• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна

Завершена

3 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 500.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2023 10:42 - 26.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 445acbd43a874edda7824841d2101a3c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-003439-a.b4
Назва: СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями від 20.06.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-06-20-003439-a (далі – Закупівля) Комунальне підприємство "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна». Відповідно до преамбули Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) його основною метою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами статті 5 Закону та положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) закупівлі повинні здійснюватись за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю "СТОУНСЕНД" (далі – Скаржник) має намір прийняти участь по даній закупівлі але вважає, що Тендерна документація (далі – ТД) Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ ТА ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 3 до ТД «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна»» в разі надання Учасником альтернативної пропозиції, відмінної від Superfloc C 496 у складі пропозиції повинен надати копію документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника. Відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18 червня 2015 року № 1000/5; Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55 (відповідно до пункту 1 цієї інструкції її дія розповсюджується також на підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління центральних або місцевих органів виконавчої влади) будь-яка установа, підприємство або організація має право оформлювати документи виключно на власних бланках. Отже, Учасники закупівлі не мають права оформлювати будь-які документи, в тому числі про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах на офіційних бланках Замовника. З наведеного випливає, що для оформлення документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах такі дослідження та/або промислові випробування мав провести безпосередньо сам Замовник. Таким чином вимога щодо надання Учасником копій документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника, фактично є завуальованою (прихованою) вимогою Замовника про надання документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту безпосередньо Замовником. Такий підхід обмежує коло учасників, лиш е тими, які мають намір поставляти флокулянт Superfloc C 496 та тими яким Замовник заздалегідь надав можливість провести лабораторні дослідження та/або промислові випробування, альтернативного флокулянту. Таким чином, зазначена вище умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників (в тому числі наше підприємство), які мають намір постачати флокулянт альтернативний Superfloc C 496, які не проводили лабораторні дослідження та/або промислові випробування у Змовника. Більш того, можливість проведення таких досліджень залежить від бажання Замовника допускати потенційних учасників до їх проведення чи ні, а також, Замовник має прямий безпосередній вплив на результати таких досліджень, що порушує принцип об’єктивності та незалежності проведення закупівель. Крім того, документи (протоколи, звіти, акти тощо) про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах частіше за все не складаються на офіційних бланках, оскільки є виробничими документами. До того ж від того складені такі документи на бланку чи ні жодним чином не впливає на результати досліджень/випробувань та на технічні, якісні та кількісні характеристики продукції. Також вважаємо за необхідне зазначити, що Замовник вже вносив зміни у дану вимогу тендерної документації, але дискримінаційні умови щодо проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах саме Замовника та ще й складених на офіційних бланках Замовника не були вилучені з тендерної документації. ТОВ "Стоунсенд" має намір взяти участь у даній закупівлі та має Протокол про проведення промислових випробувань катіонного флокулянту марки Neoflok K 128 на очисних спорудах ЛМЛП «Львівводоканал». Але дані випробування проводилися не у Замовника, а протокол про проведення промислових випробувань складений не на офіційному бланку підприємства, на очисних спорудах якого проводилися промислові випробування. За таких обставин умови тендерної документації щодо надання учасниками документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах проведених не раніше 2022 року саме у Замовника та ще й складених на офіційному бланку Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, в тому числі і до Скаржника, які проводили дослідження/промислові випробування не у Замовника, а їх документи про результати досліджень/промислових випробувань складені не на офіційних бланках відповідних підприємств. ОБҐРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ СКАРЖНИКА Як вбачається з наведених вище обставин, Замовником допущені порушення процедури закупівлі, а саме ст.ст. 5, 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині заборони включення до умов тендерної документації дискримінаційних умов, а також в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них; участі у процедурах закупівель на рівних умовах; запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ТА ЇХ ОБҐРУНТУВАННЯ Усунення зазначених в даній Скарзі порушень процедури Закупівлі можливе шляхом покладення на Замовника зобов'язання внесення змін до Тендерної документації, перелік яких наведений нижче в прохальній частині даної Скарги Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5, 18, 29, 31 Закону України "Про публічні закупівлі" та п. 44 Особливостей ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі UA-2023-06-20-003439-a . 3. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" усунути допущені порушення процедури Закупівлі шляхом внесення до тендерної документації змін відповідно до яких учасники процедури закупівлі зможуть надати копію документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах не лише належних Замовнику та надати відповідні документи, які оформлені не на офіційних бланках відповідних підприємств. ТОВ "СТОУНСЕНД" заявляє про бажання взяти участь у розгляді даної скарги шляхом присутності свого представника на засіданні Органу оскарження та надання додаткових пояснень. Додатки: 1. Копія Додатку 3 до ТД «Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна»» (стор. 2 файлу «Додаток 3 Інформація про технічні та якісні характеристики зі змінами від 27_06_23.docx») 2. Протокол про проведення промислових випробувань катіонного флокулянту марки Neoflok K 128 по двох типах технологічного обладнання для механічного зневоднення осаду на очисних спорудах ЛМЛП «Львівводоканал». 3. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
Дата розгляду скарги: 13.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2023 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.07.2023 19:48
Дата виконання рішення Замовником: 20.07.2023 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни в тендерну документацію внесено.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТОУНСЕНД", Степанов Андрій 380509998145 tenderKRSS@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

скарга на умови закупівлі

Номер: c336371d94934caabd2d8898984e1bad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-003439-a.c3
Назва: скарга на умови закупівлі
Скарга:
20 червня 2023 року Комунальне підприємство "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА УЖГОРОДА" (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) UA-2023-06-20-003439-a «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна» (далі – закупівля). Наше товариство має намір прийняти участь по даній закупівлі, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними та штучно обмежують коло учасників, вимоги тендерної документації не відповідають положення Закону. Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства. Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію. 1. ОБГУРНУТВАННЯ ТА ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ: 1.1. Згідно Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати копію документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Водоканал м. Ужгород» за адресою м. Ужгород, вул. Митна 1, проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника. Скаржник уважно дослідив вимоги, що регулюють діяльність суб’єктів господарювання, що здійснюють очищення стічних вод та встановив наступне. Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, що затверджені Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 №30 встановлюють порядок технічної експлуатації систем і споруд водопостачання та водовідведення міст та інших населених пунктів України, є обов'язковими для всіх суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб, що здійснюють технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності (далі - виробники). Пунктом 12.4.1 Правил встановлено, що нагляд за експлуатацією систем водопостачання та водовідведення споживачів, локальних очисних споруд виробник повинен здійснювати згідно з вимогами Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України та Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України. Правила користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України, затв. Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року № 190 та визначають порядок користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення населених пунктів України. Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.12.2017 № 316. Скаржником встановлено, що жоден нормативно-правовий акт не встановлює необхідності проведення лабораторних та промислових випробувань. За відсутності такої процедури, єдиного для всіх виробників/постачальників документу, потенційний Учасник, в тому числі і скаржник, не має можливості завчасно провести відповідні лабораторні та промислові дослідження на водоочисній станції того Замовника, на об’єкти якого планує здійснювати реалізацію флокулянту. Втім, за наявності такого нормативно-правового акту, дана процедура суттєво обмежувала конкуренцію на даному ринку товарів, та значно розширювала можливості розвитку корупції в цьому питанні, оскільки, працювати чи не працювати з тим чи іншим виробником/постачальником вирішував би, знову ж таки, виключно Замовник. Якщо Замовник, дійсно хоче бачити дію флокулянту він може передбачити можливість надання учасниками відповідних документів (протоколи та/або акти та/або звіти тощо) про проведення лабораторних випробувань реагенту на інших підприємствах водопровідно-каналізаційних господарствах України, не обмежуючи учасників проведенням таких випробувань лише на водоочисній станції КП «Водоканал м. Ужгород», при цьому, за відсутності чітко розробленої позиції щодо проведення лабораторних випробувань. З огляду на вимоги діючого законодавства, Скаржник має в наявності всі необхідні документи для реалізації продукції, а саме: - договір на постачання; - належним чином розроблені та затверджені технічні умови на виробництво коагулянту; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - має досвід постачання на інші підприємства водопровідно-каналізаційних господарств України та позитивні відгуки про проведені лабораторні та промислові дослідження флокулянту на інших водопровідно-каналізаційних господарствах України. З огляду на викладене, дана вимога є безпідставною, такою що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які провели лабораторні та виробничі/промислові випробування ефективності флокулянту на водоочисній станції КП «Водоканал м. Ужгород» за адресою м. Ужгород, вул. Митна 1, тим більше не раніше 2022 року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявність вищезазначеної вимоги в тендерній документації. Більш того, можливість проведення таких досліджень залежить від бажання Замовника допускати потенційних учасників до їх проведення чи ні, а також, Замовник має прямий безпосередній вплив на результати таких досліджень, що порушує принцип об’єктивності та незалежності проведення закупівель. Не зрозумілою є позиція Замовника щодо надання випробувань проведених не раніше 2022 року, оскільки дата проведення випробувань жодним чином не може впливати на якість продукції. Додатково зазначаємо, що Скаржником 22.06.2023 опубліковано вимогу наступного змісту: «Шановний Замовник! Однією з вимог документації є: Учасник у складі пропозиції повинен надати копію документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Водоканал м. Ужгород» за адресою м. Ужгород, вул. Митна 1, проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника. Просимо повідомити дату та час для можливості проведення таких досліджень, відповідальних осіб замовника та їх контакти. Який строк проведення лабораторних та виробничих/промислових випробувань, який перелік необхідно надати документів та зразків (об’єм). Просимо повідомити, чи може потенційний учасник провести лабораторні та виробничі/промислові випробування до закінчення строку подання пропозицій?» Відповіді від Замовника не отримано, що ставить під сумнів взагалі можливість проведення таких досліджень/випробувань. 1.2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати не менше 1-го Договору з поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме: «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна». Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник повинен заповнити табличну форму з інформацією згідно наведених вище вимог, надати копії/оригінали договорів з усіма додатками до них та документи, що підтверджують факт поставки товару. Учасник зобов’язаний також надати письмові відгуки (в довільній формі) від Замовників-контрагентів про співпрацю з Учасником стосовно виконання робіт у повному обсязі за умовами, якістю та у строки передбачені аналогічними Договорами. Скаржник має досвід постачання флокулянта, однак в договорі на поставку прописаний інший код, однак через вимоги Замовника не відповідає тендерній документації. Так, 09.05.2023 між Скаржником та КП «Житомирводоканал» укладено договір поставки №356 на поставку катіонного флокулянту на основі поліакриламіду марки Bukoflock CP-35 за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція та 24 квітня 2023р. між Скаржником та ТОВ «Чернівціпобутхім» укладено договір поставки №ЗС-Ф-04/23 на поставку катіонного флокулянту на основі поліакриламіду марки Bukoflock CP-35 за кодом ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція. Однак, код КД не є визначальним під аналогічні товари, або навіть під один і той самий товар Замовники можуть обирати різні коди. Більш того, визначення коду ДК не залежить від учасника, а від самих замовників закупівель. Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічного договору з поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме: «Флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна»., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявність вищезазначеної вимоги в тендерній документації. 2. ОБГРУНТУВАННЯ НАЯВНОСТІ ПОРУШЕНИХ ПРАВ ТА ОХОРОНЮВАНИХ ЗАКОНОМ ІНТЕРЕСІВ На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому має бути виключена. Всі наведені вимоги тендерної документації Замовника, у своїй сукупності та логічній не змістовності, свідчать лише про те, що дані вимоги прописані виходячи з наявності чи відсутності документів у потенційних учасників, які вже здійснюють доставку товару на адресу Замовника. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Хімреагент» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем. Замовником в Документації не дотримано вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Хімреагент» пов'язані з участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Такими доказами є: - дилерський договір з виробником; - сертифікат якості; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який видано у встановленому законодавством України порядку, відповідно до проведених лабораторних досліджень, за результатом яких, уповноваженим органом встановлено, що коагулянти можуть використовуватись під час здійснення процесу очищення питної води; - звіти про проведення лабораторних та промислових випробувань флокулянту; - договори на підтвердження факту постачання на інші підприємства, що забезпечують виробництво питної води та ін. ІІІ. ЩОДО СТРОКУ ПОДАННЯ СКАРГИ Відповідно до абзаців першого та п’ятого пункту 56 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три д
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.06.2023 18:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2023 20:49
Дата виконання рішення Замовником: 20.07.2023 14:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зміни в тендерну документацію внесено.
Автор: ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ", Віктор Двойнішніков +380734225150 zakupki@chemreagent.dp.ua
Вимога
Вирішена

щодо умов закупівлі

Номер: 6b64745409674b3092928abf74acc7b1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-003439-a.a2
Назва: щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Однією з вимог документації є: Учасник у складі пропозиції повинен надати копію документів про проведення лабораторних досліджень та/або промислових випробувань ефективності флокулянту в лабораторії та/або на очисних спорудах КП «Водоканал м. Ужгород» за адресою м. Ужгород, вул. Митна 1, проведених не раніше 2022 року, складених на офіційному бланку Замовника. Просимо повідомити дату та час для можливості проведення таких досліджень, відповідальних осіб замовника та їх контакти. Який строк проведення лабораторних та виробничих/промислових випробувань, який перелік необхідно надати документів та зразків (об’єм). Просимо повідомити, чи може потенційний учасник провести лабораторні та виробничі/промислові випробування до закінчення строку подання пропозицій?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Проведення досліджень 26.06.2023, відповідальна особа Смерека Тетяна, тел. 094-918-45-90
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Додаток 3 до Тендерної Документації

Номер: 0affdcf6f7bf4c13859432def3f98df7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-20-003439-a.b1
Назва: Додаток 3 до Тендерної Документації
Вимога:
Шановна, уповноважена особа, ознайомившись з усіма кваліфікаційними додатками в мене виникло питання який ж справжній предмет закупівлі? В Додатоку 2 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям" ви детально вимагаєте опис матеріально-технічного обладння, просите написати технічний термін експлуатіції обладнання, аналогічний договір повинен бути саме з потрібним код ДК, а ні як не просто "Флокулянт поліакріламід". Вас глибоко турбує кваліфікація співробітників, їх посади, який учбовий заклад закінчили, цікавить стаж роботи, чи є в нас лізинг на обладнення та ін. Для мене залишається загадкою, як при такій деталізації пунктів кваліфікації співробітників, прописання предмету договору та опису обладнання ви надали найрозмитіші характеристики предмету закупівлі. Вимагаю від вас чіткого викладення показників флокулянту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Предметом закупівлі процедури UA-2023-06-20-003439-а виступає флокулянт поліакриламід катіонний (або еквівалент), ДК 021:2015: 24960000-1 Хімічна продукція різна. В частині невідповідності тендерної документації будуть внесені відповідності.
Статус вимоги: Задоволено