• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з виготовлення проєктів (схем) організації дорожнього руху в м. Житомирі

Торги відмінено

442 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 210.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2023 16:18 - 26.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо строку виконання робіт в межах строку дії договору

Номер: 49123c08911e4ffb83ba1ca893b0fb21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-014890-a.b4
Назва: Щодо строку виконання робіт в межах строку дії договору
Вимога:
Внесені зміни до Тендерної документації щодо скорочення строку виконання робіт до 19.08.2023 року не відповідають умовам оголошеної закупівлі, що визначені на Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-21-014890-a): “Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2023” Вимагаємо повернути строк виконання робіт до “01 жовтня 2023”, який було встановлено при оголошенні процедури закупівлі та який зазначений на Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-21-014890-a), а також продовжити саме строк дії договору відповідно до строку виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Строк надання послуг: до 19.08.2023 року. Строк надання послуг може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 01.05.2023 року № 254/2023 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, але не пізніше ніж до 31.12.2023.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Щодо вимоги про забезпечення цілодобового безпечного руху транспорту, цілісності доріг та споруд на них

Номер: 4be59aa556194504a7f0209f2681f14a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-014890-a.c3
Назва: Щодо вимоги про забезпечення цілодобового безпечного руху транспорту, цілісності доріг та споруд на них
Вимога:
Відповідно до п.3.1. додатку 4 (проєкт Договору) Тендерної документації: “3.1. Виконавець в межах суми, що виділяє Замовник, та за його згодою, виконує послуги згідно з діючими нормативними документами, забезпечує цілодобовий безпечний рух транспорту, цілісність доріг та споруд на них.” Оскільки, згідно п.4.1. Тендерної документації предметом робіт є: Послуги з виготовлення проєктів (схем) організації дорожнього руху в м. Житомирі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71320000-7 - «Послуги з інженерного проектування, просимо надати розяснення, що має на увазі Замовник під “забезпечує цілодобовий безпечний рух транспорту, цілісність доріг та споруд на них”. Учасник не є учасником дорожнього руху, тож не може безпосередньо забезпечити цілодобовий безпечний рух транспорту, цілісність доріг та споруд на них. Чи вірно розуміти цю умову як умову саме до надання послуг за предметом закупівлі, тобто, що Учасник при наданні послуг (виконанні робіт) у відповідних проєктах (схемах) організації дорожнього руху повинен забезпечити цілодобовий безпечний рух транспорту, цілісність доріг та споруд на них. Просимо внести зміни до Тендерної документації для однозначного тлумачення та розуміння її умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Щодо строку виконання робіт в межах строку дії договору

Номер: 460a78be6b7b482abccfe53ac24b810d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-014890-a.a2
Назва: Щодо строку виконання робіт в межах строку дії договору
Вимога:
Відповідно до п.3.3. додатку 4 (проєкт Договору) Тендерної документації: “3.3. Строк надання послуг: до 01.10.2023 року.” А у п. 9.1. додатку 4 (проєкт Договору) Тендерної документації передбачено: “9.1. Цей Договір набирає чинності з дня підписання та скріплення печатками Сторін і діє до завершення воєнного стану, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 ‟Про введення воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 07.11.2022 № 757/2022 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 06.02.2023 № 58/2023 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, Указом Президента України від 01.05.2023 року № 254/2023 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, а саме до 19.08.2023 року включно, а в частині оплати за надані послуги — до повного виконання сторонами узятих на себе зобов’язань. Строк дії цього Договору може бути продовжений за згодою сторін у разі продовження строку дії воєнного стану в Україні понад період, визначений Указом Президента України від 01.05.2023 року № 254/2023 ‟Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, але не пізніше ніж до 31.12.2023.” Тобто фактично одна умова проєкту договору (додатку 4 до Тендерної документації) передбачає виконання у строк до 01.10.2023, а інша умова, що фактично виконання повинно бути виконано в строк до 19.08.2023 року (якщо Виконавець хоче встигнути виконати договір у повному обсязі протягом строку дії договору). Вимагаємо чітко визначити строк виконання робіт в межах строку дії договору та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що замовником внесено зміни до тендерної документації, а саме, до Додатку 4.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення аналогічного договору

Номер: e418aff2e0854765b8d8b24a69e741ff
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-014890-a.b1
Назва: Щодо визначення аналогічного договору
Вимога:
Відповідно до розділу ІІ Додатку 3 до Тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції повинна бути надана: “Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної або наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2020-2023 роки(якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника)”. Цей же додаток містить наступні вимоги: “** під аналогічними договорами в цій тендерній документації розуміється повне виконання учасником договорів щодо поставок товарів, що входять до відповідної групи товарів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет закупівлі цих торгів.” Умова про “виконання учасником договорів щодо поставок товарів” не відповідає предмету закупівлі. Просимо коректно та у відповідності до предмету закупівлі виписати умови Замовника щодо аналогічних послуг та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Вирішення: Повідомляємо, що замовником внесено зміни до тендерної документації, а саме, до Додатку 3.
Статус вимоги: Задоволено