• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

807 768.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 600.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2018 17:08 - 01.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо поділу лоту

Номер: 55c39420c27d47549a8777dd96cd3bf1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-14-003358-c.a1
Назва: Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
Комунальному підприємству Львівська 1-а міська клінічна лікарня імені Князя Лева ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2128975, номер тендеру у UA-2018-02-14-003358-c) 14.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали за 3 лотами. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі за Лотом №1 в даній процедурі закупівлі є: № п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість 1 Інтравенозна канюля CHIRAFLEX розмір 20-22G шт 1000 2 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна зигзагоподібна стрічка 100 г шт 3600 3 Бинт марлевий медичний н/с 5*10 шт 2400 4 Бинт марлевий медичний н/с 7*14 шт 2400 5 Марлевий відріз 5,0 м шт 800 6 Катетер Фолея 2-ход СН 18-24 шт 50 7 Кетгут №3 (1.5м) шт 12 8 Кетгут №4 (1.5м) шт 12 9 Кетгут №5 (1.5м) шт 12 10 Лезо хірургічне стерильне №21 шт 50 11 Аспіраційна канюля Mini Spike для багаторазового взяття медикаментів з повітряним фільтром 0,45 мкм шт 10 12 Нитка хірургічна (поліефір-лавсан) ПЕП 3/0 (М2) 100 м шт 1 13 Нитка хірургічна (поліефір-лавсан) ПЕП 2/0 (М3) 100 м шт 1 14 Нитка хірургічна (поліефір-лавсан) ПЕП 1 (М4) 100 м шт 1 15 Нитка хірургічна (поліефір-лавсан) ПЕП 2 (М5) 100 м шт 1 16 Голка для ін’єкцій 0.4*12 шт 100 17 Голка хірургічна 3А1-0.6Х36 шт 20 18 Голка хірургічна 3В1-0.6Х36 шт 20 19 Голка хірургічна 3А1-1.1Х36 шт 20 20 Голка хірургічна 3В1-1.1Х36 шт 20 21 Голка хірургічна 4А1-1.4Х60 шт 20 22 Голка хірургічна 4В1-1.8Х60 шт 20 23 Голка хірургічна колюча ½ кола 72 розмір шт 12 24 Скарифікатор одноразовий стерильний шт 75000 25 Сечоприймач 2л з отвором для зливу шт 200 26 Подовжувач інфузійних помп 1800 мм шт 30 27 Шприц ін’єкційний інсуліновий U 100 1,0 мл шт 10000 28 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт 24600 29 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт 22000 30 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт 20000 31 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт 5000 32 Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, LDS 1мл без голки шт 50 33 Пластир котушковий 5см*500см шт 100 34 Рукавички хірургічні стерильні р. 7.0 пара 750 35 Рукавички хірургічні стерильні р. 7.5 пара 750 36 Рукавички стерильні хірургічні “подвійні”, розмір 7.5 або еквівалент пара 50 37 Рукавички медичні латексні н/с припудрені S пара 15000 38 Рукавички медичні латексні н/с припудрені М пара 18000 39 Рукавички медичні латексні н/с припудрені L пара 2000 40 Трубка ендотрахеальна з манжетою в асортименті шт 50 41 Шпатель одноразовий дерев. шт 1000 42 Тест-смужки One Touch Select №50 упак 11 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Скарифікатор одноразовий стерильний шт 75000 Сечоприймач 2л з отвором для зливу шт 200 Шприц ін’єкційний інсуліновий U 100 1,0 мл шт 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт 24600 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт 22000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт 20000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт 5000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2128975, номер тендеру у UA-2018-02-14-003358-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Скарифікатор одноразовий стерильний шт 75000 Сечоприймач 2л з отвором для зливу шт 200 Шприц ін’єкційний інсуліновий U 100 1,0 мл шт 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт 24600 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт 22000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт 20000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт 5000 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ВІдповідь на вимогу UA-2018-02-14-003358-c.a1 від 20.02.2018
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2018 16:12
Підтвердження вирішення: Замовником торгів було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (Медичні матеріали). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Чинне законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.