-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мережеві адаптери
Завершена
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2023 12:25 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
682860fe89da4c13a0ff0ea6648b0b17
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-23-005914-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно додатку 3 п. 7 тендерної документації Ви просити від Учасників надати "Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території м. Дніпра, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у м. Дніпрі (копія договору додається). У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію від сервісного центру (м. Дніпро) щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.»
Ці умови є дискримінаційними Стаття 5 Закону України Про публічні закупівлі. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Детальніше: https://urst.com.ua/pro_publichni_zakupivli/st-5.
П.3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
П. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Детальніше: https://urst.com.ua/pro_publichni_zakupivli/st-5
Ви зужуєте коло учасників за територіальним принципом і порушуєте норми Закону. Також повідомляємо Вам, що сервісне обслуговування техніки здійснює виробник обладнання у авторизованому сервісному центрі власної торгівельної марки, а не продавеь-постачальник. Завдання продавця – забезпечити зв’язок з виробником (дистриб’ютором ТМ) відносно гарантійного обслуговування та транспортування техніки по гарантії до авторизованого сервісного центру. У м. Дніпро немає авторизованих сервісних центрів ТМ MikroTik тому Вас аж ніяк не спасе власний сервісний центр у постачальника або підписаний договір з сервісним центром у м. Дніпро.
Просимо Вас цю вимогу як дискримінаційну переглянути та підійти більш професійно до вимог сервісного обслуговування не орієнтуясь на власне бажання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 16:04
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що замовник не має вимоги у тендерній документації про наявність власного авторизованого сервісного центру. Також Замовником не вимагається наявність виключно власного сервісного центру. . Натомість допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД. Відсутність власного сервісного центру на території м. Дніпро обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру та комунікації з ним, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру на території м. Дніпро не може бути задоволена. Звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Отже, Тендерна документація про проведення відкритих торгів та вимогами до предмету закупівлі не створюють перешкод або дискримінаційних вимог для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій при здійсненні гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця. Проте, відповідальність за виконання умов договору повинна бути чітко суб’єктно окреслена саме сторонами такого договору Враховуючи вищевикладане, встановлена вимога не є дискримінаційною, зокрема за територіальною ознакою. Отже, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено