• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Тараса Шевченка в м. Бережани Тернопільського району Тернопільської області)

Завершена

11 391 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 955.83 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 20:52 - 21.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 1c41d03af03445729b0c639417e04913
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-013956-a.c2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих. № 1/08 Від «07» серпня 2023 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4 Замовник: БЕРЕЖАНСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Господар", 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Братів Лепких, 44 ЄДРПОУ: 37373043 Тел. +380675545867 Е-mail: duduk10111989@gmail.com Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» ЄДРПОУ: 41037833 47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9 Тел: +38-097-822-42-06 e-mail: bmbtov@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-16-013956-a СКАРГА на дії Замовника 16.06.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Тараса Шевченка в м. Бережани Тернопільського району Тернопільської області)» (надалі – Процедура закупівлі). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі - Пропозиції) для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Скаржник); • ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"; • Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ". 27.06.2023 року БЕРЕЖАНСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Господар" (надалі – Замовник) опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосовно тендерної пропозиції Скаржника. Скаржником було загружено документальну інформацію на виправлення невідповідностей. Після чого, 29.06.2023 року Замовником було опубліковане протокольне рішення №3 від 29.06.2023 року (файл «протокол відхилення_pdf» додається) про відхилення пропозиції Скаржника. На підставі цього, Скаржником було подано Скаргу в Антимонопольний комітет України на дії Замовника про неправомірне відхилення пропозиції. За результатами розгляду Скарги, Комісією Антимонопольного комітету України було прийняте рішення №11008-р/пк-пз від 19.07.2023 року (файл «рішення від 19.07.2023 №11008» додається), про зобов’язання Замовнику скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника та скасування рішення про визначення ТОВ «АВАКС ПРОФ» переможцем процедури закупівлі. Проте, Замовник на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України опубліковує протокольне рішення №7 від 02.08.2023 року про повторне відхилення пропозиції Скаржника з причин невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ТОВ «БМБУД» уважно вивчивши Протокол, не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. Замовник у протокольному рішення №7 від 02.08.2023 року про відхилення пропозиції Скаржника, вказує на те, що умовами п.3.7. Розділу 3 тендерної документації визначено, що виконання робіт та послуг проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281. Та на думку Замовника, зазначено, що всупереч даній вимозі, учасником подано розрахунок договірної ціни без врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Замовником навмисно в протокольному рішенні викладено вказану умову не у повному обсязі та перекручено зміст умови на власний розсуд для неправомірного відхилення пропозиції Скаржника. Відповідно до вказаної вимоги тендерної документації передбачено наступне: «Послуги повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду послуг, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист.» Виходячи зі змісту вказаної вимоги, стає зрозумілим, що учасниками потрібно надати в складі пропозиції гарантійний лист про зобов’язання виконання послуг з дотриманням вказаних норм, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання повинні відповідати вимогам вимогам «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. На виконання вказаної вимоги у п.3.7 тендерної документації, учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист з вихідним №3-1 від 23.06.2023 року (файл «18. Гарантійний лист про відповідність послуг» додається), у якому зазначено наступне: «ТОВ БМБУД» гарантує, що послуги будуть виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідатимуть вимогам будівельних норм, правилам та стандарам встановленим для виконання такого виду послуг, матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, будуть відповідати вимогам «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів». Тобто, надавши вказаний гарантійний лист, Скаржником повністю виконано вимогу тендерної документації. Окрім того, згідно цього ж пункту 3.7 тендерної документації, вказано: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - розрахунок договірної ціни та кошторис. - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - проект календарного графіку надання послуг - проект плану фінансування послуг. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Вище вказані документи повинні бути додатково засвідчені підписом інженера-кошторисника, кваліфікація, якого підтверджується документами відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, викладеній у Додатку №2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Скаржником повністю дотримано вказану вимогу документації та надано відповідні розрахунки. Окрім того, єдиною вимогою до договірної ціни було саме те, що вона має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Та такі документи повинні бути додатково засвідчені підписом інженера-кошторисника, кваліфікація, якого підтверджується документами відповідно до Додатку №1 до тендерної документації. Надана нами договірна ціна надана із дотриманням вищевказаних вимог. Проте, Замовник у протокольному рішенні відхиляє пропозиції Скаржника на підставі того, що розрахунок договірної ціни подано без врахування коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Повідомляємо, що тендерна документація та додатки до неї не містять вимоги про те, що розрахунок договірної ціни повинен врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Окрім того, тендерна документації та додатки до неї не містять вимоги про те, що ціна тендерної пропозиції чи розрахунок договірної ціни повинне бути визначений чи розрахований відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва». Тендерна документація, не містить взагалі жодних умов, про те, відповідно до якого документу повинен бути розрахований розрахунок договірної ціни. Зважаючи на те, що тендерна документація не містила жодних умов до розрахунку договірної ціни, Скаржник при розрахунку керувався положеннями «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Згідно п. 5.5 вказаної Настанови передбачено: «5.5. У складі ціни пропозиції можуть включатися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріальних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися під час виконання проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт.». Зважаючи на право, а не обов’язок включати такі витрати, та зважаючи на те, що тендерна документація та додатки до неї не містили жодних умов про включення додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а також про розрахунок договірної ціни відповідно до Настанови, вважаємо, що надані Скаржником розрахунок договірної ціни, не порушили жодне положення тендерної документації та додатків до неї опубліковані Замовником. Зважаючи на це Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру проведення закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника в цій частині порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у протокольному рішенні №7 від 02.08.2023 року. Додатки: - Тендерна документацiя(1) - протокол відхилення_pdf - протокол відх.БМ БУД_pdf - рішення від 19.07.2023 №11008 - 18. Гарантійний лист про відповідність послуг - 14.1 Кошторисні розрахунки - 25. Календарний графік Бережани Директор ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2023 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.08.2023 10:48
Дата виконання рішення Замовником: 06.09.2023 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано Рішення АМКУ № 13218-р/пк-пз від 22.08.2023
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Носик Валерій Вікторович 380959389724 bmbtov@gmail.com http://bmbud.com.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 61972aded01e47c98f0115e2e9b8806c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-013956-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих. № 4/07 Від «04» липня 2023 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ЄДРПОУ: 00032767 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044)594-64-12, факс: (044) 520-10-4 Замовник: БЕРЕЖАНСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Господар", 47501, Україна, Тернопільська область, м. Бережани, вул. Братів Лепких, 44 ЄДРПОУ: 37373043 Тел. +380675545867 Е-mail: duduk10111989@gmail.com Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БМБУД» ЄДРПОУ: 41037833 47734, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, село Настасів, вул.Плебанівка, будинок 712/9 Тел: +38-097-822-42-06 e-mail: bmbtov@gmail.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-16-013956-a СКАРГА на дії Замовника 16.06.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" опубліковано оголошення про початок проведення відкритих торгів на надання послуг: «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Тараса Шевченка в м. Бережани Тернопільського району Тернопільської області)» (надалі – Процедура закупівлі). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції (надалі - Пропозиції) для участі у процедурі закупівлі подали наступні учасники: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" (далі – Скаржник); • ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"; • Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ". 27.06.2023 року БЕРЕЖАНСЬКИМ МІСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "Господар" (надалі – Замовник) опубліковано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей стосовно тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». Скаржником було загружено документальну інформацію на виправлення невідповідностей. Проте, 29.06.2023 року, Замовником було оприлюднено протокол №3 від 29.06.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД». ТОВ «БМБУД» уважно вивчивши Протокол, не погоджується з рішеннями Замовника. Вважаємо, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушено основні принципи здійснення публічних закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним. Наше твердження ґрунтується на наступному. 1. Згідно протоколу №3 від 29.06.2023 року, тендерна пропозиція Скаржника не відповідає п.3.7 Розділу 3 Тендерної документації, оскільки Скаржник нібито надав акт обстеження підписаний та виданий після завершення періоду звернення за роз’ясненнями, що не відповідає вимогам тендерної документації. Категорично не погоджуємося із вищевказаним, з огляду на наступне. Згідно пункту 3.7 Розділу 3 тендерної документації: «Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт на якому будуть виконуватись роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції довідку про відвідування та огляд об’єкта згідно Додатку №6, завірена представником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування об’єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).» Повідомляємо, що ТОВ «БМБУД» як учасник процедури закупівлі повністю виконав вказану вимогу та надав інформаційно-документальне підтвердження в складі тендерної пропозиції, зважаючи на наступне: В складі пропозиції надано гарантійний лист із вихідним №17 від 23.06.2023 року про гарантування нами, що витрати на відвідування об’єкту Замовника понесено за кошти ТОВ «БМБУД» і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Щодо довідки про відвідування та огляд об’єкта повідомляємо наступне: Відповідно до процедури проведення закупівлі, строк періоду звернення за роз’ясненнями тривав в термін з 16-06-2023, 20:52 - по 21-06-2023, 00:00. Представником від ТОВ «БМБУД» згідно вимоги документації БУЛО ЗДІЙСНЕНО ВІДВІДУВАННЯ ОБ’ЄКТУ на якому будуть виконуватись роботи і складено відповідну довідку 20 червня 2023 року, тобто у період звернення за роз’ясненнями. Вказане, зокрема підтверджується Супровідним листом наданим Замовнику за місцезнаходженням. Відповідний лист був завантажений в складі тендерної пропозиції із вихідним №55-21/06 ВІД 20.06.2023 року. Представником ТОВ «БМБУД» після здійсненого огляду із Замовником було передано вказаний супровідний лист замовнику із проханням про надання довідки щодо відсутності негативного досвіду ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ВІДВІДУВАННЯ ТА ОГЛЯДУ ОБ’ЄКТА представником ТОВ «БМБУД». Незважаючи на все вищевказане, Довідка про відвідування та огляд об’єкта за вихідним №56-21/06 від 21.06.2023 була видана Замовником з незрозумілих причин саме 21.06.2023 року. Водночас, повідомляємо, що учасником повністю виконано вимогу тендерної документації, оскільки вимогою було передбачено в період звернення за роз’ясненнями саме ВІДВІДАТИ ОБ’ЄКТ, представником ТОВ «БМБУД» було відвідано об’єкт із Замовником саме 20.06.2023 року, тобто в період звернень! Проте, Замовником за власним волевиявленням було надано довідку датовану 21.06.2023 роком, незважаючи на відвідування об’єкту представниками 20.06.2023 року. Зважаючи на вищевказане, а також на факт того, що представники ТОВ «БМБУД» та БЕРЕЖАНСЬКОГО МІСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Господар" проводили відвідування та огляд об’єкта 20.06.2023 року, зазначення Замовником у вищевказаній довідці дати – 21.06.2023 року було помилковим зі сторони Замовника, проте жодним чином не суперечить вимогам тендерної документації. Окрім того, про вищезазначене, було надано лист-пояснення на виправлення невідповідностей із проханням вважати підтвердженням завантажену в пропозиції Довідку про відвідування та огляд об’єкта підтвердженням вказаної вимоги, передбаченої у пункті 3.7 Розділу 3 тендерної документації. Окрім того, протокольним рішенням, пропозицію Скаржника було відхилено з причини не надання акту обстеження підписаного та виданого після завершення періоду звернення за роз’ясненнями. Проте, згідно пункту 3.7 Розділу 3 тендерної документації, не міститься вимога про те, що такий Акт (довідка) повиннен бути підписаний та виданий після завершення періоду звернення за роз’ясненнями. 2. Згідно протоколу №3 від 29.06.2023 року, Скаржником нібито надано рішення про видачу Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, де адреса асфальтобетонного заводу нібито не збігається із адресою вказаною у Атестаті виробництва. Категорично не погоджуємося із вищевказаним, з огляду на наступне. Відпопвідно до вимоги Розділу «НАЯВНІСТЬ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО (ИХ) ЗАВОДУ (ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації: «Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах.» Скаржник повідомляє про те, що вказана вимога виконана у повному обсязі, з огляду на наступне. У наданому Скаржником атестаті виробництва місце виготовлення асфальтобетонної суміші вказане: «Тернопільська обл., Заліщицький р-н, с. Дзвиняч, вул. Промислова, 3А». Скріншот зроблений із надано в складі тендерної пропозиції Атестату виробництва: Місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданому у складі пропозиції Дозволі №6122082401-116 від 15.11.2019 року, вказана адреса проведення діяльності, а саме: «48650, Тернопільська область, Заліщицький район, с. Дзвиняч, вул. Промислова, 3А». Скріншот зроблений із наданого в складі тендерної пропозиції Дозволу №6122082401-116 від 15.11.2019 року: Слід констатувати, що адреса зазначена у атестаті виробництва та у виданому дозволі СПІВПАДАЮТЬ - Тернопільська область, Заліщицький район, с. Дзвиняч, вул. Промислова, 3А. Зважаючи на все вищевказане, Замовник упереджено оцінив пропозицію учасника, порушив процедуру проведення закупівлі та неправомірно відхилив пропозицію. Вважаємо, що Замовник при оцінці пропозиції Скаржника порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість на прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та є найбільш економічно вигідною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке викладене у Протокольному рішенні №3 від 29 червня 2023 року. Додатки: - протокол відхилення_pdf - Лист-пояснення - 17.2 Довідка про відвідування - 17.1 Супровідний довідки - 17. Гарантія понесення витрат огляду об'єкта - 3.2 Атестат - 3.3 Дозвіл на викиди - Рішення про видачу Дозволу - Тендерна документацiя(1) Директор ТОВ «БМБУД» Валерій НОСИК
Дата розгляду скарги: 19.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.07.2023 19:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.07.2023 14:55
Дата виконання рішення Замовником: 01.08.2023 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 19.07.2023р. №11008-р/пк-пз
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД", Носик Валерій Вікторович 380959389724 bmbtov@gmail.com http://bmbud.com.ua