-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЛОТ 1 Фармацевтична продукція: наркотичні лікарські засоби. Національний перелік: Сибазон 0,5% 2 мл. №10 ( Diazepam); ЛОТ 2 Фармацевтична продукція: лікарські засоби різні. Національний перелік: Ізо-мік 10 мл №10 (Isosorbide dinitrate), Цефтріаксон 1 гр. №10 (Ceftriaxone), Цефазолін 1 гр.№1(Cefazolin), Прайд 100 мл (Paracetamol.), Вазитрен 5 мл №5 (Pentoxifylline), Еуфілін 2% 5 мл№10 (Theophylline), Глюкоза 40% 20мл №10 (Glucose), Натрію тіосульфат 5 мл №10 (Thiosulfate), Томогексол р-н д/ін. 350мг/мл 100мл фл. №1 (Iohexol), Новокаїн 0,5% 5 мл №10 (Procaine), Макситран 5 мл №5 (Tranexamic acid), Окситоцин №10 (Oxytocin), Тіопентал 0,5 гр. (Thiopental), Каптоприл 25 мг №20 (Captopril), Флоксіум 100 мл (Levofloxacin), Офлоксацин очні к-лі 5 мл. (Ofloxacin), Аміназин 2 мл №10 (Chlorpromazine), Ондансет 4 мл №5 (Ondansetron), Аброл 100 мл сироп (Ambroxol), Спирт 70% 100 мл (Ethanol), Альбумін 20% 100 мл (Albumin); ЛОТ 3 Фармацевтична продукція: лікарські засоби різні. Національний перелік. Медичні розчини: Глюкоза 5% 200 мл (Glucose), Калію хлорид 7,5 % 20 мл (Potassium chloride), Анальгін 50% 2 мл №10 (Metamizole sodium), Глюкоза 10% 200 мл (Glucose), Натрію хлорид 0,9 % 100 мл (Sodium chloride), Натрію хлорид 0,9 % 200 мл (Sodium chloride), Натрію хлорид 0,9 % 400 мл (Sodium chloride), Сода - буфер 100 мл (Sodium bicarbonate), Метронідазол 100 мл (Metronidazole), Рінгера р-н 200 мл (Electrolytes in combination with other drugs), Сангера 5 мл №5 (Tranexamic acid), Новокаїн 0,5% 200 мл (Procaine), Лонгокаїн 2,5% 200 мл (Bupivacaine), Озелар 20 мг/мл 1 мл №10 (Caffeine), Інфулган 100 мл (Paracetamol), Йогексол р-н д/ін. 350мг/мл 20 мл (Iohexol), Йогексол р-н д/ін. 350мг/мл 100мл (Iohexol); ЛОТ 4 Фармацевтична продукція: лікарські засоби різні для надання невідкладної допомоги. Не національний перелік: Торсід 4 мл №5 (Torasemide), Де-спан 2 мл №10 (Dexketoprofen), Контролфлекс 2 мл №5 (Thiocolchicoside), Флостерон 1 мл №5 (Betamethasone), Контривен 10 тис. №10 (Aprotinin), Аскорбінова к-та 5% 2 мл №10 (Ascorbic acid (vit C)), Тахибен 50мг/10 мл №5 (Urapidil), Фероксид 20мг/мл 5мл №5 (Saccharated iron oxide), Етамзилат 2 мл №10 (Etamsylate), Кокарбоксилаза №10 (Cocarboxylase), Глутаргін 400мг/мл 5 мл №10 (Arginine glutamate), L-Лізину есцинат 5 мл № 10 (Lysine), Тринефрон капс. №60 (comb drug), Ліотромб 1000 гель 1000МО/г 50г туба (Heparin), Німесил №30 (Nimesulide), Ліра 500 мг №30 (Citicoline), Гліятон 400 мг №30 (Choline alfoscerate), Ерідез 5мг №10 (Desloratadine), Дваце 200 №20 (Acetylcysteine), Неоспастил 2 мл №10 (Pitofenone and analgesics), Ванлерк 10 мг №30 (Lercanidipine), Новаксон 250 мг/мл 4 мл №5 (Citicoline), Флертіс 20 мл №105 (Edaravone), Вазелінове масло 50 мл (Vaseline), Форсанек 90 мг №28 (Etoricoxib), Гепацеф Комбі порошок д/р-ну д/ін. 1.0/1.0г фл. 2.0г №1 (Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor), Нормовен 1000 №30 (Diosmin, combinations), Гліятон 4 мл №5 (Choline alfoscerate), Нейроксон 4 мл №10 (Citicoline), Вазопро 5 мл №10 (Meldonium), Геп-арт 400 мг №20 (Ademetionine), Дибазол 5 мл №10 (Bendazol), Валідол №10 (Validol), Цитрамон макс №20 (Acetylsalicylic acid, combinations excl. Psycholeptics); ЛОТ 5 Фармацевтична продукція: лікарські засоби різні. Не національний перелік. Медичні розчини: Сорбілакт 200 мл (Electrolytes in combination with other drugs), Реосорбілакт 400 мл (Electrolytes in combination with other drugs), Гекодез 200 мл (Hydroxyethylstarch), Гекотон 400 мл (Comb drug), Ксилат 200 мл (Comb drug), Тіворель 100 мл (Arginine hydrochloride), ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція
Завершена
1 652 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 135.00 UAH
мін. крок: 0% або 135.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2023 12:14 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на виключення гарантійного листа
Номер:
7fc2643d749342b3babb143cdd904b29
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-19-005825-a.a2
Назва:
Вимога на виключення гарантійного листа
Вимога:
Вимога на виключення гарантійного листа
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на виключення гарантійного листа.docx 23.06.2023 17:35
Дата подачі:
23.06.2023 17:35
Вирішення:
Вимога про надання гарантійних листів, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі.
Закон або будь-який інший нормативний акт не дають чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога тендерної документації щодо надання листа виробника, уповноваженого ним представника чи філії виробника убезпечує від можливої поставки неякісного або фальсифікованого товару, особливо важливо в період дії правового режиму воєнного стану в Україні.
В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представництва, філії виробника) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представництвом чи філією виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до лоту №2 та до лоту №4
Номер:
74c72749d4644cadb3734ea6a14fabdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-19-005825-a.a1
Назва:
Вимога до лоту №2 та до лоту №4
Вимога:
опис в додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2023-06-19-005825-a 4 лот (1).docx 20.06.2023 17:46
- UA-2023-06-19-005825-a 2 лот.docx 20.06.2023 17:46
Дата подачі:
20.06.2023 17:46
Вирішення:
Розглянувши Ваші вимоги, маємо намір повідомити про наступне:
Тендерна документація була підготовлена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
В даному випадку Замовником визначені лоти, відповідно до Додатку 2 тендерної документації, для забезпечення певних відділень згідно їх потреб. Потенційний учасник жодним чином не має права вказувати та корегувати потребу Замовника виходячи зі своїх фактичних можливостей постачання товару.
Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб пацієнтів Замовника, яке викликане необхідністю для медичного застосування, а не потенційних учасників закупівлі.
Згідно абз.2, п. 2 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 р., Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства, Замовник залишає право на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Звертаємо увагу, що одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність.
Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Статус вимоги:
Відхилено