• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття лівої сторони тротуару по Пр.Миру (1.ділянка від Майдану Визволення до ринку "Хмільники"; 2.ділянка від ринку "Хмільники" до Богунського мосту)

Торги відмінено

3 239 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 198.05 UAH
Період оскарження: 16.06.2023 14:16 - 23.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: fb1c6703a90b4f8392207f28a5c6667a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-06-16-008771-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Вважаємо, що переможець визначений неправомірно, так як тендерна пропозиція даного Учасника не відповідає вимогам, викладеним у тендерній документації. При складанні Договірної ціни та розрахунків до неї Учасник відхилився від вимог визначених у Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання», а саме не дотримався форми визначеної у Додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 5.2) не зазначив назву Замовника та Підрядника, не вказав нормативний документ згідно, якого визначена вартість. Назва Замовника та підрядника відсутня і у інших кошторисних документах. Відповідно до Збірника 18 «БЛАГОУСТРІЙ» Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи КОШТОРИCНИХ НОРМ УКРАЇНИ КНУ, наказ Міністерства розвитку громад та територій України 15.06.2021 № 156 затверджено ресурсну елементну кошторисну норму КР18-46-1 Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 3 см. Однак, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" в позиції 10 Локального кошторису №07-01-01 змінив назву розцінки, не застосувавши зміну товщини за допомогою ресурсної елементної кошторисної норми КР18-46-2 На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати, що не відповідає КНУ. Відповідно до до абз. п’ятого п.5.1. розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва» при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, - ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Відповідно до пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Водночас, у складі Пропозиції Переможця, у Договірній ціні не зазначено суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замість цифрового значення учасником вказано "–". Переможцем у складі договірної ціни Пропозиції не враховано, зокрема, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зважаючи на викладене, Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію Учасника ПрАТ «ШБУ №19» Просимо усунути порушення, інакше будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: "Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право замовника щодо скасування замовником за власної ініціативи свого рішення про визнання переможця закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено