• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)

У формі кількість вказується кількість найменувань медичних матеріалів, та буде відображено у шт, реальна кількість кожного зазначена в технічному завдані до ТД

Завершена

345 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 726.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2018 09:58 - 27.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 6fe024b9025d4a0d82a6602b52f04add
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-15-000176-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Новороздільській міській лікарні ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2130204, номер тендеру у UA-2018-02-15-000176-a 15.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №з/п Назва товару Од. виміру Кількість 1 Бинт марлевий медичний н/с 5*10 шт 3400 2 Бинт марлевий медичний ст. 5*10 шт 100 3 Бинт марлевий медичний н/с 7*14 шт 4400 4 Бинт марлевий медичний ст. 7*14 шт 100 5 Бинт гіпсовий 0.15*2.7 шт 48 6 Бинт гіпсовий 0.20*2.7 шт 48 7 Бактеріальний фільтр одноразового використання (тепло- та вологообмінник) з портом шт 10 8 Вата н/с 100г зіг/заг шт 2700 9 Відріз марлевий 5м шт 200 10 Голка для ін’єкцій 0.8*40мм шт 100 11 Голка для спинальної анестезії G25 шт 10 12 Голка для спинальної анестезії G22 шт 10 13 Дренаж прямий типу Редона перф. L-500мм №15 шт 100 14 Дренаж типу “Редон” (адаптер Жане) Fr 15; Fr18; Fr24; Fr30 шт 50 15 Дренаж торакальний ( на металевому стилеті-троакарі) 10.0 Fr 30 шт 15 16 Зонд шлунковий №18,№20, №22 шт 35 17 Затискач для пуповини одноразового використання шт 250 18 Нитки капронові (поліамідні) кручені, хірургічні, білі, 1 (М4), (моток 50 м.) мот 60 19 Нитки капронові (поліамідні) кручені, хірургічні, білі, 2(М5), (моток 50 м.) мот 48 20 Нитки капронові (поліамідні) кручені, хірургічні, білі, 2 (М6), (моток 50 м.) мот 12 21 Chirlac br.violet HR 48 EP 4 - USP 1 1х90 Плет., з полігліколевої кислоти, розсм., фіол. шт 24 22 Кетгут стерильний 1,5м №3,№4, №5, №6, №7 шт 800 23 Комплект для встановлення венозного підключичного катетера КВ-2 з “метеликом”, катетер -1,0; голка — 1,0 шт 10 24 Комплект для встановлення венозного підключичного катетера КВ-3 з “метеликом” (катетер 1, 4; голка — 1,5) шт 20 25 Лезо хірургічне стерильне розмір 20,21,22 шт 800 26 Інтравенозна канюля G18-G22 шт 1000 27 Інтравенозна канюля G24 шт 200 28 Мандрена розмір 20 G- 22 G шт 20 29 Марлевий відріз у рулонах (1рул=1000м) м 3000 30 Пластир на тканинній основі 2смх500см шт 700 31 Пластир бактерицидний на бавовняній основі 2,5х7,6 шт 800 32 Пов’язка гідрогелева медична стерильна на сітчатій основі, ранозагоююча з метилурацилом 6х10см шт 5 33 Подовжувач для інфузійних помп 1800мм шт 10 34 Рукавички медичні латексні одноразового використання н/с припудрені М, S,L пар 19000 35 Рукавички оглядові латексні стерильні М пар 1300 36 Рукавички хірургічні стерильні з пудрою 7,0- 8,5 пар 800 37 Рукавички стерильні хірургічні “подвійні” розмір 7,0-8,0 пар 20 38 Система для переливання інфузійного розчину з металевою голкою шт 2500 39 Серветки марлеві медичні стерильні 16смх14см 4 шарові №1 шт 20 40 Серветки марлеві медичні стерильні з петлею з рентгеноконтрастною стрічкою 90см х45см 4 шарові №2 шт 5 41 Сильфон 300 шт 20 42 Скарифікатор одноразовий стерильний шт 20000 43 Трубка ендотрахеальна з/м розмір 6-8,5 шт 200 44 Шовк стерильний 1,5м № 3; №4; №5 шт 144 45 Шприц інсуліновий одноразового застосування U 100 1 мл з голкою 0,33x12мм шт 1000 46 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою 0,6x30 шт 14000 47 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 0,7х35 шт 11000 48 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл з голкою 0,8х40 шт 8000 49 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою 0,8х40 шт 2000 50 Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Луєр-Лок, 30мл.без голки шт 20 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц інсуліновий одноразового застосування U 100 1 мл з голкою 0,33x12мм шт 1000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2 мл з голкою 0,6x30 шт 14000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5 мл з голкою 0,7х35 шт 11000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10 мл з голкою 0,8х40 шт 8000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20 мл з голкою 0,8х40 шт 2000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2130204, номер тендеру у UA-2018-02-15-000176-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме: Скарифікатор одноразовий стерильний шт 75000 Сечоприймач 2л з отвором для зливу шт 200 Шприц ін’єкційний інсуліновий U 100 1,0 мл шт 10000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл шт 24600 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл шт 22000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл шт 20000 Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл шт 5000 , які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до п.1 Розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Підкреслюємо, що поділ предмета закупівлі на лоти є виключно правом, а не обов’язком Замовника, про що свідчить вищенаведена диспозитивна норма відповідного нормативно-правового акту. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку визначення предмета закупівлі. Більше того, звертаємо Вашу увагу на те, що підставою для того, щоб Замовник скористався своїм правом поділу предмета закупівлі на лоти, повинні слугувати такі критерії як обсяг, номенклатура, місце поставки товарів тощо, що обґрунтовувало б відповідний поділ предмета закупівлі та робило б його вмотивованим. Проте, у конкретному випадку закупівлі медичних матеріалів Замовником, достатніх підстав для обґрунтованого поділу предмета закупівлі немає. Таким чином, жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Тендерна документація, затверджена Замовником, не містить. Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення публічних закупівель Замовник керується такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням (згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до «замовлення» конкретного постачальника прямо суперечитиме принципам здійснення публічних закупівель. Замовник не має права та не повинен виокремлювати конкретні позиції товарів у лоти для задоволення потреб конкретного учасника закупівель. Більше того, у своїй Вимозі скаржник пропонує Замовнику здійснити закупівлю товарів за окремим лотом не у тій кількості, яка визначена Замовником у тендерній документації, що є абсолютно необгрунтованим та в жодному випадку не підлягає задоволенню, оскільки не відповідає реальним потребам Замовника. Зокрема, Скарифікатор одноразовий стерильний – скаржник пропонує закупити 75000 шт, хоча Замовником встановлено кількість 20000 шт. у Технічному завданні; Сечоприймач 2л з отвором для зливу скаржник пропонує закупити 200 шт., хоча Замовник не замовляв його взагалі; Шприц ін’єкційний інсуліновий U 100 1,0 мл - скаржник пропонує закупити 10000 шт. замість 1000 шт. Шприц ін’єкційний одноразового застосування 2,0 мл скаржник пропонує закупити 24600 шт замість 14000 шт Шприц ін’єкційний одноразового застосування 5,0 мл скаржник пропонує закупити 22000 шт – замість 11000 шт Шприц ін’єкційний одноразового застосування 10,0 мл скаржник пропонує закупити 20000 шт замість 8000 шт Шприц ін’єкційний одноразового застосування 20,0 мл скаржник пропонує закупити 5000 шт – замість 2000 шт Враховуючи вищезазначене, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити вимогу Учасника про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено