• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло солодковершкове з коров`ячого молока 72,5%

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ М'ЯСО", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

153 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 530.00 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 14:53 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо випробувань холодильної установки/рефрижератора на відповідність

Номер: 4267eb1dbd1342a995a3ea5df6988682
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-009549-a.b2
Назва: Щодо випробувань холодильної установки/рефрижератора на відповідність
Вимога:
Наше підприємство (далі – Учасник) ознайомилось з умовами тендерної документації, в зв’язку з чим зазначає про таке. Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора даних транспортних заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт». Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту. Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли. Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників. Учасник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою. Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі. Учасник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до Учасника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У. Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри та перешкоди, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Учасника, оскільки Учасник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки /рефрижератора на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Учасника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У. Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Також звертаємо Вашу увагу, що вищезазначені умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a). Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Як Ви вірно вказали, відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора даних транспортних заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Дана вимога була запроваджена з метою переконання в дійсній та фактичній справності рефрижератора чи холодильної установки учасника, виконання всіх санітарних норм учасником на робочих зонах, відповідно до чинних норм ДСН та саме наявність акредитації НААУ і видача атестату звужує коло пошуків для отримання необхідного документу. З приводу відсутності інформації у каталозі, який веде ДП «Укрметртестстандарт», слід зазначити, що даний сайт чи сервіс/онлайн каталог не має жодного юридичного статусу та не може виступати офіційним та законним підтвердженням наявності чи відсутності інформації про технічні умови. «Також звертаємо Вашу увагу, що вищезазначені умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a).» слід зазначити, що рішення Антимонопольного комітету України не являються еталоном для проведення закупівель чи внесення інформації до тендерної документації, а вони встановлюють факт порушення законодавства у конкретній ситуації, а ситуації всі різні. Наприклад, беручи вказане Вами рішення єдине згадування з приводу ТУ у резолютивній частині рішення було: «Замовник не довів, що зазначені в декларації вимоги ТУ У 46.38.066-2000 не поширюється на предмет закупівлі.», проте даний текст не означає, що всі інші замовники не зможуть довести зворотнє. Додатково повідомляємо, що відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Учасник згідно Закону має право оскаржити умови тендерної документації. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо наявних ТЗ

Номер: 8f1b719fe3b24ec0ba81f5f83e46b7e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-009549-a.c1
Назва: Щодо наявних ТЗ
Вимога:
Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язкова наявність – 3-х транспортних засобів (малотонажний або вантажний) Також в умовах тендерної документації зазначено: «крім того, у зв’язку з ускладненою логістикою, ймовірністю виходу зі строю автомобільного транспорту на якому планується постачання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен підтвердити наявність мінімум 3-ох спеціалізованих транспортних засобів, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями» Тендерною документацією визначено, що строк поставки товару – до 31.12.2023 року. Поставка товару здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Замовником (Покупцем) замовлення на поставку товару. Замовлення на поставку відповідної партії товару подається Замовником (Покупцем) у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або в усній формі (по телефону). Поставка Товару здійснюється не пізніше 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки. Місце поставки товарів – Україна, 18009, м. Черкаси, вул. Мечникова, 25. Загальна кількість товару, яка закуповується – 600 кг. Таким чином, Замовник здійснює закупівлю товару загальним об’ємом 600 кг, поставка якого здійснюється окремими партіями зі строком поставки до 31.12.2023 (близько 100 кг в місяць, 20 кілограм в тиждень). Наше підприємство, як і місцезнаходження Замовника (місце поставки), розташоване в місті Черкаси. Максимальна протяжність шляху через місто Черкаси становить близько 10 км. Про яку ускладнену логістику зазначає Замовник – не зрозуміло. Відповідно до вимог тендерної документації автотранспортні засоби, які використовуються учасником для постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, повинні: бути технічно справними, що підтверджується документально - у складі тендерної пропозиції надаються протоколи перевірки їх технічного стану та застрахованими – надаються поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що діє та території України. Тобто учасник під час подання тендерної пропозиції вже має підтвердити технічну справність наявних в нього транспортних засобів. Наше підприємство має в користуванні 2 транспортних засоби, які є технічно справними та відповідають усім вимогам для транспортування предмету закупівлі, чого більш ніж достатньо. Разом з тим, участь в даній закупівлі можуть прийняти тільки ті учасники, які мають в користуванні три чи більше транспортних засобів. Такі умови тендерної документації нічим необґрунтовані, звужують коло потенційних учасників та виключають можливість участі суб’єктів господарювання, які мають менше трьох транспортних засобів, проте в повній мірі здатні виконати умови договору, що своєю чергою є порушенням принципу недискримінації учасників, та рівного ставлення до них. Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! Як Ви вірно вказали, відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язкова наявність – 3-х транспортних засобів (малотонажний або вантажний) Також в умовах тендерної документації зазначено: «крім того, у зв’язку з ускладненою логістикою, ймовірністю виходу зі строю автомобільного транспорту на якому планується постачання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен підтвердити наявність мінімум 3-ох спеціалізованих транспортних засобів, які обладнані ізотермічним кузовом, холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями». Для більш детальної зрозумілості Вам та іншим потенційним учасникам, дана вимога була прописана (у тому числі) у зв’язку із неодноразовим негативним досвідом Замовника, котрий виражався у перебоях постачання товару, що є предметом закупівлі (та інших продуктів харчування) із вини контрагентів, через що в подальшому страдали діти та в наслідок чого нами було здійснене аналізування чинного законодавства, вивчення практики Антимонопольного комітету з питань правомірності вимог до учасників та доопрацювання тендерних документацій і проектів договорів. «Наше підприємство, як і місцезнаходження Замовника (місце поставки), розташоване в місті Черкаси. Максимальна протяжність шляху через місто Черкаси становить близько 10 км.» - ми радіємо від того, що Ви знаходитесь поруч із нашим закладом, проте хочемо нагадати Вам, що публічні закупівлі не проводяться «для сусіда» та прийняти участь і виграти закупівлю може будь-який бажаючий, котрий відповідає всім вимогам та має пряме бажання бути постачальником товару, що є предметом закупівлі і знаходитись у будь-якому куточку України, а не той хто знаходиться у тому самому місті, що й Замовник (саме тому для інших потенційних учасників логістика може бути ускладнена). З приводу кількості транспортних засобів – це майбутнє страхування ймовірної поломки чи виходу зі строю ТЗ, що унеможливить постачання товару, що є предметом договору. Враховуючи що вимогами ТД не обмежено варіанти власності чи користування (власне,оренда тощо) таких транспортних засобів, єдине що зрозуміло це виключне Ваше небажання у покращенні матеріально-технічного стану та розширенні відповідностей кваліфікаційним критеріям. Додатково повідомляємо, що відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України, здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Учасник згідно Закону має право оскаржити умови тендерної документації. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Статус вимоги: Відхилено