• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в закладі дошкільної освіти № 6 за адресою: вул. Валерія Лобановського, 4, м. Павлоград Дніпропетровської області"

Завершена

510 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.25 UAH
Період оскарження: 19.06.2023 14:52 - 23.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Оскарження переможця

Номер: e4b7ac5d7f1a4295a8c033d74a3bd99a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-010244-a.b3
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
ТОВ "СФЕРА" наголошує про неправомірність протоколу про визнання переможця за результатами закупівлі (ідентифікатор - UA-2023-06-19-010244-a) за предметом: «Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в закладі дошкільної освіти №6 за адресою: вул. Валерія Лобановського, 4, м. Павлоград Дніпропетровської області». ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Комунальної установою «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради було оприлюднене оголошення (ідентифікатор - UA-2023-06-19-010244-a) за предметом: «Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в закладі дошкільної освіти №6 за адресою: вул. Валерія Лобановського, 4, м. Павлоград Дніпропетровської області», ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Оголошення було оприлюднене 19.06.2023 року, прийом пропозицій здійснювався до 30.06.2023 року. Аукціон відбувся 30.06.2023 року у період часу з 11.15 до 11.44 годин. 05.07.2023 року о 10.08. годин у системи було оприлюднено протокол № 53 від 05.07.2023 року про визнання переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю саме з ним. ТОВ “СФЕРА”, як учасник закупівлі, ознайомившись з документами, наданими ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" у складі тендерної документації, виявлено багато порушень, що унеможливлювають признання ії переможцем, а саме: – закупівля була оголошена 19.06.2023 року, а ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" надано довідку про відвідування, датовану 01.06.2023 роком; – практично усі документи, що надані в складі тендерної документації ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" датовані 31.05.2023 року; – файл “Додаток 1 підписаній” (за вих. № 45 від 31.05.2023 року), що наданий у складі тендерної документації не відповідає вимогам технічного завдання, передбаченого Закупівлею. У ньому прописані 9 дефектних актів, хоча у технічному завданні Замовника, передбаченому Додатком 1, присутні 8 дефектних актів. Відповідно, уся документація, що надана ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" на виконання технічного завдання (включаючи кошторисну) не може бути прийнята як така, що відповідає вимогам закупівлі. – відповідно до умов тендерної документації учасник повинен був надати “договірну ціну в електронному вигляді в програмі АВК -5”, що передбачає надання файлів у форматах idc. та imd., які підтверджують створення кошторисної документації у електронному форматі програмного комплексу АВК. Вказані файли у складі тендерної документації ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" відсутні. – навіть, після викладення на тендерному майданчику замовником вимоги про усунення порушень, що датована 04.07.2023 року, ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" викладено документи, що не відповідають вимозі. Адже, уся викладена кошторисна документація не підписана ані спеціалістом зі складення кошторисної документації ані керівником підприємства, тому, не може бути прийнята для розгляду. Таким чином, факти відвідування закладу дошкільної освіти №6 за адресою: вул. Валерія Лобановського, 4, м. Павлоград Дніпропетровської області представниками ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" та складення ними відповідної тендерної документації ДО ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ свідчать про грубі порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Чисельні факті невідповідностей та порушень при складені тендерної документації ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" вказують на те, що вказана документація не може бути прийнята до розгляду замовником, як така, що відповідає умовам закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «СФЕРА» як учасник торгів, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, ВИМАГАЄМО: 1. Скаргу розглянути у відповідному порядку. 2. Відмінити рішення про визнання переможцем ПП "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "БАР'ЄР" та відкликати рішення про намір укласти договір про закупівлю ((ідентифікатор - UA-2023-06-19-010244-a) за предметом: «Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в закладі дошкільної освіти №6 за адресою: вул. Валерія Лобановського, 4, м. Павлоград Дніпропетровської області», ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) з , оголошене протоколом № 53 від 05.07.2023 року. 3. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 перейти до розгляду тендерних пропозицій інших учасників торгів у встановленому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не прописано термін подання довідки про відвідування.ПП Будівельно- монтажна фірма "Бар'єр брав участь в спрощеній закупівлі в аукціоні "Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавкозахисту) в закладі дошкільної освіти №6 за адресою: вул. Валерія Лобановського,4, м. Павлоград Дніпропетровської області"від 07.06.2023р, якщо учасник вже ознайомився з інформацією об'єкта, то довідка дійсна на спрощену закупівлю в аукціону від 30.06.2023р.Факт відвідування закладу ЗДО № 6 учасник надав з підписом та печаткою згідно п.3, ст.22 Закону України Про публічні закупівлі". 2.Договірна ціна подана учасником ПП Будівельно- монтажна фірма "Бар'єр" на аукціон сканованим файлом 230-ДЦ-ДЦ-3.pdf від 30.06.2023р.3. На тендерний майданчик 04.07.2023р.учасник надав документи для уточнення на вимоги замовника який не вимагав підпис учасника.4.Додаток №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника має 8 дефектних актів, учасник надав з помилкою два однакових дефектна акта (вих. №45 від 31.05.2023р) з однаковою кількістю це формальні помилки.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Виправлення явних помилок у тендерної документації

Номер: 9fabcd3b4cbf445ea4030ef79bda8c80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-010244-a.c2
Назва: Виправлення явних помилок у тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 3 тендерної документації є такій пункт: - "надати листи-подяки за договорами про надання послуг з предмету закупівлі, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Листи-подяки повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу." Мабуть, це помилка, адже: По перше: Як службові особи контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менш ніж 4 роки) якщо договір був укладений та повністю виконаний у 2023 році?!! Звідки вони можуть знати про наш досвід та що було 4 роки тому? Якщо хтось надасть такій лист - подяку, то це буде явна фальсифікація! По друге: Наявність Ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення з додатками (з електроного реєстру) та наказ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення чи інші дозвільні документи, які передбачені Постановою КМУ від 18 березня 2022 року №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» що видані, наприклад у 2015 році вже підтверджують досвід роботи не менш ніж 4 роки. По трете: Якщо Ви маєте бажання переконатися у наявності позитивного досвіду не менш ніж 4 роки, то лист - подяка має бути датований не раніш ніж 2019 роком. А що було після цього Вас не цікавить? Четверте: Формулювання "Лист -подяка" це обов'язкова умова? Адже практично усі контрагенти надають позитивні відгуки про якісне виконання умов договору? Тому, просимо Вас внести відповідні зміни у Додаток 3 до тендерної документації та викласти вказаний пункт у наступної редакції: "надати листи-подяки ( або відгуки) за договорами про надання послуг з предмету закупівлі, що учасник якісно виконав усі умови укладеного договору із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду. Листи-подяки (або відгуки) повинні бути підписані керівником контрагенту або уповноваженою особою та завірені печаткою закладу. До листа –подяки (або відгуку) Учасник має надати довідку про досвід роботи на ринку надання послуг не менше чотирьох років до дати оголошення даної закупівлі з вказанням номерів та дат укладених та виконаних договорів, не менш ніж по одному у 2019,2020, 2021 та 2022 роках, із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника, код ЄДРПОУ Учасника) службових осіб контрагентів.” Дякуємо....
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 805a605cda3d4a5da142a47f8122e42b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-010244-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасник повинен в період до закінчення терміну подання пропозицій обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись послуги, виконати необхідні огляди обладнання, та подати в складі пропозиції Акт обстеження об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні автори вимоги за ідентифікатором UA-2023-06-19-010244-a. Капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту ( система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавко захисту) в закладі дошкільної освіти № 6 за адресою : вул. Валерія Лобановського, 4, м.Павлоград Дніпропетровської області дякуємо за дану вимогу. Детально вивчивши умови вашої вимоги Замовник вважає за необхідне відхилити її з наступних причин : 1.Одним із основних напрямків Державної політики є збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту ( система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу, система блискавко захисту) для дітей (заклад дошкільної освіти) Замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезазначені роботи неможливо без попереднього огляду об’єкта (обстеження, обміри,ознайомитись з кресленням робочого проекту, процесу узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних). Вимушені нагадати, що на підставі ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. 2.Щодо можливої наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо , що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участі у закупівлі виходячи з оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що Замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи з встановлення даної умови Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника. 3.Наголошуємо , що Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта . Замовник буде підписувати акт огляду кожному Учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважуємо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріальної бази і техніки та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Період уточнень становить 3 дні, що цілком достатньо для прибуття потенційного Учасника з любого куточку України. Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною та не містить корупційних складових, адже доступ до об’єкту для попереднього огляду та ознайомлення з обсягом робіт гарантовано для всіх потенційних учасників і є цілком вільним і добровільним в будь – який робочий час.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні