• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо

М’ясо, код ДК 021:2015 - 15110000-2. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2023 18:01 - 25.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018

Номер: 8ff73126ffc445fe8196116e869b4a28
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-015887-a.a1
Назва: Щодо сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018
Вимога:
Згідно вимог Додатку №3 до тендерної документації, Замовником вимагається надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018. Проте, згідно наказу №93 від 26.01.2018 р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили свою чинність деяких наказів» було скасовано дію наказу №28 від 1 лютого 2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації» Тобто сертифікація в Україні є необов’язковою, крім того згідно вступу до ДСТУ ISO 14024:2018 програми екологічного марковання типу I є добровільними, ними можуть оперувати державні чи приватні агенції і вони можуть бути національного, регіонального чи міжнародного рівня. Згідно пункту №1.2 Статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що Замовник здійснює публічні закупівлі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. В Постачальника, який хоче стати Учасником даної закупівлі виникає закономірне питання, чи є доцільною вимога, щодо отримання в умовах військового стану сертифікату вартість якого сягає 30 тисяч гривень? Виникає великий сумнів щодо дотримання Замовником принципу максимальної економії, так як витрачені кошти на отримання даного сертифікату Учасник міг би витратити на покупку нової пакувальної машини або іншого приладу, необхідного для виробництва. Крім того, за вимогою Замовника на підтвердження відповідності критеріям безпеки Учасник повинен мати Декларацію виробника (посвідчення про якість), видану виробником продукції. Згідно п. 3 Статті 23 ЗУ «Про якість та безпеку харчових продуктів декларація виробника повинна містити посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися. Саме технічний регламент визначає вимоги до марковання харчових продуктів, відхилення від яких є порушенням закону. Чи не будуть суперечити вимоги технічного регламенту до марковання програмам екологічного маркування, питання теж залишається відкритим. Керуючись вище написаним ще раз просимо Замовника тверезо оцінити ситуацію та вилучити з вимог тендерної документації вимогу про надання сертифікату ДСТУ ISO 14024:2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація формується Замовником відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що в частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене Замовником не порушено вимог принципів закупівель товарів, робіт і послуг визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому всі документи передбачені тендерною документацією подаються обов’язково.
Статус вимоги: Відхилено