, м.Тернівка, Дніпропетровської області» (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 03.05.2023. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у процедурі закупівлі взяли учасники: Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" 36205824 01 липня 2023 20:19 ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 38131587 30 червня 2023 20:07 07.07.2023 Замовником оприлюднено Протокол від 07.07.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» (ЄДРПОУ 36205824), тендерна пропозиція якого є економічно вигідною. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). На виконання вимог пункту 43 Особливостей Замовником 04.07.2023 о 10:32 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема надати 1) виправлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) виправлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів; 3) оновлений відгук до договору від 12.07.2018 № 252. Надані учасником – ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» 05.07.2023 виправлені документи не відповідають встановленим вимогам тендерної документації, а саме: 1) В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 04.07.2023 № 3 не зазначено фактичне місце розташування матеріально-технічної бази (складських та офісних приміщень) всупереч вимог п. 1 ч. 1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації; 2) Довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 04.07.2023 № 4 не містить інформації щодо найменування та обсягів виконаних робіт/наданих послуг по об’єкту в грошовому еквіваленті, всупереч вимог п. 1 ч. 3 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що у графі «Предмет договору та сума в грошовому еквіваленті» довідки вказано лише назву об’єкта, з якого можливо визначити лише вид будівельних робіт на об’єкті (поточний ремонт, реконструкція), а не найменування виконаних робіт та обсягів в грошовому еквіваленті. 3) Лист-відгук від 07.11.2019 № 179 до договору від 12.07.2018 № 252 не містить інформації про суму виконаних робіт всупереч вимог п. 3 ч. 3 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що учасник ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» не виправив усі виявлені невідповідності, а тендерна пропозиція підлягає відхиленню відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» відсутня інформація та документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, надання яких передбачено частиною 6 розділу 3 тендерної документації та додатком 2 до тендерної документації, а саме: - оригінал гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника; - паспорт виробника із зазначенням технічних характеристик, сертифікат якості, декларацію про відповідність або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо; - авторизаційний лист від виробника/імпортера електромеханічного обладнання запропонованого у тендерній пропозиції, виданий на ім'я учасника з зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника та гарантійних зобов’язань; - підтверджуючі документи (оригінал договору, ліцензії та підтвердження оплати за отримання ліцензії) про наявність ліцензійного програмного комплексу, розробленого на підставі державних і галузевих нормативів (норм) ціноутворення; - договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів. На підставі вищезазначеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Проте Замовником така тендерна пропозиція прийнята та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до протоколу від 07.07.2023, чим порушено положення Особливостей та Закону. 3. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Частиною 2 додатка 1 до тендерної документації зазначено перелік документів, які повинен надати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі, а саме: - витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який/яка оформлена на керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру; - повний витяг з інформаційноаналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру. - довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункті 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Крім того, у частині 3 розділу 5 тендерної документації зазначено, що переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню, у випадку ненадання переможцем протягом 4 (чотирьох) календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю або надання з порушенням вимог тендерної документації документів договірної ціни (за результатами аукціону) – кошторисну документацію, що повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, у форматі PDF, завірену учасником та підписом і печаткою інженера-проектувальника, яка має складатися з: договірної ціни; пояснювальної записки; локального кошторису; відомості ресурсів; розрахунку загальновиробничих витрат; розрахунку прибутку та адміністративних витрат. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» оприлюднено Замовником 07.07.2023, тобто переможець процедури закупівлі на виконання вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей повинен оприлюднити вищезазначені документи до 23:59 11.07.2023. Станом на 16:00 12.07.2023 ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» не оприлюднено жодного з документів. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» підлягає відхиленню на підставі абзацу 16 та 17 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Протокол від 07.07.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника - Протокол від 07.07.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ». 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» та розглянути наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т».
Дата розгляду скарги: 26.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2023 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2023 14:19
Дата виконання рішення Замовником: 09.08.2023 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.07.2023 року № 11638-р/пк-пз відділом освіти Тернівської міської ради скасовано Рішення від 07.07.2023 року про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ».
Автор: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Олександр Рибак +380675602501 5602501@ukr.net
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: fe7428cd67574421ac808734e7fe6df2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-010313-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
У відповідь на попередню вимогу від 07.07.2023 ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" Замовником зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, а також що необхідність надання сертифікатів якості на обладнання та матеріали на етапі розгляду тендерних пропозицій є неактуальною. Проте, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до частини 3 статті 22, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Керуючись вищезазначеними положеннями законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником в тендерній документації, а саме у частині 6 розділу 3 тендерної документації та додатку 2 до тендерної документації передбачено перелік документів, що вимагаються від учасників у складі тендерних пропозицій. Таким чином, твердження щодо прийняття Замовником рішення про неактуальність необхідності подання документів не має законодавчого підґрунтя, оскільки необхідні вимоги встановлюються Замовником в тендерній документації до публікації оголошення про проведення відкритих торгів, а не під час оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 9 статті 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пунктом 44 Особливостей встановлено випадки, згідно яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема в даному випадку Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Прийняття Замовником рішення щодо визнання переможцем ТОВ «КЕПІТАЛ БУДСТРОЙ» в зв’язку з найбільш економічно вигідною пропозицією прямо суперечить нормам Закону, оскільки Замовником проігноровано обов’язок розглянути на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Повторно звертаємось з вимогою усунути зазначені порушення, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «КЕПІТАЛ БУДСТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 715e299456e047b482f2a89ba6166348
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-010313-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
23 червня 2023 Відділ освіти Тернівської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі «Поточний ремонт споруди цивільного захисту найпростішого укриття у будівлі Комунального закладу «Тернівський ліцей №6 Тернівської міської ради Дніпропетровської області» за адресою: вул. Миру, 19, м.Тернівка, Дніпропетровської області» за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (далі — Процедура закупівлі). У закупівлі взяли участь учасники: ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" та ТЗОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т". 07.07.2023 Замовником оприлюднено Протокол від 07.07.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем Процедури закупівлі ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" та про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ", тендерна пропозиція якого є визначена найбільш економічно вигідною. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) з огляду на наступне. У тендерній пропозиції ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" відсутні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: - оригінал гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника; - паспорт виробника із зазначенням технічних характеристик, сертифікат якості, декларація про відповідність або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо; - авторизаційний лист від виробника/імпортера електромеханічного обладнання запропонованого у тендерній пропозиції, виданий на ім'я учасника з зазначенням ідентифікатора закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника та гарантійних зобов’язань; - договір про надання послуг з вивезення будівельних відходів. На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином, прийняте Замовником рішення про визнання ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" переможцем процедури закупівлі є таким, що прямо порушує вимоги законодавства у сфері закупівель. Враховуючи викладене ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» звертається до Замовника з вимогою: 1. Скасувати протокол від 07.07.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем Процедури закупівлі ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" та про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ". 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "КЕПIТАЛ БУДСТРОЙ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. 3. Розглянути наступну пропозицію учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т». У випадку незадоволення даної вимоги – ТЗОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» буде вимушено звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерною документацією передбачено, що відсутність документів що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Сертифікат якості – товаросупроводжувальний документ, який свідчить про відповідність товару вимогам (стандартам) безпеки природного навколишнього середовища, безпеки для життя й здоров'я людей, показникам якості, технічним характеристикам, що передбачені нормами та умовами договору. Цей документ надається безпосередньо під час купівлі товару і лише на той товар, який підлягає сертифікації відповідно до діючих норм України. На підставі вище викладеного, вважаємо необхідність надання сертифікатів якості на обладнання та матеріали на етапі розгляду тендерних пропозицій неактуальною. Підтвердження якості матеріалів та обладнання перевіряється при підписанні актів виконаних робіт (КБ-2в та КБ-3). Переможцем визнали ТОВ «КЕПІТАЛ БУДСТРОЙ» в зв’язку з найбільш економічно вигідною пропозицією, головним критерієм для визначення переможця в даній закупівлі обрали найнижчу ціну згідно тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено