• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло коров’яче солодковершкове селянське (73% жирності)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

1 289 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 448.05 UAH
Період оскарження: 22.06.2023 16:12 - 28.06.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СПАРТА 2015» від 07.07.2023 р.

Номер: c035e77939f24de893d7e28e9272b698
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-22-015021-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СПАРТА 2015» від 07.07.2023 р.
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «СПАРТА 2015» від 07.07.2023 р. На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-22-015021-a) 22.06.2023 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Масло коров’яче солодковершкове селянське (73% жирності) Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло період постачання до 31.12.2023 на очікувану вартість 1`289`610.00 гривень (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ (код ЄДРПОУ 08571446). До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю товару Масло коров’яче солодковершкове селянське (73% жирності) код за ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло разом із додатками, затверджену уповноваженою особою згідно протоколу № 487 від 22.06.2023 року, далі «Тендерна документація». Вказана закупівля оголошена згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі за текстом «Особливості». 03.07.2023 року відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників. Внаслідок проведення аукціону: - ТОВ "Спарта 2015" із ціною пропозиції 705`348.00 грн. з ПДВ; - ТОВ "ОПТІТРЕЙД" із ціною пропозиції 705`600.00 грн. з ПДВ; - ФОП "СТЕПАНЕНКО СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ" із ціною пропозиції 805`000.00 грн.зПДВ; - ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС" із ціною пропозиції 745`920.00 грн. з ПДВ. 07 липня 2023 року Замовником було оприлюднено протокол №536 від 07.07.2023 року, за яким тендерна пропозиція ТОВ «СПАРТА 2015» визнана такою, що відповідає вимогам Тендерної документації та чинного законодавства, та прийнято рішення про визначення зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі. Ознайомившись із документами тендерної пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015», нашим Товариством було виявлено наступні невідповідності поданих документів вимогам Тендерної документації на що Замовник не звернув уваги та прийняв незаконне рішення про визначення переможцем ТОВ «СПАРТА 2015». 1. Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік критеріїв та інформацію щодо способу їх підтвердження наведено в Додатку №3); - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (опис предмета закупівлі наведено у Додатку №4); - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується довідкою в довільній формі та: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; - підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору (довідка зі згодою на укладення договору за проектом, наведеним Замовником у Додатку №7, згода з істотними умовами договору, та підписаний учасником проект договору) - інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Згідно Додатку № 8 до Тендерної документації «Інші документи, що вимагаються Замовником» п. 9 передбачено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: «Акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий уповноваженим органом за період 2022 – 2023 роки на потужність оператора ринку, яка використовується Учасником. Акт має бути без виявлених порушень.» У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПАРТА 2015» відсутній Акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий уповноваженим органом за період 2022 рік. Тобто не надавши у складі пропозиції зазначений документ, учасник не виконав вимоги Тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначеного учасника у відповідності до пп. 2 п. 44 Особливостей. 2. 05.07.2023 року Замовником було опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015». Але вказаним учасником не було виконано всі вимоги Замовника, які були зазначені у Повідомленні про усунення невідповідностей, на що Замовник не звернув увагу та прийняв неправомірне рішення. Так, Замовник вимагав: для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати заповнені форми, інформацію та підтвердження згідно Додатку №8 тендерної документації по пунктах: 1, 2, 14-19. 2.1. У відповідності до п. 2 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток №6). Згідно із ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних»: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Таким чином, учасник процедури закупівлі повинен був надати на виконання Повідомлення про усунення невідповідностей згоду всіх фізичних осіб за формою Додатку6, персональні дані, яких надані у складі пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015». На виконання Повідомлення Замовника, учасником надано тільки таку згоду за формою Додатку 6 тільки на Андріасяна Михайло Аркадійовича, згоди на персональні дані інших фізичних осіб, які надані у складі пропозиції цього учасника не надані, зокрема на працівників, орендодавців та інших фізичних осіб, чиї персональні дані містяться у складі пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015». Не виконавши вимогу Замовника про надання Письмової згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток №6), учасник порушив вимогу Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей. 2.2. У відповідності до п. 15 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Документи на наявність спеціального автотранспорту для перевезення вантажу, що є предметом закупівлі. Наявність власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів та реєстрацією потужностей за видом діяльності - перевезення; орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з транспортування, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу який буде задіяний для виконання договору, та реєстрацією потужностей за видом діяльності – перевезення від орендодавця або власника автотранспортного засобу. Таким чином, Замовник передбачив надання від учасників наступних документів, які підтверджують наявність автотранспорту: для власного автотранспорту - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів та реєстрацією потужностей за видом діяльності - перевезення; для орендованого автотранспорту - договір оренди транспортних засобів або договір про надання послуг з транспортування, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору, та реєстрацією потужностей за видом діяльності – перевезення від орендодавця або власника автотранспортного засобу. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «СПАРТА 2015» надав наступні документи: нотаріально посвідчений договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.09.2020 року, укладений між ТОВ «СПАРТА 2015» як орендаря та Шеремет Сергія Олександровича, як орендодавця; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО 519049 на спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АЕ 2789ІА, власником якого зазначений – Шеремет Сергій Олександрович. Документ, який підтверджує реєстрацію потужностей за видом діяльності – перевезення від орендодавця або власника автотранспортного засобу – Шеремет Сергія Олександровича учасником ТОВ «СПАРТА 2015» на виконання Повідомлення Замовником не надано, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей. 2.3. У відповідності до п. 16 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «З метою підтвердження відповідності холодильної установки / рефрижератора автотранспорту заданим температурним режимам учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань з показниками вимірювань параметрів мікроклімату в автотранспортній системі, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням результати випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, та видане не раніше 2023р.» ТОВ «СПАРТА 2015» не надано на виконання Повідомлення Замовника протокол випробувань з показниками вимірювань параметрів мікроклімату в автотранспортній системі, проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням результати випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, та видане не раніше 2023р., що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей. 2.4. У відповідності до п. 17 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Документи (договір про проведення робіт із санітарної обробки) про проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також актів виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника. В разі, якщо Учасник використовує автомобілі, що не перебувають у його власності, надати такі документи орендодавця або власника та документи, що засвідчують відносини між Учасником та власником/орендарем. Таким чином, Замовник вимагав надати документи (договір про проведення робіт із санітарної обробки) про проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання предмету закупівлі, а також актів виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника: якщо автотранспорт знаходиться у власності учасника – на ім’я учасника; якщо автотранспорт не перебуває у власності учасника – на ім’я власника або орендодавця. У складі пропозиції учасника міститься довідка 06/07/2023/08 від 06.07.2023 року за якою учасник зазначив, що він буде використовувати автотранспортний засіб - спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АЕ 2789ІА, власником якого зазначений – Шеремет Сергій Олександрович, який використовується учасником на підставі нотаріально посвідченого договору найму (оренди) транспортних засобів від 18.09.2020 року, укладений між ТОВ «СПАРТА 2015» як орендаря та Шеремет Сергія Олександровича, як власника. Таким чином, на виконання Повідомлення Замовника учасник повинен був надати договір про проведення робіт із санітарної обробки про проведення дезінфекції автотранспорту - спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АЕ 2789ІА, а також актів виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника, оформлені на ім’я власника - Шеремет Сергія Олександровича. У тендерній пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» відсутні договір про проведення робіт із санітарної обробки про проведення дезінфекції автотранспорту - спеціалізований вантажний фургон – рефрижератор, реєстраційний номер АЕ 2789ІА, а також акти виконання дезінфекційних робіт за останні два місяці до кінцевої дати подання пропозиції Учасника на ім’я Шеремет Сергія Олександровича, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі пп. 1 п. 44 Особливостей. 2.5. У відповідності до п. 19 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «Копії Договорів на проведення дезінсекції (дератизації) складського приміщення, яке буде задіяне для постачання предмету закупівлі. В разі, якщо Учасник використовує складське приміщення, що не перебуває у його власності, надати такі документи орендодавця або власника та документи, що засвідчують відносини між Учасником та власником/орендарем.» Таким чином, Замовник вимагав надати Договір на проведення дезінсекції (дератизації) складського приміщення, яке буде задіяне для постачання предмету закупівлі: якщо приміщення знаходиться у власності учасника – на ім’я учасника; якщо приміщення не перебуває у власності учасника – на ім’я власника або орендодавця. У складі пропозиції учасника міститься довідка 05/07/2023/03 від 05.06.2023 року «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для постачання товару» за змістом якої зазначено, що ТОВ «СПАРТА 2015» використов
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2023 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.08.2023 19:25
Автор: ТОВ "ОПТІТРЕЙД", Ірина Сафронова +380504202804 optitrade1@gmail.com