-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір для друку А4
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
19.06.2023 11:39 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Виявлені невідоповідності переможця
Номер:
55cbdb9034bf4418a56f29c940e6fad4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-19-004756-a.a2
Назва:
Виявлені невідоповідності переможця
Вимога:
Шановний замовнику,ФОП ТІШКОВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ при подачі своєї тендерної пропозиції надав документи, які суперечать вимогам закону та тендерної документації, а саме:
1) При подачі тендерної пропозиції ФОП, подав Виписку з ЄДР, в якій зазначений вид економічної діяльності 47.62 Роздрібна торгівля газетами та канцелярськими товарами в спеціалізованих магазинах. Проте продаж підприємству, організації, тобто Територіальному управлінню державної судової адміністрації, це не є торгівля в спеціалізованому магазині. Також є роз'яснення Державної податкової служби України в якій зазначено: Роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших підприємствах громадського харчування.
Оптова торгівля - діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб’єктам господарювання.
Відповідно у ФОПа мав бути відкритий інший КВЕД на оптову торгівлю
Посилання на роз'яснення Державною податковою службою України:
https://tax.gov.ua/arhiv/tijden-tematichnih-konsultatsiy/tijden-tematichnih-konsultatsiy-dlya-p/informatsiyno-rozyasnyuvalni-materia/pitannya-vidpovidi-/print-68238.html
2) В Додатку №1 до тендерної документації є вимога надати Санітарно-епідеміологічний висновок МОЗ або санітарно-епідеміологічний сертифікат на товар. Зазначені документи надаються в копіях, які завіряються підписом уповноваженої особи учасника, однак учасник надав Висновок СЕС, що не завірений підписом уповноваженої особи;
Отже ФОП повинен бути дискваліфікований, на підставі вищевказаного
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.07.2023 12:55
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги (скарги) по закупівлі Папір для друку А4 за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від 22.06.2023 року, щодо виявлених невідповідностей переможця, Уповноваженою особою територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області вирішено залишити вашу вимогу без задоволення, обґрунтовуючи прийняте рішення наступним.
1. Згідно Виписки, поданої ФОП Тішков Олег Миколайович, основним видом економічної діяльності є КВЕД 46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення (основний). Цей клас включає в себе оптову торгівлю канцелярським приладдям, книгами, журналами та газетами.
2. Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. ФОП Тішквовим Олегом Миколайовичем подано скановану копію документу, на який було накладено електронний цифровий підпис ФОП Тішкова Олега Миколайовича. У Тендерній документації замовника міститься перелік формальних помилок згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, серед яких зазначено, що до формальних помилок можна віднести подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис, а також подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні характеристики предмету закупівлі
Номер:
0b7416db86514181a2de602582824f37
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-19-004756-a.a1
Назва:
Технічні характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-06-19-004756-a на закупівлю Папір для друку А4 за кодом ДК 0212015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу для друку А4 були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4, а саме: Товщина – мкм, не менше 103+/-3 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримати Вами найбільш економічну вигідну пропозицію кращої якості.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.06.2023 12:39
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимоги (скарги) по закупівлі Папір для друку А4 за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від 22.06.2023 року, щодо технічних вимог до паперу для друку А4, Уповноваженою особою територіального управління Державної судової адміністрації України в Закарпатській області вирішено залишити вашу вимогу без задоволення, обгрунтовуючи прийняте рішення наступним.
В Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вимагає товщину паперу для друку 103 +/-3 мкм. Папір з даними технічними характеристиками, а також всіма іншими, зазначеними в Додатку № 3 до тендерної документації, в повній мірі задовільняє вимоги Замовника та забезпечує якісний друк документів на багатофункціональних пристроях.
Доводи про те, що технічні параметри та вимоги тендерної документації Замовника встановлені для конкретних марок та є дискримінаційними, а також, твердження про неможливість надати аналог згідно встановлених параметрів – не відповідають дійсності.
Слід зазначити, що на ринку України існує папір з зазначеними у тендерній документації технічними вимогами не однієї торгової марки та не в єдиного постачальника. Тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон ) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, Замовник має право вимагати вказані в тендерній документації технічні характеристики до паперу для друку А4 .
Разом з тим, звертаємо увагу, що 25.01.2021 року ТОВ “УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР” (далі – Скаржник), долучено скаргу щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.01.2021 року №14/юр/21, у якій Скаржник вважає, що вимоги тендерної документації Замовника є дискримінаційними, оскільки, встановлені Замовником технічні характеристики паперу відносяться лише до паперу однієї компанії. При цьому, надати еквівалент вказаному паперу неможливо. Вважає, що технічні характеристики жодної торгівельної марки паперу не відповідають сукупності всім вимогам встановленим в тендерній документації Замовника.
Звертаємо увагу на те, що оскаржувані технічні характеристики паперу ідентичні з тими, які зазначені в даній тендерній документації від 19 червня 2023 року по закупівлі Папір для друку А4 за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, а саме:
Кількість аркушів у пачці: 500
Формат А4, 210х297 мм
Білизна за CIE – 161 +/-3
Щільність – 80 г/м2 +/-3
Товщина – мкм – 103 +/-3
Яскравість – не менше 108% (ISO 2470)
Непрозорість – 92.0 +/-4
Вміст вологи, % – не більше ніж 5.5
Країною походження товару може бути будь-яка країна, не заборонена чинним законодавством України.
За результатами розгляду скарги, Рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відмовлено у задоволенні вищенаведеної скарги, в якій, зокрема, вказано: «Скаржник не спростував наявну інформацію щодо відповідності технічним вимогам Документації в цій частині продукції щонайменше двох виробників, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги» (текст Рішення, який наявний на веб-порталі Уповноваженого органу у вільному доступі для перегляду за ідентифікатором закупівлі – UA-2021-01-15-001202-b).
Таким чином, технічні, якісні та кількісні вимоги до товару, визначені Замовником, не містять жодних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник дотримується всіх принципів здійснення закупівель встановлених в статті 5 Закону та розгляне всі тендерні пропозиції у відповідності до вказаного Закону з будь-якими торговими марками, які відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.06.2023 00:00