• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (благоустрій) дорожнього покриття прибудинкових територій по вул. Соборна, 38, вул. Соборна, 42, вул. Горького, 7, вул. Горького, 17а в смт Ємільчине Житомирської області (коригування)

Торги не відбулися

1 946 905.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 469.05 UAH
Період оскарження: 19.06.2023 15:05 - 24.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fc28295f11db48d3aaf9fffa80a092b0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-010698-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо неправомірного визнання переможця
Дата розгляду скарги: 18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2023 21:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.07.2023 14:25
Дата виконання рішення Замовником: 21.07.2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2023 №10899-р/пк-пз, уповноваженою особою Ємільчинської селищної ради Житомирської області було скасовано рішення про визначення переможця фізичної особи-підприємця Сарояна Айка Абрамовича (РНОКПП 2464215292) щодо Закупівлі від 27.06.2023 року №63.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", Войтко Ігор Валерійович 380679090088 budalliancegroup.rv@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати рішення Замовника

Номер: 84fa0a55600a4d9a801463c556f7cf80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-010698-a.a1
Назва: Вимога скасувати рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо, що переможець визначений неправомірно, так як тендерна пропозиція даного Учасника містить невідповідності та не відповідає вимогам, викладеним у тендерній документації, а саме: 1) Вимога тендерної документації, викладена в Додатку 2 Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі п.2 Примітки: «у разі посилання в тендерній документації на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати "еквівалент". Оскільки закупівля робіт здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проектні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. Тому у разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на "еквівалент" під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації.» Учасник надав у складі пропозиції розрахунки із застосуванням заміни обладнання, проте не подав порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він замінив. До прикладу: Локальний кошторис №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості позиція 1 Машини та механізми згідно нормативних документів передбачено обгрунтування (шифр норми) КБМ 206-337 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м3 – кількість 3 маш.год., Учасник виконав заміну механізму на КБМ255-206 (варіант1) Екскаватор навантажувач на пневмоколісному ходу JCB 3CX SM 4T - змінив кількість на 1,402 маш.год. Теж у позиціях 2,4,5,7, 8 і т.д. Крім того в позиції 8 Локального кошторису №02-01-01 з розрахунками одиничної вартості Учасник застосував заміну розцінки КР18-43-1 на КР-42-5, що не відповідає технічному завданню Замовника, викладеному у Додатку 2 тендерної документації. Теж у пп. 18,23 ЛК№02-01-01; пп.10,15,20 ЛК№02-01-02; п.2 ЛК№02-01-03. Також при оформленні Договірної ціни та розрахунків до неї Учасник не вірно зазначив назву Замовника та не вказав нормативний документ згідно, якого визначена вартість. 2) Вимога п.7 Розділу IV Додатку 1 тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати: «Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити інформацію про наявність/відсутність ліцензії та/або дозволу (дозволів), що дають учаснику право займатися діяльністю та/або виконувати роботи/надавати послуги, що є предметом закупівлі – у випадку якщо перелік робіт/послуг, що є предметом закупівлі потребує наявності в учасника ліцензії та/або дозволу (дозволів). В довідці має бути зазначена інформація про реєстраційний номер ліцензії та термін дії ліцензії. Замість довідки довільної форми учасник може надати засвідчену сканкопію чинної ліцензії. У випадку, якщо ліцензія та/або дозвіл (дозволи) непередбачено, то учасник обов’язково надає лист-роз’яснення, в довільній формі, щодо відсутності такого дозволу (дозволів) та/або ліцензії, в якому буде зазначено законодавчі підставі ненадання таких документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів.» Учасник надав у складі пропозиції довідку №23/06-Т9 від 23.06.2023р. якою повідомляє про неподання ліцензії та/або дозволів у складі пропозиції, аргументуючи тим, що згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» роботи з класом наслідків СС-1 не підлягають ліцензуванню. Однак, в тендерній документації Замовника не зазначено, що роботи згідно даного предмету закупівлі відносяться до робіт з класом наслідків СС-1. Отже дана довідка не підтверджує право Учасника виконувати роботи, що є предметом закупівлі у зв’язку з відсутністю ліцензії та/або дозвільних документів. Зважаючи на викладене, Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію Учасника. Просимо усунути порушення, інакше будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо розрахунків із заміною обладнання Згідно пункту 1 "Обсяг виконання робіт", додатку 2 до тендерної документації, замовником було зазначено найменування робіт і витрат, їх кількість та одиниці виміру. Відповідно до приміток додатку 2 до тендерної документації було зазначено, що у разі посилання в тендерній документації на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо учасник може застосувати "еквівалент". Оскільки закупівля робіт здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проектні рішення в повному комплексі згідно з чинними нормами в будівництві. Тому у разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо на "еквівалент" під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації. Згідно пункту 5.9 Настанови, при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Фізична особа-підприємець Сароян Айк Абрамович (далі – Учасник/Переможець) відповідно до Настанови провів заміну машин та механізмів на власні. Що стосується порівняльної таблиці, то тендерною документаціє не вимагалось надання "Порівняльного складу ресурсів норм з уточненою ресурсною частиною" Також додатком 2 до тендерної документації не вказувалися шифри розцінок. При складанні розрахунків Учасником було застосовано розцінку КР18-42-5, а не вказану Вами КР42-5, «Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей», та КР18-42-6 «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-5(до 5 см)», що відповідає додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене Учасник, виконав дану вимогу в повному обсязі, оскільки розрахунки надані Учасником були складені у відповідності до КНУ та вимог тендерної документації, крім того в додатку 2 до тендерної документації відсутні посилання на конкретного виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів яким повинні бути виконані роботи. Щодо оформлення договірної ціни та розрахунків до неї Згідно пункту 4 додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати розрахунки, зокрема договірну ціну. Фізична особа-підприємець Сароян Айк Абрамович (далі – Учасник/Переможець) на підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі надав договірну ціну з пояснювальною запискою з назвою організації "Ємільчинська селищна рада". В даній пояснювальній записці вказано, що договірна ціна визначена відповідно до КНУ. Крім того, Учасником було надано лист-погодження з умовами проекту договору про закупівлю наведеного в додатку 4 до тендерної документації згідно якого було зазначено, що договірна ціна буде визначена відповідно до КНУ "Настанови з визначення вартості будівництва" затвердженого наказом Мінрегіону "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" від 01.11.2021 року №281. Враховуючи вищенаведене у замовника відсутні підстави відхиляти тендерну пропозицію Учасника, оскільки договірна ціна складена у відповідності до КНУ та тендерна документація не містить конкретних вимог до заповнення договірної ціни, зокрема зазначення назви замовника. Щодо ліцензії Згідно пункту 7 розділу ІV додатку 1 до тендерної документації замовником вимагалось надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій необхідно було зазначити інформацію про наявність/відсутність ліцензії та/або дозволу (дозволів), що дають учаснику право займатися діяльністю та/або виконувати роботи/надавати послуги, що є предметом закупівлі – у випадку якщо перелік робіт/послуг, що є предметом закупівлі потребує наявності в учасника ліцензії та/або дозволу (дозволів). В довідці мала бути зазначена інформація про реєстраційний номер ліцензії та термін дії ліцензії. Замість довідки довільної форми учасник може надати засвідчену сканкопію чинної ліцензії. У випадку, якщо ліцензія та/або дозвіл (дозволи) непередбачено, то учасник обов’язково надає лист-роз’яснення, в довільній формі, щодо відсутності такого дозволу (дозволів) та/або ліцензії, в якому буде зазначено законодавчі підставі ненадання таких документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів. Фізична особа-підприємець Сароян Айк Абрамович (далі – Учасник/Переможець) було надано довідку довільної форми від 23.06.2023 року №23/06-Т9 згідно якої зазначив, що відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" роботи з класом наслідків СС-1 не підлягають ліцензуванню. Враховуючи вищенаведене Учасник, виконав дану вимогу в повному обсязі, оскільки в додатку 2 до тендерної документації відсутні роботи з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками відповідальності.
Статус вимоги: Відхилено