• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №170 Оболонського району м. Києва вул. Північна 8)

Завершена

1 963 889.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 819.44 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 13:40 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 99d28220dc9c424b92fab01d42e9452d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-007567-a.a5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
В підпункті 2.9. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, зазначена вимога згідно якої Учасник повинен надати скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування та підтвердити його працевлаштування на підприємстві Учасника відповідними документами. Ваша «цікава» відповідь: необхідність наявності кваліфікованих кадрів обумовлена тим шо заклади освіти являються соціальними об’єктами та вимагають надання послуг (виконання робіт) на об’єктах найбільш кваліфікованими учасниками. Підтвердженням кваліфікації є наявність у Учасника головного інженера з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років). У вашій дискримінаційній вимогі, мова йдеться про Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації. Яку ви проектно-кошторисну документацію плануєте в межах цієї закупівлі розробляти? Повторно вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити з тендерної документації вимогу зазначену в підпункті 2.9. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, згідно якої Учасник повинен надати скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування та підтвердити його працевлаштування на підприємстві Учасника відповідними документам
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Ваша вимога розглянута, та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 202ec3acaff0481a828a04ae3b0feb6e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-007567-a.a4
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовник, в підпункті 2.9. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, зазначена вимога згідно якої Учасник повинен надати скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування та підтвердити його працевлаштування на підприємстві Учасника відповідними документами. В свою чергу в Додатку 2 до тендерної документації зазначено що Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акту. Аналіз дефектного акту на капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 170 Оболонського району міста Києва вул. Північна,8, дає право стверджувати що, в переліку робіт що є предметом цієї закупівлі відсутні будь-які роботи для пов’язані з розробкою проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування для здійснення яких міг би бути залучений Головний архітектор проекту. Тому вимогу зазначену в підпункті 2.9. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, згідно якої Учасник повинен надати скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування та підтвердити його працевлаштування на підприємстві Учасника відповідними документами, вважаємо безпідставною, дискримінаційною і такою що обмежує конкуренцію. На підставі вище зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити з тендерної документації вимогу зазначену в підпункті 2.9. п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, згідно якої Учасник повинен надати скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату Головного архітектора проекту (Головного інженеру проекту), який буде залучений в якості ГАПа (ГІПАа) при розробленні проектно-кошторисної документації відповідно до Завдання на проектування та підтвердити його працевлаштування на підприємстві Учасника відповідними документами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Необхідність наявності кваліфікованих кадрів обумовлена тим шо заклади освіти являються соціальними об’єктами та вимагають надання послуг (виконання робіт) на об’єктах найбільш кваліфікованими учасниками. Підтвердженням кваліфікації є наявність у Учасника головного інженера з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років). Закон України «Про публічні закупівлі» зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо кваліфікації працівників, що будуть залучені до виконання робіт у зазначеній закупівлі. Тендерна документація розроблена та оприлюднена з урахуванням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», всі потенційні учасники мають однакові умови.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 173f4d03c1744d9e9aef554c9b9a5547
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-007567-a.a3
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовник, в Додатку 2 до тендерної документації зазначено що Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акту. В свою чергу, аналіз дефектного акту на капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 170 Оболонського району міста Києва вул. Північна,8, дає право стверджувати що вимоги Замовника про необхідність надання підтвердження наявності в Учасника головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки, електробезпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) є дискримінаційними і такими що обмежують конкуренцію, оскільки види робіт передбачені в дефектному акті не передбачають необхідності такої кількості фахівців з такими видами навчання в галузі охорони праці. Є припущення що вимоги щодо документів прописані виключно під «конкретного» учасника. Якщо Замовник так переймається охороною праці то чому не вимагає наприклад НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями чи НПАОП 28.52-1.31-13 Правила охорони праці під час фарбувальних робіт. Тобто ті навчання з охорони праці які безпосередньо пов’язані з виконанням робіт відповідно до дефектного акту…. На підставі вище зазначеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: підпункт 2.3 та 2.4. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації викласти в наступній редакції: Учасник повинен підтвердити наявність у працівників посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме: пожежної безпеки, електробезпеки, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), правила охорони праці під час фарбувальних робіт (НПАОП 28.52-1.31-13) (не менше ніж в однієї особи зазначеної в довідці)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Проходячи перевірку знань з ОП Комісія може надати посвідчення про перевірку законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо приведення тендерної документації у відповідність

Номер: be874f8e48da4ab28e1b51613e000861
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-007567-a.a2
Назва: Щодо приведення тендерної документації у відповідність
Вимога:
Шановний Замовнику, в п. 2.7. проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) зазначено що оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично надані Послуги, на підставі оформлених, затверджених та підписаних Сторонами Актів приймання виконаних робіт (наданих Послуг) за формою № КБ-2в (далі – Акти форми КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (наданих Послуг) та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідки форми КБ-3) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. В свою чергу у п. 2.8. проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) у випадку затримки оплати Послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату наданих Підрядником Послуг протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Тобто в проєкті договору відсутня інформація щодо строків оплати наданих Підрядником Послуг у випадку коли кошти на розрахунковому рахунку Замовника є в наявності і відсутності підстави для затримки оплати Послуги Замовником. На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме в пункті 2.7. проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) зазначити строк оплати за фактично надані Послуги, на підставі оформлених, затверджених та підписаних Сторонами Актів приймання виконаних робіт (наданих Послуг) за формою № КБ-2в (далі – Акти форми КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (наданих Послуг) та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідки форми КБ-3) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Після підписання актів виконаних робіт розпорядник бюджетних коштів (замовник) здійснює формування та подання документів до системи органу Державної казначейської служби (далі – орган Казначейства) в електронній формі в межах операційного часу, визначеного органом Казначейства. Після чого орган Казначейства перевіряє документи в електронній формі, передані розпорядником бюджетних коштів, на відповідність вимогам законодавства. Рішення щодо проведення оплати за відповідними видатками приймається Головним органом Казначейства. Оплата виконаних робіт/послуг за договором здійснюється замовником через УДКСУ у м. Києві шляхом списання коштів з відповідного реєстраційного рахунку. Органи Казначейства здійснюють розрахунково-касове обслуговування розпорядників бюджетних коштів шляхом проведення платежів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників бюджетних коштів та рахунків одержувачів бюджетних коштів, відкритих в органах Казначейства, відповідно до кошторисів та планів асигнувань загального фонду державного бюджету.  Органи Казначейства здійснюють платежі на підставі платіжних інструкцій за дорученнями розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів у разі наявності в обліку відповідного бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання у межах залишків на рахунках для обліку відкритих асигнувань. Разом з цим, Порядком казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, визначено порядок першочерговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, в тому числі за витратами місцевих бюджетів в умовах воєнного стану. З урахуванням зазначеного вище, замовник не вважає за доцільне брати на себе зобов’язання, що обмежуються конкретним строком оплати за договором, який буде укладений під час дії воєнного стану.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію

Номер: ccfbcf861e5a4f7d960416d2f12a2c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-007567-a.a1
Назва: Щодо усунення вимог які обмежують конкуренцію
Вимога:
Шановний Замовник поясніть, будь-ласка, з якою метою Ви вимагаєте в складі тендерної пропозиції ДСТУ ISO 45001:2019 СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ?! Оскільки виключно Учасник несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників. Організація безпечних та здорових умов праці на робочому місці, запобігання виробничим травмам і погіршенню стану здоров’я працівників Учасника це виключно питання Учасника і ні в якому разі Замовника. Вважаємо що вимога щодо надання копії діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 45001:2019 виходячи з предмету закупівлі є зайвою, надуманою і такою що обмежує конкуренцію. На підставі вище зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимоги щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо про таке. Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказані Вами сертифікати відповідності. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаних документів, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників ринку. Це також підтверджується практикою АМКУ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2023 00:03