• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт вулиць Максима Кривоноса та Івана Богуна в с. Липини Луцького району Волинської області» (Код ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

46 867 459.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 468 674.59 UAH
Період оскарження: 20.06.2023 11:50 - 29.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e6183c28a2074a9abf58b65ac37c25df
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005786-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та рішення уповноваженої особи про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.08.2023 19:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.08.2023 13:21
Дата виконання рішення Замовником: 21.08.2023 09:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно РІШЕННЯ АМКУ № 12777-р/пк-пз від 15.08.2023, ми, Департамент інфраструктури Волинської ОДА скасовуємо рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" переможцем процедури закупівлі — "Капітальний ремонт вулиць Максима Кривоноса та Івана Богуна в с. Липини Луцького району Волинської області" (Код ДК 021:2015 – 45230000-8– Будівництво трубопроводів, ліній30 зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-20-005786-a
Автор: ПП "РОСТРАНС", Шух Наталія +380332770315 l.rostrans@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінації учасників

Номер: 4758fed0b6004e33ae14cc5bc40d25d3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005786-a.b4
Назва: Щодо дискримінації учасників
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ Відповідно до тендерної документації, вимагається надання учасниками акту обстеження об’єкта, з підписами представників Учасника та Замовника. Зазначаємо, що дану вимогу Замовника такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Відповідно вимога про надання у складі пропозиції акту обстеження об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про обстеження об’єкта з підписанням акту огляду (довідки) представником Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Крім того, Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт. Разом з тим, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду об’єкта, що усуне останнього від участі в закупівлі на користь іншого суб’єкта господарювання, порушуючи принцип недискримінації та добросовісної конкуренції. За вищевказаних умов в тендерній документації, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник погодить акти обстеження об’єктів та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ підтвердження вищевказаної вимоги дискримінаційною, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та безліч інших. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання актів обстеження об’єктів погоджених із замовником з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Дана Вимога обґрунтовується наступним: відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні умови ТД

Номер: 65750cbe1c4443298c33f54bcfb5e49a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005786-a.c3
Назва: Дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Шановний Замовник! Вами в тендерній документації відповідно до Додатку 3 пункту 4.4 вимагається:" Акт огляду об’єкта, згідно зразку, визначеного додатком до Тендерної документації, складений та підписаний в період уточнень (звернення за роз’ясненнями)." Наше підприємство зазначає, що дану вимогу Вами Замовником ( далі Замовник) такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо Документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Є очевидним, що вимога про надання у складі пропозиції акту огляду об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про огляду об'єкту з підписанням Замовника Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Просимо прибрати дану вимогу для прозорої конкуренції та в запобіганні звуження коло конкурентів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково створена
Дата скасування: 28.06.2023 16:15
Скарга
Розгляд припинено

Скарга Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 95c5c0842cd04d4dac71c6b857069a61
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005786-a.a2
Назва: Скарга Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження умов тендеру
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.06.2023 18:22
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.07.2023 17:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.07.2023 17:00
Автор: КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Валерій Осипенко +380671210200 road.vdk.zakupki@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b21a4294cb0a4513a596b20a7f8587e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005786-a.b1
Назва: Скарга Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження умов тендеру
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 24.06.2023 11:47
Автор: КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Валерій Осипенко +380671210200 road.vdk.zakupki@gmail.com