-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастильні засоби за кодом ДК 021:2015 - 09210000-4 (Оливи мастильні)
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2018 14:11 - 12.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога переглянути більш економічно вигідну пропозицію ТОВ ОЙЛ ГРУП
Номер:
12c630704ecd4eb5bb823357261cda47
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-002063-c.c2
Назва:
Вимога переглянути більш економічно вигідну пропозицію ТОВ ОЙЛ ГРУП
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету комунального підприємства “Київавтошляхміст ” №141 від 06.03.2018 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ОЙЛ ГРУП” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з обґрунтуванням, що “технічні характеристики, які надані ТОВ “ОЙЛ ГРУП” по найменуванням товарів №№ 3, 4, 5, 9 та 10 не відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації по зазначеній закупівлі”.
Згідно частини 3, пункту 2, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" при процедурі організації відкритих торгів “..технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Хочемо зазначити, що в порушення даної статті Закону технічна специфікація виписана Замовником під конкретного Учасника, оскільки вказувала на продукцію конкретного виробника (містить непряме посилання),- детальні технічні характеристики, виписані Замовником із технічного опису олив безпосередньо інтегровані з назвами цих продуктів певної торгової марки, певного виробника. Крім того, як зазначено даною статтею Закону така специфікація повинна була містити вираз "або еквівалент". В тендерній пропозиції ТОВ “ОЙЛ ГРУП” в довідці № 166/7 від 16.02.2018 р. по найменуваннях товарів №№ 3, 4, 5, 9 та 10 пропонували саме еквіваленти по технічних характеристиках тим назвам, посилання на які містить дана технічна документація, а запропоновані еквіваленти - виробництва країн ЄС.
Зауважимо, що в подібних випадках порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" Антимонопольний комітет України визнає порушенням організатором відкритих торгів законодавства України про захист економічної конкуренції.
Зважаючи на це, вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ТОВ “ОЙЛ ГРУП” як таку, що являється економічно вигіднішою, ніж та, яку визначив переможною тендерний комітет підприємства “ Київавтошляхміст ”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ОЙЛ ГРУП.jpg 12.03.2018 17:10
Дата подачі:
12.03.2018 17:10
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо, що відповідно до підпункту 3 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату) з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3).
Згідно пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації, учасник на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі повинен надати довідку, складену у довільній формі, підписану керівником або уповноваженою особою учасника, та завірену печаткою учасника.
Згідно абзацу 2 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, при наданні учасником еквіваленту предмета закупівлі, який вимагається замовником, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати порівняльну таблицю (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик товару, що пропонується, та предмета закупівлі, який вимагається
ТОВ «ОЙЛ ГРУП» завантажено довідку від 16.02.2018 № 166/7 в якій зазначено найменування запропонованого товару та його технічні характеристики. Однак технічні характеристики, які надані ТОВ «ОЙЛ ГРУП» по найменуванням товарів №№ 3, 4, 5, 9 та 10 не відповідають вимогам встановленим у тендерній документації по зазначеній закупівлі.
У зв’язку із цілодобовою роботою транспортних засобів підприємства «Київавтошляхміст» та з метою забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів було встановлено зазначені технічні характеристики предмета закупівлі без зазначення конкретного виробника товару. Тому вважаємо безпідставним твердження ТОВ «ОЙЛ ГРУП» щодо написання технічних характеристик з зазначенням певної торгової марки, певного виробника.
Додатково звертаємо увагу на те, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Водночас, у разі якщо Учасник вважав таку вимогу замовника незаконною, він міг скористатись правом наданим йому статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до Замовника за роз’ясненням тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, Учасник таким правом не скористався.
Більше того, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Таким чином, скарги, які стосуються вимог тендерної документації не можуть бути предметом оскарження після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ОЙЛ ГРУП» була відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тобто, усі наведені положення у скарзі ТОВ «ОЙЛ ГРУП» є необґрунтованими, суперечливими та безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимоги по закупівлі
Номер:
735e7cbc937a49b3ae174911d61ad11f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-002063-c.c1
Назва:
Вимоги по закупівлі
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету підприємства “КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ” №141 від 06.03.2018 року Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ “ОЙЛ ГРУП” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з обґрунтуванням, що “технічні характеристики, які надані ТОВ “ОЙЛ ГРУП” по найменуванням товарів №№ 3, 4, 5, 9 та 10 не відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації по зазначеній закупівлі”.
Згідно частини 3, пункту 2, статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" при процедурі організації відкритих торгів “..технічна специфікація не повинна містити посилання на конкрет-ну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути об-ґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Хочемо зазначити, що в порушення даної статті Закону технічна специфікація виписана Замов-ником під конкретного Учасника, оскільки вказувала на продукцію конкретного виробника (містить підтекстове посилання),- детальні технічні характеристики, виписані Замовником із технічного опису олив безпосередньо інтегровані з певними назвами продуктів, певних торгових марок, певних виробників. Крім того, як зазначено даною статтею Закону така специфікація повинна була містити вираз "або еквівалент". В тендерній пропозиції ТОВ “ОЙЛ ГРУП” в довідці № 166/7 від 16.02.2018 р. по найменуваннях товарів №№ 3, 4, 5, 9 та 10 надали саме еквіваленти по технічних характеристиках тим назвам, посилання на які містить дана технічна документація.
Зауважимо, що в подібних випадках Антимонопольний комітет України визнає порушенням організатором відкритих торгів законодавства України про захист економічної конкуренції.
Зважаючи на це, вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ТОВ “ОЙЛ ГРУП”, оскільки вона являється економічно вигіднішою, ніж та, що ухвалив тендерний комітет підприємства “КИЇВАВТОШЛЯХМІСТ”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги.pdf 12.03.2018 15:34
Дата подачі:
12.03.2018 15:34
Опис причини скасування:
подати уточнений текст скарги
Дата скасування:
12.03.2018 17:02