• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів

Завершена

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 21.06.2023 11:30 - 26.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ З ОБЛАСНИМИ ЦЕНТРАМИ ПЛАНУВАННЯ СІМ’Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ, МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №38 від 01 серпня 2023 року

Номер: 3de9c746dc514be980a685c86ce8e785
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-005640-a.a3
Назва: СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ З ОБЛАСНИМИ ЦЕНТРАМИ ПЛАНУВАННЯ СІМ’Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ, МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №38 від 01 серпня 2023 року
Скарга:
Замовником торгів 21 червня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-005640-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 30.06.2023 Товариством було отримано повідомлення про аномально низьку ціну. На що було завантажено обгрунтування аномально низької ціни Учасником у відповідний строк. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №30 від 04 липня 2023 року). 07.07.2023р. Товариством була подана Скарга до органу оскарження АМКУ щодо неправомірного відхилення найвигіднішої Пропозиції за результатами Аукціону. Рішенням від 20.07.2023 № 11058.pdf було зазначено Зобов'язати комунальне підприємство "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ З ОБЛАСНИМИ ЦЕНТРАМИ ПЛАНУВАННЯ СІМ’Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ, МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" за процедурою закупівлі — "Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-21-005640-a. У рішенні АМКУ від 20.07.2023р. №11058 було зазначено, на що саме Замовник не надав Учаснику 24 години виправлення невідповідностей та зобов’язав надати саме на ці підстави надати 24 години щодо усунення невідповідностей. Замовник надав 24 години Учаснику. Але Замовник за власним бажанням надав ще декілька підстав, які першочергово не були зазначені у попередньому Протоколі-рішенні Уповноваженої особи. І, знову відхилив найвигіднішу Пропозицію Учасника Протоколом №38 від 01 серпня 2023 року. Тож, по-перше вважаємо, що Замовник перевищив свої повноваження, оскільки невідповідності у таких документах, як «2.3. Додатком №3 тендерної документації передбачено надання: 23.Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації. В складі тендерної пропозиції учасника надано сертифікат відповідності номер UA.276.165.01-23 виданий ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» (файл «Пакети поліетиленові УНІВЕРСАЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ СВ UA.276.165.01-23 (1).pdf»), яке не є держаним органом із стандартизації, метрології та сертифікації. ТОВ «А-ЕНЕРГО» не виконав вимогу Замовника. Згідно вимог/умов тендерної пропозиції Відсутність вищеназваних документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації учасника, незалежно від ціни його пропозиції. Але, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» є з найнижчою ціною серед інших учасників, надати ТОВ «А-ЕНЕРГО» можливість усунення невідповідності та подати Сертифікат відповідності на пакування (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації. 2.4. Додатком №3 тендерної документації передбачено надання довідки про наявність спецтранспорту (власного або найманого, або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами, зокрема свідоцтво про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів). В складі тендерної пропозиції учасника надано довідку, відповідно до якої Учасник повідомляє про наявність орендованого спецтранспорту ЗАЗ 110557 колір білий (файл «довідка спецтранспорт.pdf») та копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗАЗ 110557 з реєстраційним номером АР 5047СР (файл «Таврия бел ЗАЗ.pdf»). Згідно тексту довідки про спецтранспорт ЗАЗ 110557 з реєстраційним номером АР 5047СР є спецтранспортом, що не відповідає надпису в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу ЗАЗ 110557 з реєстраційним номером АР 5047СР - загальний вантажний пікап. Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, але, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «А-ЕНЕРГО» є з найнижчою ціною серед інших учасників: надати ТОВ «А-ЕНЕРГО» можливість усунення невідповідності та подати свідоцтво про реєстрацію вказаного транспортного засобу ЗАЗ 110557 з реєстраційним номером АР 5047СР з спецпозначкою про те, що він є спецтранспортом, як це вказано в довідці (файл «довідка спецтранспорт.pdf»).» не були прописані у рішенні АМКУ від 20.07.2023 № 11058.pdf. Тож, Замовник не прав додавати невідповідності на власний розсуд та власне бажання. По-друге, Учасник не погоджується із підставами відхилення, зазначеними у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №38 від 01 серпня 2023 року. А саме, Замовником вимагалось наступне: «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації». Відповідно до ст.8 ЗУ «Про стандартизацію» Суб'єктами стандартизації є в тому числі підприємства, установи та організації, що здійснюють стандартизацію. Тобто, сертифікат відповідності можуть цілком законно видавати не тільки державні органи, а й приватні організації. Сертифікація проводиться органами з сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) і підтвердили власну технічну компетентність на відповідність європейським нормам та міжнародним стандартам ISO/IEC 17065, ISO/IEC 17021-1. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний розглянути документи, надані Учасником у Тендерній Пропозиції. Учасник надав у складі Пропозиції Сертифікат відповідності №UA.276.165.01-23. Цей сертифікат виданий приватним суб’єктом господарювання ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА»(код ЄДРПОУ 38944695, юр.адреса - 69006, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Північне Шосе, будинок 3), який є Акредитованим органом з сертифікації. Оскільки сертифікація продукції є добровільною ініціативою, суб’єкт господарювання може за власним бажанням обирати суб’єкта стандартизації. Сертифікат був завантажений повторно при наданні Замовником 24 години для Учасника. Додатково Учасником був завантажений лист-роз’яснення із законодавчими підставами та посиланнями на ці підстави у файлі лист-роз’яснення.pdf. По-третє, Замовник вимагав надати довідку про наявність спецтранспорту. Жодного слова в Тендерній Документації щодо наявності спеціальної відмітки в тех.паспорті не було зазначено Замовником у вимогах до майбутнього Учасника. І посилання Замовника на чинне Законодавство суперечить його Тендерній Документації, в якій була відсутня конкретизація спецтрнаспорту. У Протоколі №38 від 01 серпня 2023 року, Замовник посилається на визначення транспортного засобу спеціалізованого призначення. Але Замовник не вимагав надати довідку саме на транспортний засіб спеціалізованого призначення. Існує різниця між спецтранспортом та транспортом спеціального призначення. Умовою для Учасників було надання довідки про наявність спецтранспорту, що і було зроблено Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО». Ми вважаємо, що Замовник бере на себе надмірні зобов’язання, адже окрім конкретної ваги автомобілю(не більше 3500кг), Замовник не встановлював інші обмеження до транспортного засобу Учасника. Тож, Учасник повністю не погоджується із Замовником та вважає, що виконав цю умову ТД Замовника. Додатково Учасником був завантажений лист-роз’яснення із посиланням та роз’ясненням, що Замовник не є правий. Учасник вважає, що Замовник повторно неправомірно відхилив його Пропозицію. Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законоадвства у сфері Публічних Закупівель. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-06-21-005640-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №38 від 01 серпня 2023 року Додатки: 1. Протокол №38 від 01 серпня 2023 року. 2. Лист-роз’яснення.pfd 03.08.2023р.
Дата розгляду скарги: 16.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.08.2023 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2023 15:50
Дата виконання рішення Замовником: 05.09.2023 09:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12886-р/пк-пз від 16.08.2023 виконано.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a246c5adcefa435287c5981b30e9424b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-005640-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА НА РШЕННЯ ЗАМОВНИКА КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ З ОБЛАСНИМИ ЦЕНТРАМИ ПЛАНУВАННЯ СІМ’Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ, МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” ВИКЛАДЕНЕ ПРОТОКОЛОМ №30 від 04 липня 2023 року Замовником торгів 21 червня 2023 року розпочато процедуру закупівлі по предмету закупівлі Послуги з поводження з небезпечними відходами (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-21-005640-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (надалі - Товариство) згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію у зазначеній вище закупівлі. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів Замовником встановлено ціну (питома вага критерію – 100%), та визначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. За результатами розгляду пропозиція Товариства, системою закупівель визначено як найнижчу ціну пропозиції. 30.06.2023 Товариством було отримано повідомлення про аномально низьку ціну. На що було завантажено обгрунтування аномально низької ціни Учасником у відповідний строк. Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №30 від 04 липня 2023 року). Сертифікат про проходження навчального курсу програми з профілактики та контроля інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19 був наданий у складі Пропозиції Учасника, тож на якій підставі Замовник вказав, що зазначений вище сертифікат не відповідає Умовам є протиправним та таким, що порушує права Учасника. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Учасник надав у складі Пропозиції Висновок СЕС на технологічний реглмаент, а саме технологію знешкодження різних видів відходів. Замовник не довів, що наданий нами висновок є таким, який не відповідає його вимогам. Замовник зазначив, що у Учасника начебто протермінований висновок Державної екологічної експертизи. Але, хочемо зауважити, що ЗУ «Про екологічну експертизу» втратив наразі чинність. Але, відповідно до нього, раніше Позитивний висновок державної екологічної експертизи є дійсним протягом трьох років від дня його видачі. Якщо за цей час не розпочато реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи, то він підлягає новій державній екологічній експертизі. Оскільки, ТОВ «А-ЕНЕРГО» розпочало реалізацію рішення щодо об'єкта державної екологічної експертизи, то ТОВ «А-ЕНЕРГО» не має отримувати новий висновок Державної екологічної експертизи. Про що, навіть є примітка в кінці документа, наданого ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі пропозиції. Хочемо зауважити, що Замовник, оскільки відповідно до Протоколу виявив невідповідність, не дотримався чинного Законодавства та, виявивши невідповідність в наведених документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону України «Про публічні Закупівлі». Товариство не може погодитись з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав. Наголосимо, що Замовник перевищив свої повноваження, та не притримується Чинного Законоадвства у сфері Публічних Закупівель. Суб’єкт оскарження вважає, що Замовником було порушено наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Так, Замовником було неправомірно відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО», яка мала сприяти ефективному розпорядженню та економії бюджетних коштів, що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності. Таким чином, Суб’єкт оскарження є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, а відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження з підстав які суперечать вимогам чинного законодавства та порушення основних принципів проведення закупівель під час вибору переможця закупівлі є грубим порушенням законодавства про закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (UA-2023-06-21-005640-a) 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення викладене протоколом №30 від 04 липня 2023 року. Додатки: 1. Протокол №30 від 04 липня 2023 року. 2. Висновок СЕС 3. Висновок Державної екологічної експертизи. 07.07.2023р. Директор М.Ю. Жестков
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.07.2023 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2023 11:22
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2023 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №11058-р/пк-пз від 20.07.2023 виконане.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції у процедурі торгів на закупівлю UA-2023-06-21-005640-a

Номер: 6c3569bf8f5746eb9731ae570bff9d47
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-21-005640-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції у процедурі торгів на закупівлю UA-2023-06-21-005640-a
Скарга:
Замовником порушені принципи закупівель та законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки останнім неправомірно було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ», а тому є всі підстави для визнання порушення Замовником процедури закупівлі, визнання його дій такими, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та зобов’язання його скасувати неправомірне рішення. Замовником було порушено принцип закупівель щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наше право на справедливу та добросовісну конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2023 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2023 13:24
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2023 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №11088-р/пк-пз від 20.07.2023 виконане
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua