-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Торги не відбулися
11 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2017 17:36 - 21.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
4d28cc46fbb646fd91e34b071badc59b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-23-001221-b.b1
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035,м.Київ вул.Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «К.П.Верес»
код ЄДРПОУ 21742823
45000, Волинська обл., м.Ковель, вул.Грушевського 79
ел.пошта: director.veres@gmail.com
тел./факс:/03352/5-14-64
Замовник: Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету
Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ 20130489
45000, Волинська обл., м.Ковель, вул.Незалежності 73
ел. пошта: komunkovel@ukr.net
тел./Факс (03352) 61742, (067)3328552
Інформація про закупівлю:
Послуги з прибирання та підмітання вулиць
ДК 021:2015: 90610000-6
ID 987c76ed3024483c9bdfff215f1e6b23
Номер у ЦБД UA-2017-11-23-001221-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
10.01.2018р.
Плата за подання скарги – 5000грн. Без ПДВ
С К А Р Г А
на дії Замовника
ТзОВ «К.П.Верес» не погоджується із рішенням тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради оформлене протоколом №4 від 10.01.2018р. про розгляд тендерних пропозицій закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць (ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-23-001221-b) та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно якого тендерна пропозиція ТзОВ «К.П.Верес» була відхилена із чим не погоджуємося з огляду на наступне.
23.11.2017р. на сайті Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-23-001221-b) управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради розмістило оголошення про проведення процедури закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць, очікуваною вартістю 11 000 000грн., обравши при цьому процедуру закупівлі - відкриті торги.
ТзОВ «К.П.Верес» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
10.01.2018р. на адресу ТзОВ «К.П.Верес» надійшло електронне повідомлення про прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної документації, оформлене протоколом №4 від 10.01.2018р. Зі змісту даного протоколу стало відомо, що Замовник на етапі перекваліфікації учасників, дійшов висновку про те, що ТзОВ «К.П.Верес» не надано інформації (копії документів) про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі.
Вказане не відповідає дійсності, оскільки у опублікованій тендерній документації ТзОВ «К.П.Верес» (назва файлу відповідність кваліфікаційним критеріям) містяться сканкопії відповідних договорів, зокрема:
договору №240/16 від 18.05.2016р. згідно якого ТзОВ «К.П.Верес» надавало ТзОВ «УКРДОРС» послуги по косінню трави та прибирання території,
договору №7 від 30.12.2016р. згідно якого ТзОВ «К.П.Верес» на замовлення виконавчого комітету Ковельської міської ради надавало послуги з управління багатоквартирним будинком в м.Ковелі по вул.Незалежності 140 до складу послуг входило: прибирання прибудинкової території в т.ч. прибирання снігу, посипання прибудинкової території протиожеледними сумішами ( п.1.2. Договору),
договору №23 від 30.12.2016р. (аналогічного змісту) про надання послуг про управління багатоквартирним будинком в м.Ковелі по вул.Відродження 20.
Крім цього, звертаємо увагу на неоднакове застосування Замовником законодавства, що регулює проведення публічних закупівель.
Зокрема, на сайті Прозоро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-23-000208-c опубліковано дані про проведення управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради - закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулиць на 2017р. (ID: UA-2017-02-23-000208-c) де участь у конкурсі взяло ТзОВ «К.П.Верес» надавши тіж самі Договори та протоколом засідання тендерного комітету №33 від 27.03.2017р. – пропозиція ТзОВ «К.П.Верес» була визнана такою, що цілком відповідає тендерній документації замовника.
Більше того, перед цим ТзОВ «К.П.Верес» приймало участь у торгах (що були відмінені) із закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць на 2017р. (ID: UA-2017-01-13-001183-b), що проводилися цим же замовником https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-13-001183-b та надавши у складі тендерної пропозиції ті самі Договори – був допущений до участі у конкурсі , що вказано у протоколі №18 від 16.02.2017р.
Як відомо, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VII№ від 25.12.2015р. (далі- Закон) покликаний забезпечити ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників. (ст.3 Закону)
Положеннями ст.16 Закону передбачено, що Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації (ч.3 ст.16 Закону)
Додатком №1 до тендерної документації на закупівлю товару –Послуги з прибирання та підмітання вулиць Код ДК 021:2015: 90610000-6 передбачено, що учасники процедури повинен відповідати усім трьом кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність досвіду виконання аналогічних договорів, підтверджується Листом в довільній формі та Копією договору, про виконання аналогічних договорів.
Разом із цим у тендерній документації Замовника немає жодного посилання на те, які саме договори будуть вважатися «аналогічними»,
Аналогічними не можуть вважатися «повністю тотожні» договори, оскільки це суперечить в умовах функціонування вільної економіки та ринкових відносин - свободі договору. Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору (ст.627 ЦК України)
Переконані, що аналогічним договором є договір подібний зі змістом правовою природою та предметом закупівлі.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N454 від 17.03.2016р. затверджено Порядок визначення предмету закупівлі, положенням п.1 якого передбачено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої - п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць належить до Послуг щодо благоустрою території (п.81.3.) до яких відноситься косіння трави, прибирання прибудинкової території, прибирання снігу, посипання протиожеледними сумішами і т.п. (що становить предмет наданих договорів ТзОВ «К.П.Верес»).
Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі №3302-05-21952-07 від 07.07.2015р. – прийняття рішення Замовником про відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а і виходячи зі змісту інформації, наданої учасниками процедури закупівлі.
Відтак, вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТзОВ «К.П.Верес», яка повністю відповідає вимогам тендерної документації, що підтверджується поданими документами, цим самим усунувши його від участі у проведені конкурсу.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч.2. ст.19 Конституції україни, ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зупинити на час оскарження проведення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ«К.П.Верес» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №4 від 10.01.2018р.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Доказ підтвердження того, що під час проведення попередніх публічних закупівель, цим же замовником тендерній пропозиції ТзОВ «К.П.Верес» допускалися до участі у конкурсі:
- протокол засідання тендерного комітету №33 від 27.03.2017р.
- протокол засідання тендерного комітету №18 від 16.02.2017р.
Директор ТзОВ «К.П.Верес» В.Сидорук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан платіжне доручення.PDF 11.01.2018 14:02
- додатки до скарги.rar 11.01.2018 14:02
- довідка про зарахування.PDF 11.01.2018 15:54
- довідка про зарахування.PDF 12.01.2018 10:26
- Протокол 18 зв.jpg 12.01.2018 10:26
- Протокол 18.jpg 12.01.2018 10:26
- Протокол.33.pdf 12.01.2018 10:26
- Скан скарги.PDF 12.01.2018 10:26
- Додаткові пояснення.PDF 15.01.2018 17:46
- Рішення від 15.01.2018 № 269 + Лист Замовнику.pdf 15.01.2018 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2018 № 853.pdf 01.02.2018 20:19
- Рішення від 31.01.2018 № 853.pdf 05.02.2018 20:39
- Протокол 12 08.02.18.pdf 09.02.2018 10:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2018 14:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.02.2018 20:39
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2018 10:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Перекваліфікацію проведено згідно протоколу № 12 від 08.02.2018р.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства у сфери публічних правопорушень при прекваліфікації учасників
Номер:
8381101d429346608c9d01d341928d66
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-23-001221-b.c2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфери публічних правопорушень при прекваліфікації учасників
Скарга:
Замовником порушено принцип неупередженого підходу до розгляду пропозицій учасника. Замовником відхилено пропозицію ФОП Сук С.В. з формальними помилками, такими, як:
- не додано копію сторінки паспорта з місцем проживання, в той час коли дану інформацію Замовник може отримати із виписки, наданої в складі тендерної пропозиції.
- також є формальною підставою відхилення пропозиції ФОП Сук С.В. з тої підстави, що учасником вимоги по ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» викладені в одній довідці, оскільки вся необхідна інформація наявна в довідці. Інформація подана в повному обсязі.
- також є формальною підставою про відхилення тендерної пропозиції з тієї підстави, що учасником ФОП Сук С.В. подано документи, які не містять номеру та дати їх складення. Ця підстава є формальною, оскільки дата завантаження документу фіксується ЦБД та відображається в електронній системі закупівель. ФОП не зобов’язаний вести журнал вихідної кореспонденції та нумерувати довідки. Відсутність вихідного номера не впливає на повноту інформації, необхідної для встановлення відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та тендерній документації, технічним характеристикам.
Отже все це вказує на той факт, що Замовником упереджено допущено до аукціону лише пропозиції комунальних підприємств. При цьому не звертаючи уваги, що пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації, з підстав зазначених вище. В той же час пропозицію фізичної особи-підприємця
Сук Сергія Володимировича відхилено з формальних підстав, та взагалі безпідставно, в частині відхилення, через ненадання інформації про виконання аналогічних договорів.
Упереджене відношення Замовника до розгляду пропозицій порушує право учасника ФОП Сук Сергія Володимировича на продовження участі в даних торгах та можливій участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-скарга.pdf 15.01.2018 19:33
- платіжне доручення.PDF 15.01.2018 19:33
- рішенння від 17.01.2018 № 380 + лист Замовнику.pdf 18.01.2018 18:29
- Інформація про резулютивну частину рішення від 31.01.2018 № 854.pdf 01.02.2018 20:15
- Рішення від 31.01.2018 № 854.pdf 05.02.2018 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.01.2018 19:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.02.2018 20:44
Задовільнена:
Так