• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 15610000-7 Продукція борошномельно- крупяної промисловості

Крупа гречана фасована, 1кг

Завершена

65 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 659.99 UAH
Період оскарження: 06.03.2018 09:49 - 12.03.2018 10:00
Вимога
Вирішена

Фальсифікація протоколу фідхилення

Номер: 9d1793796e054b8ea589c4a8c9fd8add
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000328-c.b1
Назва: Фальсифікація протоколу фідхилення
Вимога:
В тендерній закупівлі "Продукція борошномельно-круп"яної промисловості"UA-2018-03-06-000328-c приймав участь Клинчук Дмитро Сергійович,В складі тендерної пропозиції є паспорт,код,довідка місцезнаходження,та інші мої документи. В протоколі відхилення № 27вказано що відхиляється пропозиція Клинчука Сергія Васильовича,та вказані адреса,та інші дані,які мені зовсім не належать.Аналізуючи данну ситуацію напрошується висновок,що мою тендерну пропозицію ніхто не читав,причини відхилення є сфальсифіковані.даний протокол є грубою підробкою,який був зазделегіддь підготовлений та оприлюднений,з метою дискредитації менее як учасника.ВРАХОВУЮЧИ ДАННИЙ ФАКТ,ВИМАГАЮ ВІДМІНИ ДАННОГО ТЕНДЕРА,,ТА ОФІЦІЙНОГО ВИБАЧЕННЯ,ОСКІЛЬКИ ДАННИМ ВЧИНКОМ БУЛИ ГРУБО ПОРУШЕНІ МОЇ ПРАВА ,ЯК УЧАСНИКА.В гіршому випадку,вимушений буду звернутися до суду з метою захисту своїх прав,а також ставити питання у вищестоящих організаціях про професійну невідповідність займаним посадам Секретаря та Голови тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Територіальний центр соціального обслуговування працює згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), в якому зазначено, що одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, було зазначено інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на думку замовника, є необхідною для проведення Закупівлі. Ми вважаємо за необхідне надання копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання. Пояснюємо, що ми вимагаємо від всіх Учасників необхідного пакету документів зазначеного в оголошені закупівлі. Кожен Учасник знаходиться в рівних умовах. Тому, Клинчук Дмитро Сергійович, для участі в закупівлі повинен був надати повний пакет документів, згідно оголошення. На жаль, Учасник не надав копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, та СЕС на складське приміщення, тому рішенням тендерного комітету отримав відмову в закупівлі. Так, як в двох попередніх закупівлях брав участь Клинчук Сергій Васильович, а в двох Клинчук Дмитро Сергійович, тому в оформлені звіту по закупівлі гречки був підгружений протокол з ім’ям та по батькові Сергія Васильовича, а не Дмитра Сергійовича. Просимо вибачення. Але результат закупівлі визначено вірно. За інформацією “ПРОЗОРРО” виправити помилку не має можливості.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Загальна відповідь щодо відхиленнь

Номер: 19ffef7b17304e54a75f4f88006480c6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-06-000328-c.b2
Назва: Загальна відповідь щодо відхиленнь
Вимога:
Уважно прочитав ємоційну відповідь на оскарження по макаронам.Трохи шокований,цією наглістю,зухвалістю,та цинізмом.Це у мене хамське відношення?Це я заявляв у телефонній розмові,що Київ для києвлян,і що вже все налажено? Мені на ваші бажання НАЧХАТИ.Коли будете вести закупівлю за власний кошт,от тоді будете виражати свої бажання,а поки що ви є розпорядниками БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ,і витрачаєте кошти платників податків,в тому числі і мої.Так що будьте ласкаві прибрати свої бажання куди подалі,і діяти по закону.У трьох тендерах ви шляхом злочинних дій (підробкою документів,фіктивних причин відхилення,тощо) допустили перевитрат Державних КОШТІВ на суму 21 057 грн !!!( ЦУКОР-5153 грн.;ГРЕЧКА -7856 грн;МАКАРОНИ-8048 грн) Щоб моїми коштами так розпоряджались,то я б давно вже відправив людину клубніку полоть,користі було б більше,а шкоди меньше.Запам"ятайте,шановні,кому закони економіки невідомі,-ЧИМ УСПІШНІШЕ БІЗНЕС ПРАЦЮЄ-ТИМ БІЛЬШЕ У вас ШАНСІВ ВЧАСНО ОТРИМАТИ ПЛАТНЮ,БО ви Ж НІЧОГО НЕ ВИРОБЛЯЄТЕ,А ТІЛЬКИ ПРО...ТЕ ! А так сидить в теплому кабінеті НАПОМАЖЕНЕ чудо з різнокольоровими нігтями,важно щоки надуває,кожну годину виходить на ґанок з пластиковим стаканчиком кави і з папироскою,і виражає свої бажання,прикрившись інвалідами та людьми похилого віку, чекає 8-го числа,щоб зайняти чергу в касі .Людей праці,за рахунок яких ви живете,потрібно поважати,а ногами топтать не дозволено нікому. Юристи підготовили відповідні заяви у контролюючи органи,БАЖАЮ вам здоров"я,і до зустрічі в судах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Територіальний центр соціального обслуговування працює згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок), в якому зазначено, що одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, було зазначено інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на думку замовника, є необхідною для проведення Закупівлі. Ми вважаємо за необхідне надання копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління безпечністю харчових продуктів, якщо організація в харчовому ланцюзі має необхідність продемонструвати свою здатність керувати небезпечними чинниками харчових продуктів для гарантування того, що харчовий продукт є безпечним на момент його споживання. Пояснюємо, що ми вимагаємо від всіх Учасників зазначеного в оголошені закупівлі необхідного пакету документів, і кожен Учасник знаходиться в рівних умовах. Тому Учасник, для участі в закупівлі повинен був надати повний пакет документів згідно оголошення. На жаль Учасник не надав копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007, та СЕС на складське приміщення, тому рішенням тендерного комітету отримав відмову в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено