• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: а саме: Перевезення та утилізація відходів медичного походження групи «В», перевезення та утилізація ламп люмінесцентних.

Дана закупівля підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями).

Завершена

1 262 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 313.50 UAH
Період оскарження: 21.06.2023 12:35 - 26.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога Замовника

Номер: ec03090e38df49c082216eec75fcd2e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.c10
Назва: Дискримінаційна вимога Замовника
Вимога:
Замовник зовсім не розуміє нічого у посвідченнях, які прописані, а саме, Замовник вимагає наступне: "сертифікати про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами» виданий Державною екологічною академією післядипломної освіти та управління (не менше двох)". Задля розуміння Замовника, хочемо пояснити, що зазначені вище посвідчення видаються тільки МОЗ! Де Замовник бачив посвідчення від Держ.еко академії залишається найбільною загадкою. Ймовірно у Учасника, під якого прописав цю умову. Задля відсутності дискримінації Учасників, вимагаємо внести зміни та викласти цей пункт у наступному вигляді: "сертифікати про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами»". У іншому разі, ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою щодо наших порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник Відповідно до пункту 8 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, визначено, що користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним в електронній системі закупівель, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням його даних персональної ідентифікації. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється в електронній системі закупівель. Оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти йому, а також комісії про факт розміщення користувачем інформації неналежного змісту. Згідно пункту 9 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, у разі розміщення в електронній системі закупівель інформації шкідливого та/або образливого характеру, та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган на підставі рішення комісії приймає рішення про надання адміністраторові дозволу на припинення публічного доступу до такої інформації. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що електронна система закупівель не місце для образ та емоційних випадів у бік Замовників. У складі тендерної пропозиції щодо даної закупівлі Учасники мають право надавати сертифікати про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами»" (не менше двох), видані Державною екологічною академією післядипломної освіти та управління або еквівалентом - іншими спеціалізованими учбовими закладами, що, в свою чергу, не вважається невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Враховуючи наведене, відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

двох уповноважених з безпеки на транспорті

Номер: e2cef57f945f42aeab0524c095d3da57
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.a9
Назва: двох уповноважених з безпеки на транспорті
Вимога:
На якій підставі Замовник порушує чинне Законодавство Про публічні Закупівлі та встановлює дискримінаційну вимогу щодо наявності саме ДВОХ уповноважених з безпеки на транспорті? Адже можна одразу прописати 10 уповноважених з безпеки на траснпорті. Чи Замовник вирішив, що він є контролюючим та Законодавчим органом, який може встановлювати власні вимоги та правила? Вимагаємо видалити вимогу, яка прописана під конкретного Учасника та яка обмежує коло Учасників до одного
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» Саме у повній відповідності до вказаної вище норми Закону, тендерна документація містить вимогу щодо надання підтвердження наявності, в тому числі, відповідних працівників, а саме: двох уповноважених з безпеки на транспорті. Додатково, хочемо повідомити, що, відповідно до п.7 розділу 3 тендерної документації Учасники не обмежені у своєму праві залучати для підтвердження відповідності їх тендерних пропозицій кваліфікаційним вимогам закупівлі інших суб’єктів господарювання в якості субпідрядників. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 19ed60233ad24455b2f3a8f8472db1b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.b8
Назва: вимога
Вимога:
Ймовірно, замовник переплутав закупівлю з будівництва та закупівлю з надання послуг з утилізації небезпечних відходів. Адже прог які свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій може йти мова у послугах з утилізації небезпечних відходів? Це банально нелогічна вимога. Вимагаємо видалити вимогу, яка не має жодного значення у цій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Предметом даної закупівлі є ««Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: а саме: Перевезення та утилізація відходів медичного походження групи «В», перевезення та утилізація ламп люмінесцентних» Виходячи з Вашої вимоги, логічно зробити припущення, що наявність у учасника працівників, які мають свідоцтво кваліфікаційного рівня з будівництва не буде відповідати предмету даної закупівлі. Саме тому, тендерна документація не містить дискримінаційних вимог щодо надання свідоцтва кваліфікаційного рівня з робітничих професій в сфері будівництва. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Висновки

Номер: da7d6c0637cc4097955678703737cbe3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.c7
Назва: Висновки
Вимога:
Замовник вимагає у складі Пропозиції учасника: "Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів; Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті". Але Замовник не є контролюючим органом, який має право такі документи вимагати. Адже зазначені вище документи подаються при отриманні ліцензії на поводження із небезпечними відходами. Тож, ймовірно, заначені документи прописані під конктетного учасника. Тож задля дотримання основних приниципів публічних закупівель, а саме відсутності дискримінаційних вимог, вимагаємо видалити зазначені вище документи із Тексту Оголошення. У разі відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;»… Згідно з ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;» Враховуючи те, що технологія є об’єктом санітарно-епідеміологічної експетизи, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічних регламентів є законною та обґрунтованою. Зважаючи на наведене, відсутні підстави в задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 3d6dd9fb7d974f30a3d3253b0dd5843e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.c6
Назва: вимога
Вимога:
Оскільки Замовником не заборонене залучення субпідрядника, то вимагаємо у Додатку 1 Технічних вимог, пункту 5, вимагаємо додати фразу або надання Договору із субпідрядною організацією та викласти пункт 5 у наступному вигляді: "5. 1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів; -відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть). Або надати Діючий до кінця року Договір із субпідрядною організцією".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Уся необхідна інформація щодо залучення субпідрядників міститься у п. розділу 3 тендерної документації. Оскільки, тендерна документація не містить жодних обмежень, дискримінаційних умов чи заборон для учасників щодо залучення субпідрядників відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 8891f704c47e464481f24018fe4d2ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.c5
Назва: вимога
Вимога:
Яким нпа передбачена навність зазначених Замовником саме цих критеріїв на пакеті? А саме, де прописані ці критерії хоча б у одному нпа? Можливо це ЗУ "Про відходи" чи Правила поводження із небезпечними відходами? Замовник прописав на свій умовний погляд наступні критерії, які не є законними по відношенню до Учасників. Тож, вимагаємо видалити із тексту Оголошення вимогу, яка не передбачена чинним Законодавством, а саме : "назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Вимога, яка міститься в тендерній документації, щодо надання пакування для медичних відходів передбачена п.28 ОСОБОЛИВОСТЕЙ та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)….» Додатково інформуємо Вас, що вимога щодо наявності на пакуванні: «назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; дата передавання; вага переданих відходів» передбачено Додатком 1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами Наказ МОЗ №325 (зі змінами). Крім цього, дана вимога щодо пакувальної тари не є дискримінаційною, оскільки, відповідно до частини четвертої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Вказані вимоги тендерної документації передбачені нормативно-правовими актами: ЗУ «Про публічні закупівлі» та Наказом МОЗ №325 (зі змінами). Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кількість

Номер: 3a56bd89b14b4fdcac1feb4abb33a097
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.b4
Назва: Кількість
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть яка вага одно пакету 1 пакунок (50л) для вірного розрахунку ціни?!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Орієнтована вага 1 заповненого пакету складає 12 кг. Нагадуємо Вам, що запитання щодо умов закупівлі Ви можете подавати в розділі «Запитання» через електронну систему закупівель. Враховуючи наведене, не має підстави у задоволенні Вашої вимоги в зв’язку з її відсутністю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3c02693e7bd6419b9f58b4d82d594d75
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, складається враження, що умовам пакування відходів приділяється більше уваги, ніж їх безпосередньому знешкодженню. Відповідно до ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник вимагає : «За графіком, узгодженим Сторонами, Виконавець приїжджає до Замовника, завантажує самостійно та транспортує медичні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю пакування (тари). Вимоги до пакування (тари): Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це - спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів категорії В, розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією) Пакування (тара) має містити інформацію: - напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»; - назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи; - дата передавання; - вага переданих відходів Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). видаткова накладна на пакування (тару);» В той час як згідно ч. 1 Додатку 2 тендерної документації Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору: довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, технологій та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Тобто Замовнику байдуже як та на чому будуть знешкоджуватися відходи, які є предметом закупівлі? Чинним законодавством України передбачені критерії, яким повинні відповідати всі ліцензіати у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до умов ст. 34 ЗУ «Про відходи», а також згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 446, Замовники мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному: - перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження; - перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C; - перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу, зокрема посадові особи які мають екологічні знання, особи, які пройшли професійну підготовку фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, водіїв, які мають свідоцтво ДОПНВ та пройшли підготовку щодо перевезення небезпечних вантажів. На підставі вищевикладеного, вимагаємо додати до тендерної документації зазначені вище кваліфікаційні та технічні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Згідно з роз’яснювальним листом Мінекономрозвитку від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація містить усі перелічені Вами вимоги у тому чи іншому вигляді, що свідчить про обачність, уважність та принциповість Замовника у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 1b4007d1b760489fba487f30d4ac50a5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Наказу МОЗ 1602 питання щодо Пакування небезпечних відходів - є відповідальністю Замовника. У такому випадку не зрозуміло за яких підстав Замовник вимагає надати у складі пропозиції “сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації); декларація постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами). видаткова накладна на пакування (тару);». Вимагаємо видалити зазначену вимогу з ч.2 Додатку № 1 Тендерної документацією, яка вочевидь прописана під конкретного учасника та не відповідає законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 11 розділу V Наказу від 08.06.2015 № 325 у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року № 1602 відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання). Наказ від 08.06.2015 № 325 у редакції наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06 вересня 2022 року № 1602 не містить інформації про спосіб у який заклад охорони здоров’я забезпечує наявність пакувальної тари. Вимога Замовника щодо пакувальної тари не є дискримінаційною, оскільки, відповідно до частини четвертої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2049aa1e63f44ea5a40fbf93382cd616
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-007613-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до ч.5 Додатку № 1 вимагається: «1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів; -відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть). 2) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.» Відповідно до ЗУ «Про відходи», утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації. Враховуючи зазначене, «- клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт» - не можуть бути використані як вторинна сировина, тому за доцільне викласти зазначену вимогу у наступній редакції «Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації або видалення, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів; -відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть).» Окрім цього, з 09.07.2023 р., вступає в силу ЗУ «Про управління відходами», в якому взагалі відсутня такая операція як «утилізація», в той час як згідно нової редакції «видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1;». Підсумовуючи вищевикладене, вимагаємо привести ч.5 Додатку №1 Тендерної документації – у відповідність до норм законодавства, в противному випадку будемо оскаржувати дії уповноваженої особи до Аудиторської служби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ЗУ «Про відходи» одними з основних напрямів реалізації державної політики в сфері поводження з відходами є: 1. зведення до мінімуму утворення відходів та зменшення їх небезпечності; 2. забезпечення комплексного використання матеріально-сировинних ресурсів; 3. сприяння максимально можливій утилізації відходів шляхом прямого повторного чи альтернативного використання ресурсно-цінних відходів. Законом встановлено вимогу щодо сприяння максимально можливій утилізації відходів. Ваше твердження про те, що клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт» - не можуть бути використані як вторинна сировина є виключно суб’єктивним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. Крім цього, посилання на ЗУ «Про управління відходами» є некоректним. ЗУ «Про управління відходами» встановлює правила здійснення діяльності з управління відходами, що не є поводженням з відходами згідно діючого законодавства України. ЗУ «Про управління відходами» не надає автоматичного права суб’єктам господарювання, які мають ліцензії на поводження з відходами (у т.ч. видалення), на здійснення діяльності з управління відходами (у т.ч. видалення). Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить жодних обмежень, заборон чи дискримінації учасників закупівлі щодо залучення субпідрядних організацій. Тому вимога щодо надання «копії чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів; -відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть).» є обґрунтованою та такою, що відповідає предмету закупівлі. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено