-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби особистої гігієни (Підгузки для дорослих, урологічні прокладки та пелюшки гігієнічні)
Закупівля здійснюється на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022- 2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 року № 2726/2767
Завершена
7 753 178.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 765.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 765.89 UAH
Період оскарження:
20.06.2023 10:07 - 27.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога надати технічні карти або паспорти виробів.
Номер:
74a655a6cd5a4d2e9fd88fe52579be42
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-001988-a.b4
Назва:
Вимога надати технічні карти або паспорти виробів.
Вимога:
Шановний Замовник, Ми як, учасник процедури закупівлі не задоволені результатом попередньої вимоги. Вимагаємо від Замовника надати Карту техічних даних або паспорт виробу в якому зазначені результати лабораторорного дослідження щодо поглинальної здатності запропонованого товару. У випадку якщо ці документи не будуть подані, Ми як учасник процедури закупівлі будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 17:01
Вирішення:
Стороною розгляду є Замовник та попередній Учасник.
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на подання технічних карт, або паспорту виробу.
Номер:
6ad44800e1b444fe850ac033071b2420
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-001988-a.b3
Назва:
Вимога на подання технічних карт, або паспорту виробу.
Вимога:
Шановний Замовник, Ми Як, учасник не задоволені результатом попередньої вимоги. Вимагаємо від учасника переможця надати Карту техічних даних або папсорт виробу в якії акредитовани
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 16:54
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовник виконав зі своєї сторони всі необхідні і законні дії щодо визначення відповідності пропозиції Учасника – вимогам Тендерної документації, та в межах своїх повноважень виніс Рішення.
Згідно чинного законодавства – відсутній ОБОВ’ЯЗОК Замовника пояснювати іншим Учасникам підстави визначення Переможця.
Відповідно до абз. 2 п. 46 Постанови 1178 У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Сертифікати не відповідають умовам тендерної документації.
Номер:
289f450194624459b1963618d76f95db
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-001988-a.b2
Назва:
Сертифікати не відповідають умовам тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику. В умовах тендерної документації а саме п.4 додатку 2 Зазначено «Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані зразки документів виробника, або уповноваженого представника виробника в Україні на товар, що підтверджують якість та походження продукції запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості, тощо).» Також в умовах тендерної документації в Додатку два зазначено «У разі, якщо замовник вимагає маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Учасник , який був визначений переможцем надав сертифікат, який виданий та підписаний самим учасником. А не органом, компетентність якого, підтверджена шляхом акредитації. Замовник, зобов’язаний визначити, чи справді продукція Учасника переможця, відповідає установленим вимогам тендерної документації. Вимагаємо, надати, Технічний паспорт, або Карту технічних даних.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат підгузки_ева оптіма супер плюс +технічні .pdf 10.07.2023 10:25
- Сертифікат пелюшки plus.pdf 10.07.2023 10:25
- Сертифікат якості_тех характеристики_ урологічні прокладки (1).pdf 10.07.2023 10:25
Дата подачі:
10.07.2023 10:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 Постанови КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано всі відповідні документи від уповноваженого представника виробника в Україні. Такі документи в повній мірі відповідають вимогам, зокрема вимозі п.4 Додатку 2.
Зауважуємо, що Тендерна документація містить вичерпну вимогу в п.4 – а саме – вимагається надання документу від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні, тобто зазначено вичерпний перелік організацій, надання документу від котрих буде вважатись таким, що відповідає вимогам ТЗ.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Умови Тендерної документації
Номер:
200de623ae334040955f75633d79cbfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-20-001988-a.c1
Назва:
Умови Тендерної документації
Вимога:
Добрий день!
Шановний Замовнику, надайте роз'яснення та внесіть відповідні зміни стосовно вимог Додатку 1:
"1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально" - якщо договір оренди приміщення складає більше 2,5 років (але не три роки) з подальшою пролонгацією, то пропозицію буде відхилено? Але ж договір між Вами та Учасником буде заключено до кінця цього року, навіщо Вам оренда приміщень Учасника на три роки та більше? Також якщо Учасник здійснює поставку за допомогою послуг транспортних компаній (із заключенням відповідних договорів), а не власним транспортом чи орендованим - чи буде це причиною дискваліфікації (адже у вимозі дуже конкретно вказано, що має бути орендований трансорт з нотаріальним посвідченням)? Надайте обгрунтування чому вказані саме дані умови щодо наявності матеріально-технічної бази.
"2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)" - у вказаних документах знаходиться інформація про працівника, яка являється конфіденційною (та в деяких документах може бути комерційна таємниця підприємства вцілому) і не може розповсюджуватися (відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу та відповідно до ч.1, ч. 3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних»). Тому вимагаємо видалити дану вимогу.
І також уточніть щодо кількості працівників, яка має бути зазначена в довідці (адже вказано "про наявність працівникІВ", тобто буде розглядатися пропозиція якщо буде декілька працівників? А якщо учасником буде ФОП, який працює самостійно - його пропозиція буде відхилена?)?
"3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних." - аналогічний договір має бути надано за предметом закупівлі (по коду ДК) чи аналогічний договір має бути по товару, а код ДК може бути будь-яким (може не відповідати коду ДК вказаному в даній закупівлі)?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2023 10:22
Вирішення:
Добрий день, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та надаємо роз’яснення щодо вимог до тендерної документації:
що стосується додатку 1 до ТД п.1.1. читаємо вимогу: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Отже, договір оренди, предметом якого є майно державної або комунальної власності, укладені на строк 5 і менше років, не підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним ( ст. 220 ЦК України).
що стосується додатку 1 до ТД п.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником на законних підставах, звертаємо увагу на те, що замовником встановлено декілька варіантів підтвердження використання праці працівника такі як: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ. Учасник має надати замовнику хотча б один підтверджуючий документ з переліку вказаних в документації, котрий підтверджує законність використання праці працівника. Додатково повідомляємо що документи, які підтверджують правомірність використання праці працівника не є конфіденційною інформацією. Також повідомляємо що дана вимога застосовується для підтвердження виконання умов договору учасником, котрий має підтвердити можливість навантаження, розвантаження та відвантаження товару за замовленням Замовника в складські приміщення. Оскільки закупівля здійснюється на велику кількість товару, Замовник має бути впевнений, що переможець зможе виконати свої зобов’язання відповідно до умов договору. Що стосується додатку 1 до ТД п.3.1.1. Аналогічним вважається договір на поставку Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних. Аналогічним вважається договір на поставку товарів, а саме: Підгузок для дорослих та/або урологічних прокладок та/або пелюшок гігієнічних.
Статус вимоги:
Задоволено