-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія
Завершена
340 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2023 16:00 - 25.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Визначення ціни
Номер:
b68ffd129d64481bb9f3ab424abb60a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-005503-a.a2
Назва:
Визначення ціни
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до п 6.1. проєкту договору (Додаток 3) Споживач має право: 1) обирати спосіб визначення ціни за постачання електричної енергії на умовах, зазначених у комерційній пропозиції, обраній Споживачем. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, додаток 5, який взятий Вами за основу проекту договору є примірним, а отже змінним. Цим додатком також користуються Постачальники та Споживачі, які не закуповують електричну енергію за вільними цінами, наприклад універсальна послуга. Приймаючи участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, що виключає можливість реалізації Вами права викладеного в ч.1 п.6.1 проекту договору. Просимо внести зміни до Договору.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток 3 Проект договору 21.06.2023 16:57
Дата подачі:
20.06.2023 17:04
Вирішення:
Із проекту договору виключено ч.1 п.6.1
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Що стандартів ISO
Номер:
1064b8dc11374cc080c465a521ebbdc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-005503-a.a1
Назва:
Що стандартів ISO
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до додатку 1 п.7 тендерної документації, відповідно до підпункту 2 пункту 2.5. глави 2 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», затверджених Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися технологічних вимог та забезпечити інформаційну безпеку та кібербезпеку засобів провадження ліцензованої діяльності (інформаційно-телекомунікаційних систем, автоматизованих систем управління тощо), а також інформації, яка використовується ліцензіатом під час провадження ліцензованої діяльності, з урахуванням визначених законодавством вимог.На підтвердження можливості учасника належним чином забезпечити інформаційну безпеку та кібербезпеку засобів провадження ліцензованої діяльності з постачання електричної енергії, Учасник у складі пропозиції повинен надати чинний сертифікат ISO 27001:2013 «Інформаційні технології.
Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», виданий на ім’я учасника, термін дії якого не може бути меншим ніж термін виконання зобов'язань за договором, який буде укладено за результатами даної закупівлі. Сфера діяльності на яку поширюється сертифікована система управління повинна включати постачання електричної енергії. Зазначена вимоги є незаконною та безпідставною і жодним чином не забезпечить постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.doc 21.06.2023 16:40
Дата подачі:
20.06.2023 16:51
Вирішення:
Дана вимога стосується спроможності учасника забезпечити інформаційну безпеку засобів провадження ліцензованої діяльності постачальника електричної енергії, а не якості електроенергії як товару. До засобів провадження ліцензованої діяльності, зокрема, належать: веб-сайт ліцензіата в мережі Інтернет, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку електричної енергії (телефон, факс, E-mail). Згідно нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері постачання електроенергії, постачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за цим Договором, що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків зі Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання (Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375). Згідно законодавства, що регулює публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимоги встановлені у тендерній документації, відповідають принципам проведення публічних закупівель, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки пропозицій. Вимагати в учасника зазначений сертифікат є правом Замовника, оскільки в сучасних умовах забезпечення інформаційної безпеки та комерційних і особистих даних, що можуть передаватися через засоби провадження господарської діяльності Постачальника, є пріоритетним для нашого підприємства і не суперечить «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Статус вимоги:
Відхилено