-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Двері металопластикові
Завершена
117 726.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 177.26 UAH
мін. крок: 1% або 1 177.26 UAH
Період оскарження:
05.03.2018 15:12 - 09.03.2018 17:00
Вимога
Відхилено
Скарга № 2 на рішення про визначення переможця
Номер:
45500135b0bf43f39d44b45ac82a5dd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001259-c.a3
Назва:
Скарга № 2 на рішення про визначення переможця
Вимога:
Скарга
Вважаю незаконним визначеня переможцем ФОП Костенко Д. .
Нагадую основну мету проведення "прозорих" тендерів - економія бюджетних коштів, тобто коштів платників податків витрачених на потреби державних структур з максимальною відкритістю для цих самих платників. Звичайно, ці потреби визначаються Замовником в доступній та зрозумілій формі, виключаючи будь-які дискримінаційні вимоги до Учасників. Як слідство, мета Учасника - задовольнити ці потреби Замовника в повній мірі в визначений термін та по мінімальній вартості товару або послуги.
Прекрасно розумію, що ФОП КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ є єдиний учасником закупівлі, який спеціалізується на виробництві та поставляє металопластикові вікна з профілю REHAU і він, по задуму організаторів торгів, був би безальтернативним переможцем в цій тендерній процедурі незалежно від цінової пропозиції, адже «еквівалент іншого профілю на дані двері не передбачався».
Вибачте, члени тендерного комітету КУ "Вознесенської центральної районної лікарні", що заважаю вам розікрасти державні кошти.
Перед тим як вас буде притягнуто до відповідальності правоохоронними органами пропоную уважно вивчити закон України «Про публічні закупівлі», схаменутись та скасувати свої незаконні рішення щодо дискваліфікації ФОП Абдурахманова Р.М. та про визначення переможцем торгів ФОП КОСТЕНКО ДМИТРА СЕРГІЙОВИЧА .
Адже, згідно ч. 2 п. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Вважаю, що під час здійснення даної закупівлі товарів, робіт і послуг посадові особи члени тендерного комітету склали тендерну документацію з дискримінаційними вимогами до інших учасників, вступили в зговір з одним з учасників; порушили оцінку пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Запропонований ФОП Костенко Д. дверний 3-камерний профіль REHAU за технічними характеристиками поступається дверним 4-х камерним профілям інших учасників, а по ціні профіль REHAU значно дорожче виходить для Замовника.
Не буду вдаватись в подробиці, але навіть якщо вважати 3х камерний профіль аналогічним 4 камерному, то платити за різницю в наклейках є марнотраством держаних коштів.
Прошу скасувати рішення про обрання переможцем ФОП Костенко Д.М. з огляду на вище наведенні підстави.
З повагою,
ФОП Абдурахманов Р.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2018 12:50
Вирішення:
Так-як дана закупівля є допороговою, тендерний комітет проводив закупівлю згідно з Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 згідно п.6.4 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку(знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. А так-як Замовником не було вказано аналогів або еквівалентів та керуючись п.6.9 наказу ДП"Зовнішторгвидав"№35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі та п.9.2 пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. На підставі вищевикладеного тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника. Тендерний комітет КУ «Вознесенська ЦРЛ» під час здійснення закупівель дотримується таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга № 1 на рішення про дискваліфікацію
Номер:
42fed83a071d4400b48222db1a55ab18
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001259-c.b2
Назва:
Скарга № 1 на рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Скарга № 1
Шановні члени тендерного комітету КУ "Вознесенської центральної районної лікарні" поздоровляю із вступом до «Клубу Поціновувачів віконного профілю REHAU»!
Вважаю незаконною дискваліфікацію учасника ФОП Абдурахманова Р.М. з підстави невідповідності назви профілю заявленої учасником ФОП Абдурпахмановим Р.М. тій назві профілю, що фігурує в оголошенні Замовника.
Нагадую основну мету проведення "прозорих" тендерів - економія бюджетних коштів, тобто коштів платників податків витрачених на потреби державних структур з максимальною відкритістю для цих самих платників. Звичайно, ці потреби визначаються Замовником в доступній та зрозумілій формі, виключаючи будь-які дискримінаційні вимоги до Учасників. Як слідство, мета Учасника - задовольнити ці потреби Замовника в повній мірі в визначений термін та по мінімальній вартості товару або послуги.
Пропоную уважно вивчити закон України «Про публічні закупівлі», схаменутись та скасувати свої незаконні рішення щодо дискваліфікації ФОП Абдурахманова Р.М. .
Адже, згідно ч. 2 п. 3 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
2. Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Вважаю, що під час здійснення даної закупівлі товарів, робіт і послуг посадові особи члени тендерного комітету склали тендерну документацію з дискримінаційними вимогами до інших учасників, вступили в зговір з одним з учасників; порушили оцінку пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
З повагою,
ФОП Абдурахманов Р.М.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2018 12:39
Вирішення:
Шановний Учасник, дана процедура закупівлі є допороговою. Тому тендерний комітет керувався Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 згідно п.6.4 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку(знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. А так-як Замовником не було вказано аналогів або еквівалентів та керуючись п.6.9 наказу ДП"Зовнішторгвидав"№35 пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі та п.9.2 пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. На підставі вищевикладеного тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога вказати в тендерній документації "аналогічні марки" товару
Номер:
196317c3c0e04201b9ec3e352ce0939c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-05-001259-c.a1
Назва:
Вимога вказати в тендерній документації "аналогічні марки" товару
Вимога:
Доброго дня! В п.2.3 "опис предмета закупівлі" зазначено, що двері мають бути виготовлені із профілю REHAU та в останніх вказано профіль WINTECH серії ECOSOL (такої серії в даній марці профілю не виготовляється виробником), та комплектуватися доводчиком дверним GEZE 2000
Відповідно до чинного законодавства України у сфері тендерних закупівель, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, вказавши "або інших марок із аналогічними характеристиками" , або просто вказати у всіх пунктах "або еквівалент".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.03.2018 11:52
Вирішення:
Добрий день, відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено