-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючі засоби
більш детальна інформація зазначена в оголошенні про закупівлю
Завершена
16 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 160.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2018 16:05 - 08.03.2018 16:10
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Номер:
fe954f0dbabf4d989712af501a88741f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-000472-b.c2
Назва:
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Вимога:
Враховуючи той факт, що Замовник вкотре ігнорує законні аргументи в вимозі нашої компанії, не розглядає еквіваленти, акцептує найдорожчі пропозиції, ми робимо висновок,що головне завдання посадових осіб не збереження бюджетних коштів, а отримання хабаря. Тому ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2018 12:55
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
069e9db9127049afb37a36b2d77c77b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-000472-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
В котрий раз Замовник-корупціонер дерібанить бюджетні кошти країни! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2018 16:49
Вирішення:
За результатами електронного аукціону дійсно ТОВ «ВІК-ХХІ-ВІК»стало переможцем цінова пропозиція якого склала 13840,00 грн. При вивченні пропозиції було встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації, а саме медико-технічним вимогам встановлених до дезінфекційних засобів (запропоновані еквіваленти, що не передбачено оголошенням про закупівлю. Одночасно Вами не було враховано, що оголошення про проведення електронних торгів містить інформацію проте, що пропозиції учасників, що не відповідають вищевказаним вимогам, розгляду не підлягають (аналоги не пропонувати).
Керуючись наказом №35, а саме пунктом 6.3. під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже, вся інформація про предмет закупівлі була зазначена в оголошенні та повинна збігатися з інформацією після аукціону. Ваша пропозиція містить еквівалентні засоби, але Замовник не вказував про розгляд еквівалентів, не порушуючи при цьому законодавство, бо згідно:
пункту 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару є правом Замовника, а не його обов'язком
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні