• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

електрична енергія

Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.

Завершена

216 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 080.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 17:27 - 24.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: e50a2f01ae7b4bceac2a23bca0da1588
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-013289-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! В пп 6 п 5 в Розділі ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 1 ви вказуєте Довідку, складена Учасником у довільній формі, про наявність на території області, в якій розташований Замовник, власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) із обов'язковим зазначенням його фактичного місцезнаходження, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 та пп 7 п5 в Розділі ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 1 ви вказуєте Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність колл-центру / контакт-центру на території області, в якій розташований Замовник. НАГОЛОШУЄМО, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності на території області, в якій розташований Замовник, власного структурного підрозділу?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Вашу вимогу. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги

Номер: e4b09c21f71242fbb4daa4ea36df975e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-013289-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! В пп 6 п 5 в Розділі ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додатку 1 ви вказуєте Довідку, складена Учасником у довільній формі, про наявність на території області, в якій розташований Замовник, власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) із обов'язковим зазначенням його фактичного місцезнаходження, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Дніпропетровській області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: *
Дата скасування: 19.06.2023 15:17