• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №59 Вінницької міської ради" по вул. Політехнічна,16 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)

виконання будівельних робіт

Завершена

42 896 454.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 214 482.27 UAH
Період оскарження: 22.06.2023 16:26 - 30.06.2023 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 38b50d335b7f460ab1e9f9ffe5adfb99
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015488-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Умовами додатку 2 до тендерної документації передбачено, що "Для повноти розумiння предмету закупiвлi та його об'ему, Учаснику в перiод роз'яснень, зазначеноi замовником в оголошеннi про проведення тендерноi процедури закупiвлi, необхiдно особисто вiдвiдати та оглянути об'ект, оцiнити можливостi виконання робiт, ix види, перелiк про що скласти акт огляду об'екту Маємо намір повідомити, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також вказана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати підписаний уповноваженими представниками акт огляду об’єкта. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та такі принципи закупівель як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання підписаного уповноваженими представниками акту огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може перешкоджати здійсненню огляду та не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Разом з тим, відповідно до частини 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text). Водночас, згідно з частиною 2 ст. 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text). З огляду на це, вимоги щодо здійснення огляду та надання акту огляду об’єкта у складі пропозиції, які ставлять нас у залежність від Замовника, є незаконними та дискримінаційними, тому мають бути видалені шляхом внесення змін до тендерної документації Окрім того, відповідно до частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог стосовно огляду об’єкта та надання акту за його результатами порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду та надання у складі пропозиції підписаного уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.Згорнути
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково
Дата скасування: 23.06.2023 14:41