-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішньої електромережі (заміна щитів управління) в приміщенні Літківського ліцею ім. М.П. Стельмаха Зазимської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, буд. 67 в с. Літки Броварського району Київської області (код ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
230 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2023 14:31 - 28.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
На рішення Замовника по закупівлі UA-2023-06-23-008908-a «Поточний ремонт внутрішньої електромережі (заміна щитів управління) в приміщенні Літківського ліцею ім. М.П. Стельмаха Зазимської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, буд. 67 в с. Літки Броварського району Київської області (код ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Номер:
cb63e7e4611f4bce8d29fb7d60910b15
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-008908-a.a1
Назва:
На рішення Замовника по закупівлі UA-2023-06-23-008908-a «Поточний ремонт внутрішньої електромережі (заміна щитів управління) в приміщенні Літківського ліцею ім. М.П. Стельмаха Зазимської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, буд. 67 в с. Літки Броварського району Київської області (код ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Вимога:
Замовник своїм рішенням (Протокольне рішення уповноваженої особи №1 від 04.06.2023 року) визначив учасника ФОП Цьох Г.С. переможцем закупівлі UA-2023-06-23-008908-a.
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" вважає таке рішення Замовника неправомірним з таких причин:
1- Замовник в Додатку №1 оголошеної закупівлі зазначає:
«Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як Виконавець, та виконаний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту, а саме: на ремонтні роботи, або послуги, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів)».
На виконання цієї вимоги ФОП Цьох Г.С. було надано 2 договори:
1- №271 від 05.12.2022р. Послуга з технічного обслуговування внутрішніх мереж електропостачання на суму - 7000 грн.
2- №145 від 13.06.2022р. на суму - 52250,00 грн. з наступним переліком робіт:
1. Оперативні перемикання по секції №1 10 кВ ТП 8106
2. Оперативні перемикання по секції №2 10 кВ ТП 6108
3. Заміна вимикача навантаження 10 кВ комірка N21 секція N21 ТП 8106
4. Заміна секційного вимикача 10кВ
5. Заміна ізоляторів на секції шин10кВ секція N21 ТП 8106
6. Заміна дугогасильних камер вимикачів навантаження 10кВ в комірці N22 та N23 секції N21
7. Регулювання вимикачів навантаження 10 кВ в комірці №2 та №3 секції N21 ТП N28106
8. Заміна дугогасильних камер вимикачів навантаження комірка N22 та N23 секції N22 ТП
9. Регулювання вимикачів навантаження 10кВ секції
10. Вимірювання опору розтікання контуру заземлення ТП 8106
11. Вимірювання перехідних опорів на відхідних шинах секцій N21, N22
12. Випробування підвищеною напругою вимикачів навантаження ВНап-10/630 3 шт.
Але в оголошеній закупівлі не передбачається надання «Послуги з технічного обслуговування внутрішніх мереж електропостачання» (дог. №271) та виконання робіт, перелік яких теж свідчить про технічне обслуговування (дог.№145).
Ці послуги (роботи) мають код ДК 50710000-5.
Оголошена ж закупівля (Додаток №3) передбачає: «Поточний ремонт внутрішньої електромережі (заміна щитів управління)… код ДК 45310000-3 Електромонтажні роботи» з таким переліком робіт:
1.Демонтаж щита розподільного - 5 шт.
2.Монтаж щита розподільного - 5 шт.
3.Вимикач автоматичний одно-,дво-,триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25А - 61 шт.
4.Вимикач автоматичний одно-,дво-,триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 250А - 2 шт.
5.Електричні проводки у щитах і пультах шафних і панельних - 76 м
Таким чином, порівнюючи надані учасником ФОП Цьох Г.С. договори з переліком робіт оголошеної закупівлі та, враховуючи вимогу Замовника щодо аналогічних договорів, можна з впевненістю вважати, що надані учасником договори не є аналогічними. Тобто, дана вимога Замовника не виконана.
2 – Вважаємо, що учасник процедури закупівлі ФОП Цьох Г.С. надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.
Згідно закону, Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
● досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
● сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
● отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством.
Учасник ФОП Цьох Г.С., обґрунтовуючи аномально низьку ціну, зазначає: «Повідомляємо, що маємо успішний досвід виконання аналогічних договорів. Маємо сучасні прилади та технологію, що значно економить час проведення робіт. Маємо уявлення про об’єми робіт. Тому, згодні виконати роботи згідно даної закупівлі за ціною нашої пропозиції. Маємо на меті співпрацювати з Вами в майбутньому. Гарантуємо якісне, безпечне та надійне виконання робіт, нашу фінансову спроможність виконати роботи за ціною нашої пропозиції. Також, повідомляємо, що за рахунок великих об’ємів робіт та завдяки застосованому технологічному порядку надання послуг можемо знизити ціни на роботи (надати цінову пропозицію зі знижкою)».
Вважаємо, що надане учасником ФОП Цьох Г.С. обґрунтування аномально низької ціни не витримує ніякої критики.
От, наприклад, «маємо успішний досвід виконання аналогічних договорів». Але, як було наведено вище, аналогічних робіт учасник ФОП Цьох Г.С. не виконував.
Крім того, «маємо сучасні прилади та технологію, що значно економить час проведення робіт». Але ж ніяких «сучасних приладів» названо не було, як і не було їх надано учасником в Довідці про матеріально-технічну базу (та таких і не існує), адже при демонтажі, монтажі щитового обладнання та встановленні автоматичних вимикачів з прокладкою електропроводки в щитах (перелік робіт закупівлі) головним є людський фактор (звичайно, з необхідним інструментом). Також, учасник ФОП Цьох Г.С. не навів хоч якусь інформацію про «сучасну технологію» при виконанні робіт, заявлених у закупівлі.
Надалі, учасник ФОП Цьох Г.С. зазначає: «що за рахунок великих об’ємів робіт та завдяки застосованому технологічному порядку надання послуг можемо знизити ціни на роботи…». Про який «технологічний порядок», в даному випадку, взагалі може вестись мова, коли цей порядок відомий всім учасникам закупівлі: провів демонтаж – виконав монтаж.
Далі, ще цікавіше – «за рахунок великих об’ємів робіт…».
І це заявляє учасник, котрий ледве спромігся надати 2 договори на загальну суму 59250 грн. при сумі закупівлі 230 000 грн.
Таким чином, вважаємо, що учасник ФОП Цьох Г.С. надав свою пропозицію з аномально низько низькою ціною, яка нічим не обґрунтована.
3- Замовник в п.3.3 вимагає надати: «Оригінали чи копії документів, що підтверджують повне виконання зазначених в довідці всіх аналогічних договорів, а саме оригінали чи копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3), платіжних інструкцій про надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами.
Учасник ФОП Цьох Г.С. не надав платіжних інструкцій про надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами.
4- В тендерній документації, у розділі 5.Недискримінація учасників, Замовник вимагає:
«…учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, відповідального за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель.»
Учасник ФОП Цьох Г.С. такого документу не надав.
Виходячи із вищенаведеного, ТОВ «ЮРЕНЕРГО» вимагає у Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Цьох Г.С. переможцем закупівлі UA-2023-06-23-008908-a та відхилити пропозицію цього учасника, як такого, що не виконав всіх вимог оголошеної закупівлі.
У разі невідхилення Замовником пропозиції ФОП Цьох Г.С., вимушені будемо звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2023 14:02
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уповноваженою особою було розглянуто Вашу вимогу щодо скасування рішення про визначення ФОП Цьох Г.С. переможцем закупівлі UA-2023-06-23-008908-a та відхилити пропозицію цього учасника, як такого, що не виконав всіх вимог оголошеної закупівлі.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, «Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як Виконавець, та виконаний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту, а саме: на ремонтні роботи, або послуги, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів)»
Переможцем ФОП Цьох Г.С. у складі своєї тендерної пропозиції було надано 2 договори. Договір № 271 від 05.12.2022 , предметом закупівлі згідно Коду ДК є 45310000-3 Електромонтажні роботи, в документах, що є додатками цього договору є визначений перелік робіт, які виконувалися ФОП Цьох Г.С., які за своєю специфікою відносяться до електромонтажних робіт. Що в свою чергу надає підстави вважати цей договір – аналогічним, оскільки має схожі характеристики і складається х схожих складових частин (компотентів)
2. Що стосується обґрунтування аномально низької ціни, наданої ФОП Цьох, то чинним законодавством, зокрема Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 встановлено, що обґрунтування аномально низької ціни викладається учасником в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Законом України «Про публічні закупівлі встановлено «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.» Таким чином в обґрунтуванні, ФОП Цьох зазначив про можливість виконати роботи зі знижкою, через великий об’єм робіт, зазначив, що у своїй роботі використовує сучасні прилади та технологію. Що в свою чергу дає підстави вважати умови виконання робіт – сприятливими, а обґрунтування аномально низької ціни, таким яке викладене в довільній формі та належним чином оформлене.
3. Щодо вимоги п.3.3 Додатку 1, а саме надання «Оригінали чи копії документів, що підтверджують повне виконання зазначених в довідці всіх аналогічних договорів, а саме оригінали чи копії актів приймання-передачі, або актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3), платіжних інструкцій про надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами.
Надання платіжних інструкцій про надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами в тендерній документації, надається на розсуд учасника, тобто: учасник на підтвердження своєї відповідності мав надати АБО оригінали чи копії актів приймання-передачі, АБО актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконання робіт (фopми КБ-3), платіжних інструкцій про надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами. ФОП Цьох надав копії актів наданих послуг (виконаних робіт), тобто вимога тендерної документації була дотримана.
4. Щодо подання учасниками документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, відповідального за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу що учасник являється фізичною-особою підприємцем і несе персональну відповідальність щодо здійснення своєї діяльності, в тому числі і є відповідальним за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, в даному випадку наказ не потрібен.
Враховуючи вищевикладене, в уповноваженої особи відсутні підстави скасувати своє рішення про визначення ФОП Цьох Г.С. переможцем закупівлі UA-2023-06-23-008908-a та відхилити пропозицію цього учасника, оскільки вимоги до тендерної документації учасником були витримані.
Статус вимоги:
Відхилено