• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Труби сталеві оцинковані

Торги не відбулися

632 010.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 480.15 UAH
Період оскарження: 23.06.2023 09:50 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f420ada98d4a43a79bc220ea26eba3a4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-23-001713-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
У тексті
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний, Скаржник! Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Зазначена Методика може застосовуватися Замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт і послуг. Визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів: 1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах. 3. Аналіз ринку. На цьому етапі доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. Вимоги до умов поставки і оплати слід встановлювати з урахуванням періоду запланованого використання товарів та послуг, виконання робіт протягом року, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. 5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі. Спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі використовуються такі методи, як порівняння ринкових цін та розрахунок очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Метод порівняння ринкових цін - це визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій і прайс-листів на момент вивчення ринку. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель використовується у разі обмеженої конкуренції на ринку певного товару чи послуги та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін на підставі закупівельних цін минулих закупівель. Фахівцями Замовника визначено очікувану вартість на підставі вищезазначеної Методики. Окремо звертаю увагу, що надто завищена очікувана вартість предмету закупівлі може розцінюватись контролюючими органами як зловживання та неефективне освоєння коштів Замовником. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника щодо наявності у учасника дозволу на виконання робіт з технічного огляду та випробувань є такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України. Ваша вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги: Відхилено