• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах Карпівської сільської територіальної громади Криворізького району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги)

Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пропозиції готуються українською мовою

Торги відмінено

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2023 14:00 - 25.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Аналогічний досвід

Номер: a579f10df1b9408d8720a6f7681b98eb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-19-008608-a.a1
Назва: Аналогічний досвід
Вимога:
Шановний Замовнику, після ознайомлення з вимогами тендерної документації та додатками до неї маємо до Вас наступні вимоги щодо аналогічного досвіду: У пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати не менше 2-х аналогічних договорів, а саме: «повністю виконаний договір щодо надання послуг (виконання робіт) з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок згідно з Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 03 листопада 2021року №114». А також надати, зокрема, завірену належним чином копію або оригінал витягу(ів) з Державного земельного кадастру про земельну(их) ділянку(ок) з відображенням відомостей про внесення нормативної грошової оцінки земельної(их) ділянки(ок). 1. Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Формулювання закону передбачає необхідність надання учасниками інформації та документів на підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше ОДНОГО аналогічного договору. Органом оскарження неодноразово задовольнялися на користь скаржника скарги щодо кількості аналогічних договорів на підтвердження наявності аналогічного досвіду. Колегією АМКУ визнавалося, що вимоги щодо надання більше 1-го аналогічного договору є необґрунтованими, дискримінаційними та таким, що порушують конкуренцію. Замовників було зобов’язано усунути порушення, викладені у скаргах, та привести тендерну документацію у відповідність до приписів Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, зокрема, на рішення АМКУ за результатами розгляду подібних скарг щодо кількості аналогічних договорів: рішення АМКУ від 14.03.2017 №1207-р/пк-пз, рішення АМКУ від 15.02.2022 №3140-р/пк-пз, рішення АМКУ від 02.09.2022 №5666-р/пк-пз (додаються до вимоги). З огляду на вищезазначене, просимо змінити кількість договорів, необхідних для підтвердження аналогічного досвіду на «не менше 1-го аналогічного договору». 2. Вимога стосовно того, що послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки за аналогічним договором повинні бути надані САМЕ згідно Постанови КМУ від 03.11.2021р. №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок», також звужує та обмежує участь у вказаній закупівлі досвідчених учасників, які мають позитивний досвід виконання аналогічних робіт (надання аналогічних послуг). Багато потенційних виконавців мають аналогічні за предметом закупівлі договори, укладені та якісно і в повному обсязі виконані у період з січня по листопад 2021 року, а саме до прийняття Постанови КМУ від 03.11.2021р. №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» і набрання нею чинності. Отже, ніхто з них не матиме змоги надати аналогічні договори, які б відповідали вимогам тендерної документації, хоча вони й мають досвід з надання послуг, аналогічних предмету закупівлі. Таким чином, зазначена вимога унеможливлює прийняття участі у даній закупівлі тих учасників, які мають аналогічні за предметом закупівлі договори, виконані до набрання чинності Постановою КМУ від 03.11.2021р. №1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок», тобто до листопада 2021 року. Тому, просимо виключити з положень Додатку 1 до Тендерної документації вимогу про те, що розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок за аналогічними договорами мала виконуватися саме згідно з Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок від 03 листопада 2021року №114. 3. Вимога щодо надання завіреної належним чином копії або оригіналу витягу(ів) з Державного земельного кадастру про земельну(их) ділянку(ок) з відображенням відомостей про внесення нормативної грошової оцінки земельної(их) ділянки(ок) також є дискримінаційною та такою, що обмежує та звужує коло осіб, які можуть взяти участь у закупівлі. Відповідно до п. 19 Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року №1147: «За результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок». Цим же пунктом також передбачений склад такої документації, де відсутнє зазначення про ДЗК. Ні нині чинною Методикою нормативної грошової оцінки земельних ділянок, ні раніше чинними Методиками не передбачено, що відомості про нормативну грошову оцінку земель до ДЗК зобов’язаний вносити ВИКЛЮЧНО виконавець таких робіт. Не кожний договір, предметом якого є розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, покладає обов’язок внесення відомостей до ДЗК і отримання витягу на виконавця, а інколи договір взагалі не містить такого етапу, що жодним чином не впливає на якість наданих послуг. Виходячи із вищезазначеного, взяти участь у закупівлі зможуть виключно ті учасники, які мають Витяги з ДЗК про земельні ділянки з відображенням відомостей про внесення нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. З огляду на зазначене, просимо прибрати з положень Додатку 1 до Тендерної документації вимогу про надання завіреної належним чином копії або оригіналу витягу(ів) з Державного земельного кадастру про земельну(их) ділянку(ок) з відображенням відомостей про внесення нормативної грошової оцінки земельної(их) ділянки(ок). Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Тому з метою дотримання чинного законодавства, просимо внести зміни до Додатку 1 до ТД і усунути всі вищезазначені дискримінаційні вимоги.
Вирішення: Шановний Учаснику. Щодо 1 питання: Відповідно до пункту 28 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, Замовник формує Тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановлює кваліфікаційний критерій до учасників: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», тобто Законом не встановлено обмеження щодо кількості подання підтверджуючих документів про досвід виконання аналогічних послуг. Щодо 2 питання: будуть внесенні зміни. Щодо 3 питання: внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено