• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою: смт. Бородянка, вул. Центральна, 331 Бучанського району Київської області (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

27 781 429.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 907.15 UAH
Період оскарження: 20.06.2023 20:09 - 05.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо перегляду пропозиції Приватного підприємства «Реалбудсервіс-транс»

Номер: 409acbd614454e478b1ab0e4d35c628a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.c6
Назва: Вимога щодо перегляду пропозиції Приватного підприємства «Реалбудсервіс-транс»
Вимога:
Вимога Шановний Замовнику! Протоколом Уповноваженї особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини Полякової ї № 23-6-2023 від 17 липня 2023 року, було відхилено (дискваліфіковано) пропозицію ПП Реалбудсервіс-транс з наступних підстав: 1. На вимогу ч. 4 Додатку 1 Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Учасником не завантажено Фінансову звітність за 2020, 2021 та 2022, яка має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що не відповідає в повній мірі ч. 4 Додатку 1 ТД. Учасник закупівлі - ПП Реалбудсервіс-транс пропозиція якого була відхилена не погоджується з зазначеною у протоколі підставою та вважає, що зазначена вимога є дискрімінаційною і Учасник в документах наданих відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, заначив що ця вимога у тендерній документації порушує ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закон « Про економічну конкуренцію». Вважаємо за необхідне зазначити, що фінансова звітність Підприємства не впливає на досвід який має Підприємство у виконанні аналогічних робіт. Зазначаємо що Підприємство має багаторічний досвід у виконанні аналогічних договорів (робіт) за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, з позитивними результатами та не має жодного випадку застосовання оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-які інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України. 2. ч. 4 Додатку 1 ТД. - На вимогу п. 6 Додатку 1 ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник не надав переклад міжнародного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво). Учасник не погоджується із твердженням Замовника на підставі того що у Тендерній документації не зазначено що міжнародний сертифікат потребує перекладу, та не зазначено якою нормою Закону це передбачено. Тим паче що сертифікат складений міжнародною мовою, є іменним крім того на ньому зазначено ISO 9000 : 2000 який вимагався у тендерній документації. Підприємством було надано крім ISO 9000 : 2000 у складі пропозиції копії чинних посвідчень які видані Управлінням Держпраці про підтвердження проходження навчання з охорони праці, які діють на території України та є чинними. Учасник вважає що наданими документами у складі пропозиції підтвердив наявність обізнаного та сертифікованого працівника з питань охорони праці. 3. Відповідно до п. 3.1 Розділу ІІІ ТД. - На вимогу п. 4 Додатку 7 ТД, Учасник не надав Витяг з Державної податкової служби України про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків (з можливістю його перевірки), чим порушив вимогу п. 6 Додатку 1 ТД. Учасник надав підтверджуючий офіційний лист з мокрою печаткою та підписом в.о. начальника Державної податкової служби від 30.06. 2023 року №16985/6/14-29-18-22 про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків. На підставі вищевикладеного Учасник вважає дії Замовника неправомірними та порушуючими ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закон « Про економічну конкуренцію» та вимагаємо ВІДМІНИТИ рішення Уповноваженї особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини Полякової ї № 23-6-2023 від 17 липня 2023 року, яким було відхилено (дискваліфіковано) пропозицію ПП Реалбудсервіс-транс, переглянути пропозицію ПП Реалбудсервіс-транс, визначити переможцем процедури закупівлі та повідомляємо, якщо Замовником не буде задоволено вимогу Підприємства, ПП Реалбудсервіс-транс буде вимушений оскаржити неправомірні дії Замовника шляхом подачі скарги до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на Вимогу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» від 18.07.2023 № UA-2023-06-20-016531-a.c6 Щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» на закупівлю: Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою: смт. Бородянка, вул. Центральна, 331 Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі — Закупівля) Замовником - Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, відбувся розгляд та оцінка тендерної пропозиції ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС», яка здійснювалася відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику - ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС». Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник - ПП «РЕАЛБУДСЕРВІС-ТРАНС» частково не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. 1. По першому питанню щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», повідомляємо: Згідно ч. 4 Додатку 1 ТД Замовником установлена вимога про надання: «Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за 2020, 2021, 2022 роки (або за менший звітний період) (на вибір учасника). - Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція №1 та Квитанція №2)». Тендерною пропозицією Учасника не підтверджено дану вимогу, про що було надіслано повідомлення про усунення даної невідповідності, однак Учасником не надано відповідних документів після виправлень для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», згідно вимоги ч. 4 Додатку 1. Відповідно до п. 5.5 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 2. По другому питанню щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», повідомляємо, що ст. 37 ЗУ Про забезпечення функціонування української мови як державної від 25.04.2019 № 2704-VIII передбачено: п. 1. Мовою листування громадських об’єднань, політичних партій та інших юридичних осіб, зареєстрованих в Україні, з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної і комунальної форм власності в Україні є державна мова. п. 2. Зареєстровані в Україні громадські об’єднання, політичні партії та інші юридичні особи ухвалюють статутні документи та рішення, надсилають статистичну інформацію, податкову та іншу звітність до органів державної влади чи органів місцевого самоврядування державною мовою. Також, відповідно до п. 3.1 Розділу ІІІ ТД передбачено: «Офіційні документи, видані органом іноземної держави повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку, або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням завіреного у встановленому порядку перекладу цих документів на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Неофіційні документи (що не підлягають легалізації/апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом, та складені не українською мовою, повинні бути перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється учасником. Тексти повинні бути автентичними; визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо документ не потребує легалізації/апостилювання згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною, що видала документ, потрібно надати довідку (в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію) між Україною та країною, що видала документ.». Учаснику було надано Повідомлення про усунення даної невідповідності, однак Учасником не надано відповідних документів по виправленню даної невідповідності.». Тендерною пропозицією Учасника не підтверджено дану вимогу, про що було надіслано повідомлення про усунення даної невідповідності, однак Учасником не надано відповідних документів після виправлень для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно вимоги п. 6 Додатку 1 ТД. Відповідно до п. 5.5 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. 3. По третьому питанню щодо ненадання Учасником Витягу з Державної податкової служби України про відсутність Учасника процедури закупівлі у переліку ризикових платників податків (з можливістю його перевірки), відповідно до п. 4 Додатку 7 ТД повідомляємо, що Учаснику було надано Повідомлення про усунення даної невідповідності, а саме ненадання даної інформації. Учасник не відреагував на дане повідомлення та не надав відповідної інформації. Згідно п. 5.5 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, протокольним рішенням від 17.07.2023 № 23-6-2023, Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вважаємо, що дана вимога є безпідставною та неправомірною, так як Замовником дотримано всіх умов та вимог, згідно чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

скарга до АМКУ

Номер: 07c0bec3099e429ea28ffa4d39e10bad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.c5
Назва: скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.07.2023 14:46
Автор: ПП Реалбудсервіс-транс, Адилханян Максим Геворгович +380513655279 realbudservis.trans@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 64ea6bfa90634f8598b73b18f2eced90
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.a4
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вимога детально викладена у прикріпленому документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, порядок видачі дозволів підвищеної небезпеки або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці регулюються Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 . Разом з тим в період воєнного стану дане питання врегульоване Постановою КМУ від 24 березня 2022 р. № 357. Просимо розглянути дані Постанови та отримати необхідні дозвільні документи у відповідності до них. Зауважуємо, що положення тендерної документації повністю відповідають чинним нормативним актам в цих питаннях.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 67e75b4955614fc68b7a8bcad9cdc802
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, умовами п. 2 Кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що аналогічний договір повинен бути укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Просимо зауважити, що останні півтора роки в Україні триває повномасштабне вторгнення, що суттєво вплинуло на економічну ситуацію в державі, в тому числі і на господарську діяльність в сфері будівництва. Було б коректно з Вашої сторони не враховувати строк активної фази війни при складанні умов тендерної документації та подовжити можливий строк укладання для аналогічного договору принаймні на рік. Це дозволило б більш об’єктивно підтвердити учасникам дотримання встановленого кваліфікаційного критерію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2023 01:04
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 15bf91a8d0434c30a28dab16ad6db3df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу та врахувати її положення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилково створено
Дата скасування: 29.06.2023 11:19
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 2f7c66c7ccae47d9bac7542ccac16504
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-016531-a.a1
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вимога детально викладена у прикріпленому документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний автор вимоги! СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) у відповідь на Вашу вимогу від 26.06.2023 № UA-2023-06-20-016531-a.a1, повідомляє наступне. Стосовно вимоги по питаннях: - дискримінаційної вимоги про надання документу «дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (надається на всі машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів» без альтернативи надання декларації відповідності матеріально-технічної бази. - дискримінаційної вимоги про надання сертифікату інженера з охорони праці, виданого органом з сертифікації персоналу будівельної галузі, який належить до Асоціації експертів будівельної галузі. Повідомляємо, що найближчим часом Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. По наступному питанню вимоги пояснюємо, що відповідно до вимог пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації, а також пунктом 10 Додатку 7 до тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції сертифікату системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Зазначене означає можливість надання як ДСТУ ISO 9001:2015 так і ДСТУ ISO 9001:2018, IDT «Системи управління якістю. Вимоги». Враховуючи вищевикладене, СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ вирішила задовільнити вимогу від 26.06.2023 № UA-2023-06-20-016531-a.a1 та найближчим часом внести відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено