• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Гур’ївка, с. Піски, с. Кандибине, с. Костянтинівка, с. Новопетрівське, с. Зайве, с. Новоінгулка, с. Себине Миколаївського району Миколаївської області

Торги відмінено

1 966 377.32 UAH з ПДВ
Період оскарження: 21.06.2023 15:46 - 22.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі

Номер: 483efaf8751643caaee77147a0cf4b9b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-013613-a.b4
Назва: СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі
Вимога:
Замовник: Костянтинівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області Україна, 56663, Миколаївська область, Миколаївський район, село Костянтинівка, вул. Гагаріна Код ЄДРПОУ 20902743 e-mail: kostyantinivska@gmail.com Скаржник: ТОВ «Миколаївський земельно-кадастровий інститут» Код ЄДРПОУ: 44081115 54034, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Миру, 34/1,офіс 401а е-mail: mzki@ukr.net Інформація про закупівлю ID у ЦБД: e58f4b8f55da478080f153cd7a316559 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-013613-a СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі Костянтинівською сільською радою оголошено закупівлю: «Послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Гур’ївка, с. Піски, с. Кандибине, с. Костянтинівка, с. Новопетрівське, с. Зайве, с. Новоінгулка, с. Себине Миколаївського району Миколаївської області». ТОВ «Миколаївський земельно-кадастровий інститут» провів повний аналіз предмету закупівлі та тендерної документації і виявив невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" умовам тендерної документації Перш за все ми звертаємо Вашу увагу на додаток 5 до Тендерної документації, а саме: ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно цього додатку учасники процедури закупівлі повинні надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (договір купівлі-продажу, накладна на поставку, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, договір лізингу, договір про надання послуг) ТОВ "Земельно-правові відносини" заявлено серед програмного забезпечення програму - GeoSEE (для обмінних файлів), проте відсутні будь-які документи які б підтверджували права на це програмне забезпечення. Наявний лише Акт наданих послуг по договору № ГС-000006/2022 від 02.02.2022 щодо консультативних послуг, що жодним чином не підтверджує правові підстави володіння та / або користування цим програмним забезпеченням. Крім цього, на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" відсутні інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником програмного забезпечення програму - GeoSEE (для обмінних файлів) Також, учасники процедури закупівлі повинні надати довідку, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору – не менше одного договору щодо розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту по Методиці нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами надано копію Договору про закупівлю послуг №1 від 29.11.2021, на надання послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області. Однією із основних вимог які були висунуті до учасників процедури закупівлі – це наявність виконаного в повній мірі не менше одного договору щодо розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту по Методиці нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. З аналізу договору та технічного завданню ТОВ "Земельно-правові відносини" вбачається, що в них відсутнє посилання на цю Методику, а отже встановити чи враховувалась ця методика при розробці документації із землеустрою не має можливості. Враховуючи це, відсутнє підтвердження, що було враховано Методику нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи це просимо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "Земельно-правові відносини" та визнати їх пропозицію такою, що не відповідає умовам закупівлі та на підставі цього перейти до розгляду пропозиції ТОВ «Миколаївській земельно-кадастровий інститут».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" наявні Акт наданих послуг по договору № ГС-000006/2022 від 02.02.2022 щодо консультативних послуг з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE(ДК 021:2015-72260000-5) та Рахунок-фактура №ГС-000006/2022 від 02.02.2022 року на Консультаційні послуги з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE(ДК 021:2015-72260000-5). Разом з цим, наявні Акт наданих послуг та Рахунок-фактура лише підтверджують отримання консультаційних послуг з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE та не підтверджують право власності та/або користування програмою GeoSEE як це передбачено Законом України «Про авторське право і суміжні права» 2. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" надано копію Договору про закупівлю послуг №1 від 29.11.2021, на надання послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області. Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" надано рішення Махнівської сільської ради Хмельницького району Вінницької області №77-17-08, 76-17-08, 75-17-08 від 21.12.2021 про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель чим підтверджено розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області у відповідності до діючого законодавства. Разом з цим, діючим законодавством не передбачено можливість Замовником скасування власного рішення про визначення переможця закупівлі та визнання їх пропозиції такою, що не відповідає умовам закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вимоги №UA-2023-06-21-013613-a.b3, UA-2023-06-21-013613-a.b4 по закупівлі 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Гур’ївка, с. Піски, с. Кандибине, с. Костянтинівка, с. Новопетрівське, с. Зайве, с. Новоінгулка, с. Себине Миколаївського району Миколаївської області) (UA-2023-06-21-013613-a) повинні бути відхилені.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі

Номер: f6cfc44e1eb440c1b37b3f8f8ddab1c9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-013613-a.b3
Назва: СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі
Вимога:
Замовник: Костянтинівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області Україна, 56663, Миколаївська область, Миколаївський район, село Костянтинівка, вул. Гагаріна Код ЄДРПОУ 20902743 e-mail: kostyantinivska@gmail.com Скаржник: ТОВ «Миколаївський земельно-кадастровий інститут» Код ЄДРПОУ: 44081115 54034, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Миру, 34/1,офіс 401а е-mail: mzki@ukr.net Інформація про закупівлю ID у ЦБД: e58f4b8f55da478080f153cd7a316559 Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-013613-a СКАРГА стосовно порушення процедури закупівлі Костянтинівською сільською радою оголошено закупівлю: «Послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Гур’ївка, с. Піски, с. Кандибине, с. Костянтинівка, с. Новопетрівське, с. Зайве, с. Новоінгулка, с. Себине Миколаївського району Миколаївської області». ТОВ «Миколаївський земельно-кадастровий інститут» провів повний аналіз предмету закупівлі та тендерної документації і виявив невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" умовам тендерної документації Перш за все ми звертаємо Вашу увагу на додаток 5 до Тендерної документації, а саме: ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно цього додатку учасники процедури закупівлі повинні надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (договір купівлі-продажу, накладна на поставку, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, договір лізингу, договір про надання послуг) ТОВ "Земельно-правові відносини" заявлено серед програмного забезпечення програму - GeoSEE (для обмінних файлів), проте відсутні будь-які документи які б підтверджували права на це програмне забезпечення. Наявний лише Акт наданих послуг по договору № ГС-000006/2022 від 02.02.2022 щодо консультативних послуг, що жодним чином не підтверджує правові підстави володіння та / або користування цим програмним забезпеченням. Крім цього, на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" відсутні інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником програмного забезпечення програму - GeoSEE (для обмінних файлів) Також, учасники процедури закупівлі повинні надати довідку, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору – не менше одного договору щодо розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту по Методиці нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами надано копію Договору про закупівлю послуг №1 від 29.11.2021, на надання послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області. Однією із основних вимог які були висунуті до учасників процедури закупівлі – це наявність виконаного в повній мірі не менше одного договору щодо розроблення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту по Методиці нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. З аналізу договору та технічного завданню ТОВ "Земельно-правові відносини" вбачається, що в них відсутнє посилання на цю Методику, а отже встановити чи враховувалась ця методика при розробці документації із землеустрою не має можливості. Враховуючи це, відсутнє підтвердження, що було враховано Методику нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник повинен відхилити тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи це просимо скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "Земельно-правові відносини" та визнати їх пропозицію такою, що не відповідає умовам закупівлі та на підставі цього перейти до розгляду пропозиції ТОВ «Миколаївській земельно-кадастровий інститут».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" наявні Акт наданих послуг по договору № ГС-000006/2022 від 02.02.2022 щодо консультативних послуг з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE(ДК 021:2015-72260000-5) та Рахунок-фактура №ГС-000006/2022 від 02.02.2022 року на Консультаційні послуги з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE(ДК 021:2015-72260000-5). Разом з цим, наявні Акт наданих послуг та Рахунок-фактура лише підтверджують отримання консультаційних послуг з впровадження автоматизованої технології обробки обмінних файлів земельного кадастру за допомогою програми GeoSEE та не підтверджують право власності та/або користування програмою GeoSEE як це передбачено Законом України «Про авторське право і суміжні права» 2. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" надано копію Договору про закупівлю послуг №1 від 29.11.2021, на надання послуг з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області. Методика нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147. В складі пропозиції ТОВ "Земельно-правові відносини" надано рішення Махнівської сільської ради Хмельницького району Вінницької області №77-17-08, 76-17-08, 75-17-08 від 21.12.2021 про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель чим підтверджено розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Махнівка, с. Куманівка, с. Туча Хмільницького району Вінницької області у відповідності до діючого законодавства. Разом з цим, діючим законодавством не передбачено можливість Замовником скасування власного рішення про визначення переможця закупівлі та визнання їх пропозиції такою, що не відповідає умовам закупівлі. Враховуючи вищенаведене, вимоги №UA-2023-06-21-013613-a.b3, UA-2023-06-21-013613-a.b4 по закупівлі 71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Гур’ївка, с. Піски, с. Кандибине, с. Костянтинівка, с. Новопетрівське, с. Зайве, с. Новоінгулка, с. Себине Миколаївського району Миколаївської області) (UA-2023-06-21-013613-a) повинні бути відхилені.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: 21e09d3ff2f2487394aacd31dcae7c16
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-013613-a.c2
Назва: Встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника
Дата розгляду скарги: 10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2023 19:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2023 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2023 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуті відповідно до рішення АМКУ
Автор: ПП "КАЙЛАС-К", Роман Балабаник +380987990657 kaylas3000inv@gmail.com
Вимога
Відхилено

дискримінація учасників

Номер: 0b89a6a15c0049669b4375b6314c5d17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-013613-a.b1
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовник, при ознайомленні з тендерною документацією звернули увагу на неможливі строки надання послуг за предметом даної закупівлі. Закупівля UA-2023-06-21-013613-a оголошена Вами 21.06.2023 з кінцевим строком подачі тендерних пропозицій 29.06.2023 00:00. Відповідно до п.38 Особливостей, затверджених Постановою №1178 від 12.10.2022, Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до п. 46 цих же Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через П’ЯТЬ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю а отже, навіть при дотриманні найменших строків, встановлених чинним законодавством, у Виконавця залишається не більше 5-7 днів на виконання достатньо великого обсягу робіт, оскільки передача Замовнику технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту в паперовій формі – до 13 липня 2023 року». Навіть для затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту відповідною радою Ви надаєте більший термін ніж на саму розробку – до 15 серпня 2023 року. А це є прямим доказом того що це є дискримінаційна вимога!!!!!!!!! Згідно з розділом 9 Додатку №3 до тендерної документації Виконавець (розробник), окрім розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки, повинен ще подати її на затвердження відповідній раді, а після цього внести відомості про нормативну грошову оцінку землі до Державного земельного кадастру та отримати Витяги з ДЗК про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці. Такий обсяг робіт (послуг), визначений Додатками №3 до ТД, НЕМОЖЛИВО належно і якісно виконати у строки, встановлені Замовником, а саме: з моменту укладення договору до 01.09.2023 р. З огляду на зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації і збільшити строк для надання послуг за предметом даної закупівлі для можливості якісного надання послуг потенційним Виконавцем. Внесення змін потребують усі пункти тендерної документації і Додатки до ТД, де міститься інформація про кінцевий строк надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вищезазначену вимогу, Замовник повідомляє наступне: Одним із основних джерел надходження коштів до бюджету громади був та залишається дохід від землі, в зв’язку з чим з метою збільшення надходжень до місцевого бюджету гостро стоїть питання проведення у цьому році нормативної грошової оцінки земель на населені пункти громади. Проведення нормативної грошової оцінки має не тільки регуляторний характер щодо поліпшення земельних відносин, а також значний соціально-економічний аспект, оскільки за рахунок зростання надходжень від плати за землю органи місцевого самоврядування отримують додаткову можливість підвищувати соціально-економічний стан населених пунктів, сприяти виконанню регіональних програм розвитку адміністративно-територіальних одиниць, розробити механізми економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Згідно пункту 271.2. Податкового кодексу України, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає обґрунтованим встановлення строку передачі Замовнику технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту в паперовій формі – до 13 липня 2023 року. При цьому, відповідно до статті 23 Закону України «Про оцінку земель» технічна документація з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації. Отже Замовником дотримано вимоги діючого законодавства та встановлено строк для затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту відповідною радою – до 15 серпня 2023 року. Разом з цим, Замовником планується затвердження технічної документації до 15 липня 2023 року, з метою дотримання пункту 271.2 Податкового кодексу України. Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги учасника № UA-2023-06-21-013613-a.b1 від 23.06.23, 13:59
Статус вимоги: Відхилено