• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

В рамках Спільної Операційної Програми Румунія -Україна 2014-2020 – фінансування ЄІС – Транскордонне співробітництво – 2SOFT/1.1/45 «Навчання з моїм сусідом – поліпшення якості освіти за допомогою транскордонного співробітництва»

Торги не відбулися

57 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 15:17 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Замовник - порушник Закону!

Номер: 886005734ada46aa97b152f55578b6c7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-010247-a.b2
Назва: Замовник - порушник Закону!
Вимога:
Чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить. До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару. Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається. Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «Лист від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією. Відсутність таких листів ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «Листа від виробника або його представництва на території України, з підтвердженням того, що товар є оригінальним, відповідає вимогам нормативних актів України та буде мати гарантійні зобов’язання виробника» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: «документ або копію документу від виробника обладнання чи офіційного дистриб'ютора (сертифікат, авторизаційний лист або інший документ), який свідчить про надання учаснику процедури закупівлі відповідного статусу (дилер, партнер або інший статус) та підтвердження гарантійних зобов'язань на товар, що пропонується, із зазначенням номеру закупівлі в системі Prozorro та найменування Замовника». Разом з тим, в частині встановлення наведених вище умов не порушуються вимоги частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасників, пов`язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Законодавець надав можливість Замовникам самостійно визначати: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Пряма дія Закону. Відповідно дана вимога не обмежує коло учасників закупівлі та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено