• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт 4-го крила в Смілянському дитячому будинку-інтернаті по вул. осавула Василя Бурки, 40 м. Сміла, Черкаської області

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

1 710 808.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 554.04 UAH
Період оскарження: 20.06.2023 11:44 - 01.07.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3915ca6bba1a443c8a1363267ce6c14a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-005165-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно за Додатком №3 до тендерної документації, зокрема передбачено, що Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції Акт огляду об’єкту капітального ремонту 4-го крила в Смілянському дитячому будинку-інтернаті по вул. осавула Василя Бурки, 40 м. Сміла , Черкаської області , що складений спільно із Замовником цієї закупівлі . Встановлення такої вимоги носить ознаку дискримінаційного характеру, оскільки, встановлюючи відповідну вимогу, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за ПІДПИСОМ ПРЕДСТАВНИКА ЗАМОВНИКА. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати, з незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхилення такої тендерної пропозиції. За таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати вищезазначений документ, що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути наведену невідповідність шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині. Наголошуємо, що за результатами розгляду скарг з аналогічних питань, Антимонопольним комітетом України багаторазово було визначено ідентичну/аналогічну вимогу тендерної документації такою, що є дискримінаційною. В разі незадоволення вимоги будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. Таким чином, можливість попереднього огляду підрядником будівельного майданчику, а так само ознайомлення з проектно-кошторисною документацією передбачена чинними нормами у сфері будівництва. В той же час, згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ФОП Ульяненко В.М. зареєстрований за адресою: Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 79, квартира 5. З урахуванням знаходження установи замовника та адреси реєстрації Вас як суб’єкта господарювання в одному населеному пункті, не вбачається жодних підстав, за яких необхідність складення акту огляду об’єкту капітального ремонту унеможливлює підготовку та подання Вами тендерної пропозиції. Таким чином, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої скарги.
Статус вимоги: Відхилено